09.02.11, 20:00
Viva Polska liderem stacji muzyczno-młodziezowych
Najpopularniejszym kanałem muzyczno-młodzieżowym w Polsce jest VIVA Polska - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla Portalu Medialnego MediaFM.net za okres od 1 do 31 stycznia 2011 r.
Viva Polska w porównaniu ze styczniem 2010 r. zmniejszyła swój udział w rynku o niecały 1 proc. do poziomu 0,58 proc. Drugą stacją w zestawieniu jest 4fun.tv (wzrost o 27 proc.), a trzecią MTV Polska (spadek o 4 proc.).
W grupie 13-29 lat bezapelacyjnym liderem jest VIVA Polska (1,9 proc.; wzrost o 2,5 proc.), drugie miejsce zajmuje MTV Polska (1,07 proc., wzrost o 2 proc.), a trzecie 4fun.tv (wzrost o 24 proc.). Dobrze radzi sobie też Eska TV (0,27 proc.). Rebel.tv notuje zaledwie 0,01 proc. udziału w rynku.
Udział wybranych stacji telewizyjnych w rynku wśród osób 4+ (rok 2010 i 2011)
wszyscy 4+ | ||||
styczeń | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 41 754 | 0,586 | 41 582 | 0,582 |
4FunTv | 16 104 | 0,226 | 20 608 | 0,288 |
MTV Polska | 20 684 | 0,290 | 19 851 | 0,278 |
VH1 Polska | 9 241 | 0,130 | 9 882 | 0,138 |
Eska TV | 7 162 | 0,100 | ||
Rebel.tv | 430 | 0,006 |
Udział wybranych stacji telewizyjnych w rynku wśród osób 13-29 lat (rok 2010 i 2011)
wszyscy 13-29 | ||||
styczeń | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 20 318 | 1,862 | 20 003 | 1,908 |
MTV Polska | 11 427 | 1,047 | 11 213 | 1,070 |
4FunTv | 7 277 | 0,667 | 8 644 | 0,825 |
VH1 Polska | 3 503 | 0,321 | 3 235 | 0,309 |
Eska TV | 2 802 | 0,267 | ||
Rebel.tv | 145 | 0,014 |
Dane udostępnione dzięki uprzejmości At Media
Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kanałach telewizyjnych: Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD, Canal+ Sport 2, ale kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.tv, Domo, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Travel Channel, AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Disney XD, 13th Street Universal, Fashion TV, Kino Polska, Extreme Sports, MTV Polska, VH1 Polska, Comedy Central, Viva Polska, Nickelodeon, Wedding TV, FOXlife, AXN HD, Movies 24, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC Knowledge, Tele 5, TVS, FilmBox, TCM, Universal Channel, Nat Geo Wild, Polsat JimJam, CBeebies, Orange sport, Orange sport info, ESKA TV, Sportklub oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn Axn.pl, Axncrime.pl, Axnscifi.pl, Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv, YUMMY.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl oraz serwisów dziecięcych Egmont Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze