19.01.11, 20:19

Dariusz Chrzanowski w Grupie On Board San Markos

Dariusz Chrzanowski objął stanowisko Menedżera ds. komunikacji w On Board San Markos Group.

Dariusz Chrzanowski objął stanowisko Menedżera ds. komunikacji w On Board San Markos Group. Inwestująca w spółki z obszaru komunikacji biznesowej Grupa On Board San Markos jest właścicielem pięciu spółek w Polsce i na Ukrainie o rocznych obrotach bliskich  20 mln PLN.

Dotychczas  Dariusz Chrzanowski kierował działem szkoleń – portalu PRoto.pl. W Grupie On Board San Markos będzie odpowiadać za strategię komunikacyjną i promocyjną Grupy i jej poszczególnych spółek oraz za rozwój nowych narzędzi komunikacji. Do zadań Chrzanowskiego będzie należało wdrażanie najwyższych standardów w zakresie komunikacji zewnętrznej Grupy, prowadzenia biur prasowych poszczególnych spółek oraz rozwój nowych narzędzi komunikacji. Dziś swoje doświadczenia będzie przenosił na całą Grupę.

W skład Grupy wchodzi pięć spółek zależnych: trzy w Polsce oraz dwie na Ukrainie. Są to firmy doradcze: On Board PR Ecco Network i On Board PR Ukraina, agencje reklamowe: San Markos i San Markos Ukraina oraz agencja marketingu interaktywnego Think Kong. Łączne zatrudnienie we wszystkich spółkach Grupy wynosi 100 osób. Grupa planuje dalszy rozwój na kolejnych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. 


Dariusz Chrzanowski – od stycznia Menedżer ds. komunikacji w On Board San Markos Group. Wcześniej związany z portalem PRoto.pl oraz Magazynem Marketingu i Sprzedaży Brief. Doświadczenie zdobywał w obszarze edukacji marketingowej jako pomysłodawca i organizator wielu szkoleń i konferencji. Pracował dla największych firm polskiej gospodarki, przeprowadzając i koordynując programy szkoleniowo – rozwojowe.  Były dyrektor I Forum Gospodarczego Polska – Ukraina 2012 oraz doradca w Polsko – Ukraińskiej Izbie Gospodarczej. Współpracował z Telewizją Polską S.A. przy tworzeniu strategii komercjalizacji oferty dla Akademii Telewizyjnej - Ośrodek Szkolenia TVP S.A. Absolwent ekonomii w Wyższej Szkole Ekonomiczno – Informatycznej w Warszawie.

Komentarze

Powiązane

02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
SHEIN zachęca do pokochania własnego ciała
SHEIN kolejny raz zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka chce zapewnić kobiety, że są piękne, bez względu na wygląd.
30.11.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com zachęca do taniego podróżowania
Wyszukiwarka tanich lotów Kiwi.com wystartowała z kampanią "We hack the system, you fly for less”. Celem projektu jest przedstawienie innowacyjnej technologii, która pozwala szybko znaleźć tanie loty. 
30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
30.11.22, 11:14
| reklama & PR » ludzie
Hubert Skubij w ekipie Veovee
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączył Hubert Skubij, który objął stanowisko Senior Account Manager.
30.11.22, 09:50
| reklama & PR » informacje
We Got Now. Ludzie kształtujący świat sportu i kultury bohaterami kampanii marki New Balance
„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. W tegorocznej odsłonie kampanii bohaterami są globalni ambasadorzy marki: koszykarz Kawhi Leonard, piosenkarka IU, piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz raper Jack Harlow. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.