07.02.11, 22:25

Ranking kanałów filmowych: AXN umacnia pozycję lidera, dobry wynik TVP Seriale

AXN nie tylko zachował pozycję lidera wśród kanałów filmowych, ale również i ją umocnił. Spadły za to udziały kanału Kino Polska. 

AXN nie tylko zachował pozycję lidera wśród kanałów filmowych, ale również i ją umocnił - wynika z danych  wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla Portalu Medialnego MediaFM.net za okres od 1 do 31 stycznia 2011 r.

Stacja zanotowała 0,71 proc. udziału w rynku i w porównaniu ze styczniem 2010 r. jej udział wzrósł o 8 proc. Drugie miejsce zachował  kanał Kino Polska. ale jego udział spadł aż o 46 proc. (z 0,74 do 0,40 proc.). Trzecie miejsce należy do HBO (0,37 proc. i 22 proc. wzrostu). W pierwszej dziesiątce znalazły się także takie kanały filmowe jak: Polsat Film (0,36 proc.; wzrost o 88 proc.), Comedy Central (0,34 proc. wzrost o 51,5 proc.), Ale Kino (0,34 proc.; wzrost o 9 proc.), TCM (0,33 proc.; wzrost o 9 proc.), 13 th Street universal (0,32 proc., spadek o 12 proc.), TVP Kultura (0,22 proc.; spadek o 12 proc.). Pierwszą dziesiątkę zamyka Universal, któy w styczniu wzbogacił znacznie ramówkę premierami z USA i intensywnie reklamował kanał. Kanał wzmocnił swoją pozycję o 34 proc. do poziomu 0,22 proc. udziału w rynku. Świetny wynik osiągnął najnowszy kanał TVP Seriale (0,18 proc.). Duży wzrost zanotował FilmBox (o 110 proc. do poziomu 0,1 proc.) oraz Zone Romantica (o 143 proc. do poziomu 0,07 proc.).

AXN w targecie 16-49 lat także umocnił pozycję lidera. Stacja w styczniu zanotowała 1,09 proc. udziałów w rynku. Drugi był HBO (0,63 proc.; wzrost o 30 proc.), a trzeci Comedy Central (0,58 proc.; wzrost o 47 proc.). Kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce zajmują: Polsat Film (0,53 proc.; wzrost o 87 proc.), Kino Polska (0,43 proc.; spadek o 56 proc.), Ale Kino (0,32 proc.; wzrost o 8 proc.), 13th Street Universal (0,31 proc.; spadek o 17 proc.), HBO 2 (0,28 proc.; wzrost o 11 proc.), Fox Life (0,27 proc.; wzrost o 13 proc.) i  TCM (0,26 proc.; wzrost o 1,6 proc.).

Udział w rynku wybranych stacji tematycznych w styczniu 2011 r. (kanały filmowe)

  wszyscy 4+
styczeń 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
AXN 46 952 0,659 50 823 0,711
Kino Polska 53 002 0,744 28 538 0,399
HBO 21 684 0,304 26 559 0,372
Polsat Film 13 864 0,195 26 226 0,367
Comedy Central 16 179 0,227 24 599 0,344
Ale Kino 22 007 0,309 24 016 0,336
TCM 21 376 0,300 23 284 0,326
13th Street Universal [Hallmark] 25 503 0,358 22 616 0,316
TVP Kultura 18 190 0,255 15 912 0,223
Universal 11 844 0,166 15 855 0,222
AXN Crime 9 314 0,131 13 841 0,194
TVP Seriale     13 240 0,185
HBO 2 11 458 0,161 12 993 0,182
Zone Europa 14 199 0,199 12 280 0,172
Fox Life 10 753 0,151 11 877 0,166
Canal+ 12 460 0,175 10 916 0,153
Canal+ Film 10 730 0,151 9 402 0,132
HBO Comedy 9 481 0,133 8 203 0,115
FilmBox 3 808 0,053 7 981 0,112
AXN Sci-Fi 6 455 0,091 6 979 0,098
BBC Entertainment 4 601 0,065 5 470 0,077
Zone Romantica 2 014 0,028 4 842 0,068
Movies 24 8 003 0,112 4 079 0,057
Cinemax 2 577 0,036 1 628 0,023
Cinemax2 2 662 0,037 1 392 0,019

 

Udział w rynku wybranych stacji tematycznych w styczniu 2011 r. (kanały filmowe) w grupie 16-49 lat

  wszyscy 16-49
styczeń 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
AXN 31 527 1,039 32 603 1,092
HBO 14 663 0,483 18 775 0,629
Comedy Central 12 038 0,397 17 470 0,585
Polsat Film 8 649 0,285 15 915 0,533
Kino Polska 29 277 0,965 12 706 0,426
Ale Kino 8 983 0,296 9 561 0,320
13th Street Universal [Hallmark] 11 305 0,373 9 257 0,310
HBO 2 7 780 0,256 8 476 0,284
Fox Life 7 179 0,237 8 045 0,269
TCM 7 771 0,256 7 763 0,260
Universal 6 790 0,224 7 608 0,255
TVP Kultura 6 761 0,223 6 750 0,226
Canal+ 7 892 0,260 6 217 0,208
HBO Comedy 7 055 0,233 5 552 0,186
Canal+ Film 7 101 0,234 5 504 0,184
AXN Sci-Fi 5 168 0,170 5 492 0,184
AXN Crime 4 186 0,138 5 465 0,183
TVP Seriale     5 379 0,180
Zone Europa 6 352 0,209 4 672 0,156
FilmBox 1 398 0,046 4 111 0,138
BBC Entertainment 1 847 0,061 3 772 0,126
Movies 24 2 412 0,080 1 684 0,056
Zone Romantica 545 0,018 1 373 0,046
Cinemax 1 806 0,060 947 0,032
Cinemax2 1 736 0,057 903 0,030

Dane udostępnione dzięki uprzejmości At Media

Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kanałach telewizyjnych:  Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD, Canal+ Sport 2, ale kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.tv, Domo, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Travel Channel, AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Disney XD, 13th Street Universal, Fashion TV, Kino Polska, Extreme Sports, MTV Polska, VH1 Polska, Comedy Central, Viva Polska, Nickelodeon, Wedding TV, FOXlife, AXN HD, Movies 24, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC Knowledge, Tele 5, TVS, FilmBox, TCM, Universal Channel, Nat Geo Wild, Polsat JimJam, CBeebies, Orange sport, Orange sport info, ESKA TV, Sportklub oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn Axn.pl, Axncrime.pl, Axnscifi.pl, Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv, YUMMY.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl oraz serwisów dziecięcych Egmont Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska.

Komentarze

Powiązane

31.10.24, 13:50
| telewizja / VOD » ludzie
Anna Kalczyńska w zespole TVP World
Do TVP World dołącza Anna Kalczyńska, która poprowadzi nowy program publicystyczny „Face to Face” oraz główny serwis informacyjny stacji – „World News Tonight”. Dziennikarka zadebiutuje na antenie TVP World w poniedziałek, 4 listopada br.
31.10.24, 12:57
| telewizja / VOD » informacje
Fundacja Polsat wyremontuje Oddział Pediatryczny w Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego w Żyrardowie
Fundacja Polsat podpisała umowę o współpracy z Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego na mocy której wyremontuje Odział Pediatryczny w Żyrardowie. Rocznie na Oddziale leczonych jest ok. 550 dzieci. Miejsce powstało w 1919 r., a ostatni generalny remont przeprowadzono tam ponad 50 lat temu.
30.10.24, 20:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Nagroda Gospodarcza ZPP. Piotr Witwicki Dziennikarzem Roku 2024
Piotr Witwicki został uhonorowany tytułem Dziennikarza Roku 2024 podczas gali rozdania Nagród Gospodarczych Związku Przedsiębiorców i Pracodawców.
30.10.24, 14:33
| telewizja / VOD » informacje
FilmBox odpowiada na każdy nastrój. Wizerunkowa kampania reklamowa i nowe pozycjonowanie pakietu
Grupa Kino Polska na początku listopada br. rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową dedykowaną pakietowi FilmBox, wprowadzając tym samym nowe pozycjonowanie marki.
30.10.24, 13:25
| telewizja / VOD » informacje
Ameryka Wybiera w Polsat News i polsatnews.pl
Amerykanie wybierają prezydenta. Na antenie Polsat News i łamach polsatnews.pl pojawi się wieczór, noc i poranek wyborczy. Stacja będzie wielokrotnie łączyła się ze swoimi wysłannikami w USA.
30.10.24, 12:25
| telewizja / VOD » informacje
Formula 1 do 2028 r. na antenie Eleven Sports
Telewizja ELEVEN SPORTS pozyskała wyłączne prawa do pokazywania w Polsce wszystkich wyścigów Formula 1 Grand Prix w latach 2025 – 2028.
30.10.24, 08:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Tylko 780 tys. widzów koncertu charytatywnego Nadzieja – Razem dla Was! organizowanego przez TVP
W sobotę, 26 października br. TVP transmitowała koncert charytatywny Telewizji Polskiej „Nadzieja – Razem dla Was!”. W Jedynce transmisję koncertu oglądało przynajmniej przez jedną minutę prawie 1,5 mln widzów, a w TVP Polonia 280 tys. osób.
30.10.24, 06:30
| telewizja / VOD » ludzie
Bogdan Czaja odchodzi z TVN Warner Bros. Discovery. Lidia Kazen szefową kanałów TVN
1 listopada br., Lidia Kazen obejmuje stanowisko dyrektor programowej kanałów TVN, a Dorota Eberhardt będzie pełnić rolę dyrektor programowej streamingu, kanałów nowej generacji i operacji programowych. Z firmą rozstaje się Bogdan Czaja, Group Vice President Programming & Operations.
29.10.24, 20:54
| telewizja / VOD » informacje
Oko na Amerykę czasowo w miejsce Oka na świat w TVP INFO
Cykl o wydarzeniach międzynarodowych „Oko na świat” przechodzi w tryb „Oko na Amerykę”. W związku ze zbliżającymi się wyborami prezydenckimi w USA, TVP Info do 4 listopada br. o godz. 22:25 będzie przedstawiać kulisy kampanii wyborczej. Wyścig o urząd prezydenta za oceanem dopełni informacyjnie 5 listopada o godz. 22:15 „Studio wyborcze – Gra o Amerykę”.
29.10.24, 16:15
| telewizja / VOD » informacje
CANAL+ Polska kontroluje już w 100 proc. spółkę Kino Świat
CANAL+ Polska finalizuje zakup pozostałych 14 proc. udziałów w spółce Kino Świat, będącej dystrybutorem filmów w Polsce. W wyniku zawartej transakcji CANAL+ Polska stał się wyłącznym właścicielem Kino Świat.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 29.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.11.24

Do zdobycia jeden zestaw gry.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.