03.02.11, 21:40

Stacje dzięcięce w styczniu 2011 r.: Disney Channel liderem

Liderem stacji dziecięcych w styczniu 2011 r. był Disney Channel - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla Portalu Medialnego MediaFM.net za okres od 1 do 31 stycznia 2011 r.

Liderem stacji dziecięcych w styczniu 2011 r. był Disney Channel - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla Portalu Medialnego MediaFM.net za okres od 1 do 31 stycznia 2011 r.

Stacja jednak w porównaniu ze styczniem 2010 r. straciła udział w rynku o prawie 12 proc. Spore wzrosty odnotowały Nickelodeon (o 53 proc.), Polsat Jim Jam (o 53 proc.) i Boomerang (aż o 60 proc.). W grupie 4-15 lat liderem jest Cartoon Network, a dwa największe wzrosty odnotowały Boomerang (68 proc.) i Nickelodeon (65 proc.). Spory spadek zanotował ZigZag/Hyper (o 28 proc.), MiniMini (o 25 proc.), i Disney Channel (o 17 prec.).

Udział w rynku wybranych stacji telewizyjnych w grupie 4+

  wszyscy 4+
styczeń 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 82 659 1,160 73 132 1,023
Cartoon Network 59 591 0,837 63 254 0,885
Disney XD 63 644 0,893 55 301 0,774
MiniMini 52 723 0,740 43 830 0,613
BBC CBeebies 30 264 0,425 34 828 0,487
Nickelodeon 20 870 0,293 31 931 0,447
Polsat JimJam/JimJam 15 880 0,223 24 394 0,341
Boomerang 14 466 0,203 23 153 0,324
ZigZap/Hyper 7 398 0,104 7 286 0,102

Udział w rynku wybranych stacji telewizyjnych w grupie 4-15 lat

  wszyscy 4-15
styczeń 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Cartoon Network 35 632 5,991 36 886 6,017
Disney Channel 42 957 7,222 36 857 6,012
Disney XD 36 798 6,187 33 885 5,528
Nickelodeon 12 176 2,047 20 765 3,387
MiniMini 24 561 4,129 18 972 3,095
BBC CBeebies 12 315 2,070 13 657 2,228
Boomerang 6 846 1,151 11 846 1,932
Polsat JimJam/JimJam 8 836 1,486 10 535 1,719
ZigZap/Hyper 3 457 0,581 2 550 0,416

Dane udostępnione dzięki uprzejmości At Media

Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kanałach telewizyjnych:  Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD, Canal+ Sport 2, ale kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.tv, Domo, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Travel Channel, AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Disney XD, 13th Street Universal, Fashion TV, Kino Polska, Extreme Sports, MTV Polska, VH1 Polska, Comedy Central, Viva Polska, Nickelodeon, Wedding TV, FOXlife, AXN HD, Movies 24, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC Knowledge, Tele 5, TVS, FilmBox, TCM, Universal Channel, Nat Geo Wild, Polsat JimJam, CBeebies, Orange sport, Orange sport info, ESKA TV, Sportklub oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn Axn.pl, Axncrime.pl, Axnscifi.pl, Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv, YUMMY.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl oraz serwisów dziecięcych Egmont Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Telewizja Puls inwestuje we własne studio. Format Taki jest świat zmieni formułę
Telewizja Puls wprowadza zmiany w segmencie infotainment oraz Dziale Produkcji własnej.
12.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP
Telewizja Puls, Komenda Główna Policji oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”organizują trzecią edycję kampanii społeczną #DzielnicaBEZstrachu. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa i współpracy lokalnych społeczności z dzielnicowymi oraz wyłonienie #SuperDzielnicowego2025.
11.02.25, 07:15
| TV / VOD » seriale
Działkowcy. Trzeci sezon w Fokus TV
Kanał Fokus TV rozpoczął emisję III sezonu serialu dokumentalnego „Działkowcy” opowiadającego o perypetiach właścicieli Rodzinnych Ogródków Działkowych, których w polskich miastach istnieje ponad milion.
06.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Witwicki i Szubartowicz zadają Najważniejsze pytania w Polsat News
Od 10 lutego br. w każdy poniedziałek o 18.00 na antenie Polsat News pojawi się cykl programów – „Najważniejsze pytania” prowadzony przez Piotra Witwickiego i Przemysława Szubartowicza.
03.02.25, 14:19
| TV / VOD » informacje
Fundacja TBN zrealizuje film o zrównoważonych rozwiązaniach realizowanych na terenie Gdańska
Fundacja TBN Polska rozpoczęła realizację projektu „Gdański kurs w kierunku zrównoważonego rozwoju”. Przedsięwzięcie zostało docenione w konkursie EcoFuture i dofinansowane ze środków Gdańskiej Fundacji Rozwoju Gospodarczego.
03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP: ponad 1,1 mln widzów. Sygnał TVP w wielu stacjach na całym świecie
Nadawana w Telewizji Polskiej transmisja z obchodów 80. rocznicy wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz oraz wszystkie relacje z nią związane cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Zasięg skumulowany dla 15 emisji z 27 stycznia 2025 r. w TVP1, TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia wyniósł 4,9 mln osób.