15.12.10, 19:47
Urszula Szwed w ArtGroup
Do zespołu agencji marketingu zintegrowanego Art360 działającej w strukturach ArtGroup dołączyła Urszula Szwed.
Do zespołu agencji marketingu zintegrowanego Art360 działającej w strukturach ArtGroup dołączyła Urszula Szwed.
Szwed dołączyła do Art360 jako Creative Director. Wcześniejwspółtworzyła katowicki dział promocji grupy medialnej Ad.point (obecnie Eurozet) pracując dla marek Antyradio i Radio Planeta. W 2008 roku związała się z Agencją PR Pan Pikto, gdzie jako Dyrektor Kreatywna prowadziła projekty komunikacyjne realizowane dla m. in. Kompanii Piwowarskiej region Południe, mBanku na OFF Festivalu, Miasta Tychy, Miastoprojektu Wrocław, TÜV Rheinland Polska, Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach i Starwood Hotels&Resorts. Była nominowana do Protonów za Projekt Charity oraz do Kampanii Społecznej roku 2010 za kampanię „Fajne dzieci nie jedzą śmieci”. Szwed jest również współautorką pierwszej edycji Przeglądu Filmów czASKina i wieloletnim pracownikiem biura organizacyjnego Przeglądu Filmów Czeskich i Słowackich Kino na granicy. Jest również laureatką pierwszej edycji Akademii Lidera, organizowanej przez Śląski Teatr Tańca w Bytomiu, za projekt „Chór dla niepotrafiących śpiewać”.
Pojawienie się nowej osoby w zespole ma związek z rozwojem i zmianami organizacyjnymi wynikającymi z wdrożenia nowego modelu planowania i realizacji projektów zintegrowanej komunikacji 360°.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze