12.12.10, 20:47
Zone Club zmieni się w Club TV
Chello Central Europe, spółka należąca do Chellomedia, poinformowała o przekształceniu kanału Zone Club w kanał Club TV.
Chello Central Europe, spółka należąca do Chellomedia, poinformowała o przekształceniu kanału Zone Club w kanał Club TV. Kanał Zone Club zacznie nadawać pod nową nazwą – Club TV. 27 grudnia 2010 o godz. 6.00 na ekranie pojawią się nowe logo oraz oprawa graficzna. Tego dnia również zacznie obowiązywać nowa ramówka. Nowością na kanale będzie blok programowy Babskie Wieczory w Clubie, emitowany od poniedziałku do piątku od godz. 20.00. Znajdą się w nim moda, metamorfozy, seks, skandale oraz - po raz pierwszy na Club TV – serial fabularny "Potyczki Amy" (o godz. 22.00).
Wszystkie zmiany zostały dokonane w oparciu o dogłębne badania preferencji i oczekiwań odbiorców kanałów lifestyle’owych. Projekty kreatywne zostały przygotowane przez agencję Punga z Buenos Aires – jedno z najbardziej innowacyjnych na świecie studiów animacji. Nowe logo oraz oprawa on-air są nowoczesne, świeże i skierowane do młodych, otwartych na świat Polek.
"Jesteśmy przekonani, że nowy wizerunek i ramówka Club TV to pozytywna zmiana w portfolio naszych kanałów w Polsce. Dzięki wprowadzeniu serialu fabularnego, aktualnych filmów dokumentalnych oraz serii poradnikowych i lifestyle’owych od uznanych dystrybutorów, jak BBC, Fremantle czy E!Entertainment, Club TV będzie wyznaczał trendy wśród kobiet" - komentuje Levente Málnay, CEO Chello Central Europe. "Jednak charakter kanału, profil widza, do którego kanał jest kierowany oraz wiodąca tematyka pozostaną bez zmian" - dodaje Marek Cybulski, Country Manager Chello Central Europe Poland.
Zmiany wsparte będą akcją promocyjną w miesięcznikach kobiecych (m.in. „Cosmopolitan”, „Joy”, „Uczucia i Tęsknoty”) oraz kampanią banerową w Internecie (portal wp.pl).
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze