03.02.11, 21:40
Comedy Central Family startuje jako osobny kanał
MTV Networks Polska uruchamia kolejny kanał tematyczny Comedy Central Family. Stacja ma oferować widzom programy o charakterze familijno-rozrywkowym.
MTV Networks Polskauruchamia kolejny kanał tematyczny Comedy Central Family. Stacja ma oferować widzom programy o charakterze familijno-rozrywkowym produkcji amerykańskiej, europejskiej i polskiej.
Kanał Comedy Central Family jest skierowany do widzów między 16 a 49 rokiem życia. Powstał z myślą o wielbicielach komedii – gatunku, który przyciąga przed ekrany zarówno młodych widzów, jak i osoby dorosłe. Oferta programowa Comedy Central Family została starannie dobrana do zainteresowań i potrzeb polskich odbiorców. Nie zabraknie premier serialowych, nieemitowanych do tej pory w polskiej telewizji („Rodney”), komediowych „evergreenów” uwielbianych przez Polaków (kultowe „Allo Allo”, „Jaś Fasola” czy „Hotel Zacisze”) oraz seriali familijnych („Diabli nadali”, „Moja rodzinka”, „Jim wie lepiej”, „Siostrzyczki”). Dodatkowo, w ramówce stacji znajdą się najlepsze filmy z udziałem Louis de Funes („Skąpiec”, „Gamoń”, „Skrzydełko czy nóżka”).
Polska będzie drugim rynkiem, który wprowadza Comedy Central Family. Oryginalnie stacja wystartowała w 2008 w Holandii. W momencie startu Comedy Central Family jest dostępne dla abonentów większości platform cyfrowych i operatorów, docierając do około 6 milionów gospodarstw domowych.
Marka VH1 w dalszym ciągu pozostaje na polskim rynku. Obecnie widzowie mogą ją oglądać w postaci kanału VH1 European – stacji, która dociera do 40 rynków na świecie i która oferuje teledyski muzyczne z ostatnich lat.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze