03.02.11, 21:40
Stacje dzięcięce w styczniu 2011 r.: Disney Channel liderem
Liderem stacji dziecięcych w styczniu 2011 r. był Disney Channel - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla Portalu Medialnego MediaFM.net za okres od 1 do 31 stycznia 2011 r.
Liderem stacji dziecięcych w styczniu 2011 r. był Disney Channel - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla Portalu Medialnego MediaFM.net za okres od 1 do 31 stycznia 2011 r.
Stacja jednak w porównaniu ze styczniem 2010 r. straciła udział w rynku o prawie 12 proc. Spore wzrosty odnotowały Nickelodeon (o 53 proc.), Polsat Jim Jam (o 53 proc.) i Boomerang (aż o 60 proc.). W grupie 4-15 lat liderem jest Cartoon Network, a dwa największe wzrosty odnotowały Boomerang (68 proc.) i Nickelodeon (65 proc.). Spory spadek zanotował ZigZag/Hyper (o 28 proc.), MiniMini (o 25 proc.), i Disney Channel (o 17 prec.).
Udział w rynku wybranych stacji telewizyjnych w grupie 4+
wszyscy 4+ | ||||
styczeń | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Disney Channel | 82 659 | 1,160 | 73 132 | 1,023 |
Cartoon Network | 59 591 | 0,837 | 63 254 | 0,885 |
Disney XD | 63 644 | 0,893 | 55 301 | 0,774 |
MiniMini | 52 723 | 0,740 | 43 830 | 0,613 |
BBC CBeebies | 30 264 | 0,425 | 34 828 | 0,487 |
Nickelodeon | 20 870 | 0,293 | 31 931 | 0,447 |
Polsat JimJam/JimJam | 15 880 | 0,223 | 24 394 | 0,341 |
Boomerang | 14 466 | 0,203 | 23 153 | 0,324 |
ZigZap/Hyper | 7 398 | 0,104 | 7 286 | 0,102 |
Udział w rynku wybranych stacji telewizyjnych w grupie 4-15 lat
wszyscy 4-15 | ||||
styczeń | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Cartoon Network | 35 632 | 5,991 | 36 886 | 6,017 |
Disney Channel | 42 957 | 7,222 | 36 857 | 6,012 |
Disney XD | 36 798 | 6,187 | 33 885 | 5,528 |
Nickelodeon | 12 176 | 2,047 | 20 765 | 3,387 |
MiniMini | 24 561 | 4,129 | 18 972 | 3,095 |
BBC CBeebies | 12 315 | 2,070 | 13 657 | 2,228 |
Boomerang | 6 846 | 1,151 | 11 846 | 1,932 |
Polsat JimJam/JimJam | 8 836 | 1,486 | 10 535 | 1,719 |
ZigZap/Hyper | 3 457 | 0,581 | 2 550 | 0,416 |
Dane udostępnione dzięki uprzejmości At Media
Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kanałach telewizyjnych: Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD, Canal+ Sport 2, ale kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.tv, Domo, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Travel Channel, AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Disney XD, 13th Street Universal, Fashion TV, Kino Polska, Extreme Sports, MTV Polska, VH1 Polska, Comedy Central, Viva Polska, Nickelodeon, Wedding TV, FOXlife, AXN HD, Movies 24, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC Knowledge, Tele 5, TVS, FilmBox, TCM, Universal Channel, Nat Geo Wild, Polsat JimJam, CBeebies, Orange sport, Orange sport info, ESKA TV, Sportklub oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn Axn.pl, Axncrime.pl, Axnscifi.pl, Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv, YUMMY.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl oraz serwisów dziecięcych Egmont Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze