15.12.10, 19:52
Grupa Pino.pl w ofercie reklamowej ARBOinteractive
Od listopada br. Grupa Pino.pl współpracuje z ARBOinteractive w zakresie sprzedaży i administracji powierzchni reklamowej na jej serwisach.
Od listopada br. Grupa Pino.pl współpracuje z ARBOinteractive w zakresie sprzedaży i administracji powierzchni reklamowej na jej serwisach. Współpraca z ARBOinteractive obejmuje reklamę display, intekstową oraz reklamę wideo.
Wszystkie serwisy Grupy Pino.pl znalazły się w sieci ARBOnetwork, w której dołączyły do pakietu ARBOrozrywka. Na witrynach grupy oferujowane są formy reklamy display - Billboard’a, Double Billboard’a i Rectangle’a oraz mailingi reklamowe wysyłane do bazy 900 000 odbiorców z możliwością targetowania według kilku kryteriów.
Strona Patrz.pl dołączyła także do sieci reklamy wideo V2Media. Poza klasycznymi formatami reklamowymi, jak pre/post-roll, czy Vstitial, serwis Patrz.pl udostępnia formy zorientowane wokół odtwarzacza (obrandowanie playera), a także interaktywne formy reklamy oparte na treściach wideo (reklama onstream).
Grupa Pino.pl odnotowuje w sumie 3,42 mln użytkowników w ciągu miesiąca (Megapnel PBI/Gemius, 2010.08). Największą witryną jest Patrz.pl – serwis z umieszczanymi przez internautów materiałami wideo. Drugim pod względem oglądalności jest Prv.pl - serwis do tworzenia darmowych stron internetowych. W składzie Grupy Pino.pl znajdują się również m.in. strony Moblo.pl - pierwszy polski odpowiednik popularnego Twitter.com, czy Pinotv.pl - platforma telewizji internetowej.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze