19.01.11, 20:21
IMM poszerza monitoring o stacje sportowe
Instytut Monitorowania Mediów rozszerza swój stały monitoring o cztery stacje sportowe - nSport, Orange sport info, Orange sport oraz TVP Sport.
Instytut Monitorowania Mediów rozszerza swój stały monitoring o cztery stacje sportowe - nSport, Orange sport info, Orange sport oraz TVP Sport. Od stycznia Platforma IMM wprowadza ułatwienia w oglądaniu materiałów RTV i bezpłatną ocenę wydźwięku wszystkich materiałów.
"Nowe stacje sportowe to odpowiedź na zapotrzebowanie klientów i rosnącą popularność marketingu sportowego" – mówi Anna Sanowska, dyrektor Działu Analiz IMM. "W Polsce sponsoring sportowy jest odbierany pozytywnie, a z badań TNS OBOP wynika, że wydarzenia sportowe gromadzą przed telewizorami najwięcej odbiorców" - dodaje Sanowska.
IMM był pierwszą firmą monitorującą RTV na polskim rynku, a obecnie ma najszerszą ofertę stacji w stałym monitoringu – od stycznia jest ich już 100.
Platforma IMM to autorska aplikacja opracowana przez firmę, aby udostępniać klientom wyniki monitoringu mediów w czasie rzeczywistym. W najbliższym czasie Platformie zostanie wzbogacona o funkcję wyszukiwania materiałów radiowych i telewizyjnych według dowolnego słowa, co znacznie skróci czas potrzebny na analizę programów RTV. Jest to nowość w monitoringu mediów, ponieważ do tej pory funkcja wyszukiwania była możliwa tylko dla materiałów z prasy i Internetu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze