01.12.10, 21:19
Artur Pluta w Ogilvy Interactive
W połowie listopada br., do zespołu Ogilvy Interactive dołączył na stanowisko dyrektora kreatywnego Artur Pluta.
W połowie listopada br., do zespołu Ogilvy Interactive dołączył na stanowisko dyrektora kreatywnego Artur Pluta. Do tej pory Pluta pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w agencji interaktywnej OtherSource, gdzie tworzył rozwiązania dla firm i marek takich, jak: Accenture, Puma, Adidas, Comcast (na rynku amerykańskim), Mazda (na rynku skandynawskim), Kampania Piwowarska, Onet (rynek polski) oraz ITI. Wcześniej pracował w Lowe GGK, karierę w reklamie rozpoczął natomiast w agencji Argonauts/ Grey Group, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery jako Art Director. Pracował dla firm i marek takich, jak: Kampania Piwowarska, Orange, Telekomunikacja Polska, Heineken, Kent (BAT), Stella Artois (rynek bałkański), VW Bank Polska, Nokia, UNESCO, Warta, Kredyt Bank, Seat Polska, Tatra, BOLS, Alima Gerber, Vattenfall, Dog in the fog, Suzuki, Johnson&Johnson, Master Foods, Chiquita, Rama, Domestos, Compensa, Toyota, Cadbury Wedel.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze