12.01.11, 18:56

LTM dla Wielkopolski

Agencja LTM Communications zakończyła realizację kampanii informacyjno-promocyjnej dla pierwszego etapu projektu Foresight Wielkopolska.

Agencja LTM Communications zakończyła realizację kampanii informacyjno-promocyjnej dla pierwszego etapu projektu Foresight Wielkopolska. To największa inicjatywa społeczna dotycząca przyszłości Wielkopolski i Wielkopolan, prowadzona przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego.

Agencja została zaproszona do współpracy przez konsorcjum firm wykonujących pierwszy etap przedsięwzięcia – Pentor Research International Poznań i Ultex Ankieter. Do zadań agencji należało przygotowanie strategii działań informacyjno-promocyjnych projektu, opracowanie identyfikacji wizualnej oraz projektów materiałów reklamowych. LTM odpowiedzialny był również za realizację działań z zakresu media relations i Internet PR, pozyskanie patronów medialnych, wydawanie newslettera, a także wykonanie strony internetowej, bloga i forum projektowego oraz filmu promocyjnego.

LTM Communications obsługuje firmy z wielu branż, m.in. finansowej, deweloperskiej i budowlanej, zdrowotnej, edukacyjnej, marketingowej i kulturalnej. W portfolio agencji znajduje się m.in. Bank Ochrony Środowiska, Novum Plus, D&D Investment, Futuro Finance, prywatny szpital MedPolonia, Wyższa Szkoła Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej czy Centrum Kultury Zamek w Poznaniu. LTM specjalizuje się w strategicznym planowaniu działań komunikacyjnych, prowadzeniu relacji z mediami, PR produktu, Internet PR, zarządzaniu kryzysowym i kampaniach społecznych.

Foresight Wielkopolska to największa inicjatywa społeczna dotycząca przyszłości Wielkopolski i Wielkopolan, realizowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego. Najważniejszym celem tego przedsięwzięcia jest dyskusja na temat przyszłości i perspektyw rozwoju Wielkopolski. Inicjatywa ma za zadanie zaangażować różne środowiska społeczne i wykorzystać ich wiedzę oraz doświadczenie w planowaniu alternatywnych scenariuszy rozwiązań, które pozwolą podnieść jakość życia Wielkopolan. Do programu Foresight Wielkopolska zaproszeni zostali ludzie nauki i kultury, liderzy organizacji pozarządowych, przedsiębiorcy oraz inni eksperci. Podczas warsztatów, konferencji, dyskusji i innych form aktywności przeanalizują oni regionalny potencjał i wypracują scenariusze rozwoju regionu.

Komentarze

Powiązane

17.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Zuzanna Kraus i Katarzyna Warzecha z DevaGroup
Zuzanna Kraus, SEM Specialist oraz Katarzyna Warzecha (Content & Marketing Manager) z DevaGroup podsumowują dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.