06.02.11, 13:54

Nowa strategia komercyjna MTV Networks Polska

Grupa MTV Networks Polska wprowadza nową strategię komercyjną, mającą na celu maksymalne wykorzystanie potencjału zasobów oraz marek, zarządzanych przez firmę.

Grupa MTV Networks Polska – nadawca programów telewizyjnych, zarządzająca witrynami internetowymi i przedsięwzięciami multimedialnymi marek MTV Polska, VH1 Polska, VIVA Polska, Comedy Central Polska, Nickelodeon Polska, MTVNHD oraz europejskimi kanałami MTV European, VH1 European i VH1 Classic European - wprowadza nową strategię komercyjną, mającą na celu maksymalne wykorzystanie potencjału zasobów oraz marek, zarządzanych przez firmę. Strategia ma opierać się na rozwoju oferty niestandardowej oraz partnerstwie marketingowym z klientami.

Widzimy ogromny potencjał w naszych brandach oraz w posiadanych aktywach mediowych, planowanych produkcjach, eventach i szybko rozwijającym się biznesie digital media oraz consumer products. Obok standardowego biznesu, opartego na spotach reklamowych sprzedawanych w pakietach zasięgowych, za który odpowiada dom sprzedaży At Media, chcemy rozwijać model partnerstwa marketingowego z dużymi klientami, którzy zainteresowani są dotarciem do dynamicznej i aspiracyjnej grupy konsumentów niezależnie od wieku, pochodzących z dużych miast. Takie partnerstwo wiąże się z wieloma możliwościami, które będziemy oferować m.in.: licencją marek, udziałem w produkcjach lokalnych, tworzeniem kontentu z klientem, co-brandingiem produktów, programami BTL i wieloma innymi” – komentuje Maciej Kutak, Wiceprezes ds. Komercyjnych MTV Networks Polska. Nowa strategia zakłada znaczącą aktywizację zespołu handlowego MTV Networks Polska, który będzie odpowiadał za tworzenie zaawansowanych rozwiązań marketingowych, opartych na markach zarządzanych przez MTV Networks Polska.

W ramach strategii, działy Ad Sales and Sponsorship oraz Digital Media zostaną połączone w jeden zespół o nazwie Commercial Partnerships, który będzie odpowiadał za codzienne relacje z klientami oraz współpracę handlową z At Media i domami mediowymi. Dział ten będzie odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój niestandardowej oferty kanałów, należących do MTVNP, produktów i usług BTL w modelu 360 stopni oraz za standardowe oferty online i rozwój innych aktywności w sektorze Digital Media. Szefem nowego działu jako Commercial Partnerships Director zostanie Agnieszka Gajzler, która dołączyła do firmy 1 lutego 2011.

Dział Marketingu zostanie wzbogacony o nową funkcję, a jego szef jako Marketing Partnerships Director będzie odpowiadał za egzekucję strategii marketingowych, współpracę z domem mediowym i innymi dostawcami, organizację eventów firmy i komunikację. Co więcej, osoba ta ma aktywnie wspierać dział Commercial Partnerships w wypracowywaniu nowych produktów, usług, ofert oraz dużych eventów komercyjnych. Kolejnym zadaniem będzie tworzenie strategicznych aliansów marketingowych, opartych na wspólnym tworzeniu produktów i usług, ich promocji z największymi marketerami obecnymi na polskim rynku. Trwa końcowa faza rekrutacji na to stanowisko.

Spółka tworzy też nowe stanowisko Head of Commercial Development & Analysis. Stanowisko to już zostało obsadzone, a nowy manager dołączy do zespołu w ciągu najbliższych tygodni. Nowi managerowie raportują bezpośrednio do Macieja Kutaka, Wiceprezesa ds. Komercyjnych. Pion komercyjny zwiększy liczbę osób bezpośrednio zaangażowanych w tworzenie i sprzedaż niestandardowych rozwiązań i programów partnerskich oraz oferty online.

Chciałbym podkreślić, że nie jesteśmy jedynie nadawcą kanałów tematycznych, a raczej dostawcą kompleksowych usług typu marketing services oraz właścicielem marek, z sukcesem docierających do wszystkich trzech grup docelowych. Wierzymy, że nasza znajomość grup odbiorców – dzieci, młodzieży i dorosłych widzów – oraz świetne z nimi relacje, wypracowane przez lata i poparte dobrymi wynikami oglądalności oraz ciekawymi projektami, zrealizowanymi w Polsce i za granicą, pozwolą nam zaoferować klientom kompleksowe rozwiązania marketingowe, wykraczające daleko poza standardowe kampanie reklamowe. Wierzymy, że przełożą się one na lepszą sprzedaż i znajomość ich marek. Na nowym modelu współpracy skorzystają wszystkie strony” – dodaje Kutak.

W związku z wprowadzeniem zmian w strategii pionu komercyjnego MTV Networks Polska Robert Cieśluk, Dyrektor Ds. Marketingu oraz Tomasz Bruss, Dyrektor Ds. Reklamy i sponsoringu rozstają się z firmą.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Telewizja Puls inwestuje we własne studio. Format Taki jest świat zmieni formułę
Telewizja Puls wprowadza zmiany w segmencie infotainment oraz Dziale Produkcji własnej.
12.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP
Telewizja Puls, Komenda Główna Policji oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”organizują trzecią edycję kampanii społeczną #DzielnicaBEZstrachu. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa i współpracy lokalnych społeczności z dzielnicowymi oraz wyłonienie #SuperDzielnicowego2025.
11.02.25, 07:15
| TV / VOD » seriale
Działkowcy. Trzeci sezon w Fokus TV
Kanał Fokus TV rozpoczął emisję III sezonu serialu dokumentalnego „Działkowcy” opowiadającego o perypetiach właścicieli Rodzinnych Ogródków Działkowych, których w polskich miastach istnieje ponad milion.
06.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Witwicki i Szubartowicz zadają Najważniejsze pytania w Polsat News
Od 10 lutego br. w każdy poniedziałek o 18.00 na antenie Polsat News pojawi się cykl programów – „Najważniejsze pytania” prowadzony przez Piotra Witwickiego i Przemysława Szubartowicza.
03.02.25, 14:19
| TV / VOD » informacje
Fundacja TBN zrealizuje film o zrównoważonych rozwiązaniach realizowanych na terenie Gdańska
Fundacja TBN Polska rozpoczęła realizację projektu „Gdański kurs w kierunku zrównoważonego rozwoju”. Przedsięwzięcie zostało docenione w konkursie EcoFuture i dofinansowane ze środków Gdańskiej Fundacji Rozwoju Gospodarczego.
03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP: ponad 1,1 mln widzów. Sygnał TVP w wielu stacjach na całym świecie
Nadawana w Telewizji Polskiej transmisja z obchodów 80. rocznicy wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz oraz wszystkie relacje z nią związane cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Zasięg skumulowany dla 15 emisji z 27 stycznia 2025 r. w TVP1, TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia wyniósł 4,9 mln osób.