09.12.10, 20:09

Majchrzak nowym Prezesem Zarządu Grupy One-2-One

8 grudnia br. rada nadzorcza One-2-One zdecydowała o powołaniu jednego z głównych akcjonariuszy – Piotra Majchrzaka na stanowisko Prezesa Zarządu.

8 grudnia br. rada nadzorcza One-2-One zdecydowała o powołaniu jednego z głównych akcjonariuszy – Piotra Majchrzaka na stanowisko Prezesa Zarządu. Tomasz Długiewicz, dotychczas pełniący tę funkcję zostanie wiceprezesem Spółki. Do zarządu wejdzie również Wojciech Ratymirski, Dyrektor Finansowy. Zmiana ma na celu wzmocnienie zarządu w sferze kierowania grupą kapitałową oraz oddzielenie działalności inwestycyjnej od operacyjnej.

"Dzisiaj dla One-2-One istotnym elementem jest zarządzanie grupą i jej finansowaniem. Piotr Majchrzak ma duże doświadczenie oraz dysponuje znajomością odpowiednich narzędzi zarządzania grupą kapitałową. Jestem przekonany, że jego kompetencje będą bardzo pomocne w realizacji strategii rozwoju Spółki. Zmiany własnościowe oraz wykorzystanie największych akcjonariuszy Spółki to optymalny sposób zarządzania grupą" – mówi Tomasz Długiewicz, dotychczasowy Prezes One-2-One.   

"Teraz naszym najważniejszym wyzwaniem jest uporządkowanie obszaru inwestycyjnego grupy kapitałowej One-2-One. Obecnie jesteśmy w trakcie emisji obligacji Spółki. Pozyskane środki planujemy przeznaczyć na inwestycje" – mówi Piotr Majchrzak, nowy Prezes One-2-One.

Do zadań nowego Prezesa będzie należało zarządzanie grupą, nadzorowanie inwestycji oraz działalności spółek zależnych. Tomasz Długiewicz skoncentruje się na rozwoju nowych produktów grupy.

Piotr Majchrzak jest związany z One-2-One od blisko12 miesięcy, wówczas nabył 7,5% akcji spółki One-2-One. Do grudnia 2009 roku sprawował obowiązki prezesa zarządu MNI S.A., giełdowej spółki z tego sektora. Kierując nią doprowadził do znaczącego wzrostu jej przychodów i rentowności, kapitalizacja MNI wzrosła do ponad 400 mln zł. Majchrzak jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie. Studiował również w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i na Université de Bruxelles na wydziale ekonomicznym. Od początku kariery zawodowej związany był z branżą finansową i przez ponad 15 lat pełnił funkcje kierownicze i doradcze w wielu spółkach polskich i zagranicznych, gdzie zajmował się m.in. ich organizacją, restrukturyzacją i rozwojem działalności na polskim rynku.

Kolejne zmiany dotyczą nowo powołanego członka zarządu Spółki – Wojciecha Ratymirskiego, którego wejście w struktury zarządu jako Dyrektora Finansowego (stanowisko to piastuje w One-2-One od ponad roku) jest naturalnym krokiem w spółkach kapitałowych. Jest to kolejny etap współpracy pomiędzy One-2-One S.A., a IBD Management (podmiotem wyspecjalizowanym we wspomaganiu zarządzania w spółkach kapitałowych), w którym Wojciech Ratymirski jest jednym z partnerów.

Na stanowisku wiceprezesa pozostaje Sławomir Komiński. Z kolei zarząd, na własną prośbę, opuszcza Jarosław Przybyła, który dzięki temu będzie mógł skoncentrować się na koordynacji bieżącej działalności segmentów, za które odpowiada i relacjach z klientami Spółki.


GRUPA One-2-One stanowi grupę spółek i brandów specjalizujących się w komplementarnych, interaktywnych rozwiązaniach adresowanych do podmiotów działających przede wszystkim w sektorze mediów i usług marketingowych. W realizowanych projektach wykorzystywane są zarówno najnowsze technologie mobilne (bluetooth, fotokody, m-kupony), jak i popularne na rodzimym rynku SMSy, MMSy, IVR oraz rozwiązania internetowe, w tym oparte o filozofię Web 2.0 - które dla ostatecznych użytkowników zawsze pozostają przyjazne i intuicyjne w odbiorze. Do partnerów firmy należą m.in. Agora, TVP, Eurozet, Wydawnictwo Marquard Media Polska, operatorzy sieci komórkowych, a także najwięksi marketerzy i agencje sieciowe. W skład grupy kapitałowej wchodzą obecnie następujące marki: mobijoy! - agencja marketingu mobilnego; Comtica - specjalista w konwergencji nowych mediów (Internet-Mobile-TV) i technologii; iFusion - agencja interaktywna; Mobile Advertising Platform - platforma reklamy mobilnej wykorzystująca analizę baz danych; Media Solution - lider w kompleksowej obsłudze mediów w zakresie rozwiązań i narzędzi mobilnych; Streemo - portal i platforma społecznościowa (rynek social media); Multiscreen - system do wielokanałowego zarządzania treściami video; Made in mobile - dostawca aplikacji i rozwiązań technologicznych opartych o narzędzia mobilne; ATS - lider komunikacji mobilnej w Republice Czeskiej; Mobitrust – dostawca rozwiązań mobilnego e-podpisu.

Komentarze

Powiązane

25.03.25, 19:05
| reklama & PR » informacje
Aleph partnerem zespołu Stake F1 Team KICK Sauber
Aleph, firma działająca na rynku reklamy cyfrowej (działający aktywnie również w Polsce), rozpoczyna współpracę z zespołem Formuły 1: Stake F1 Team KICK Sauber.
25.03.25, 17:30
| reklama & PR » informacje
MullenLowe Warsaw z zespołem Software & AI development
Agencja MullenLowe Warsaw (MLW) stworzyła nowy zespół, dedykowany rozwojowi projektów software & AI development, machine learning oraz content management.
25.03.25, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Maciek Kozina powraca do VML
Maciek Kozina po dwóch latach przerwy wraca do VML jako Creative Director.
25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warta Poznań i agencja MPL Verbum szykują niespodziankę dla kibiców klubu
Agencja lojalnościowa MPL Verbum stworzy aplikację mobilną dla klubu piłkarskiego Warta Poznań. Aplikacja będzie skierowana przede wszystkim do młodszych kibiców. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.