09.02.11, 20:00

Viva Polska liderem stacji muzyczno-młodziezowych

Najpopularniejszym kanałem muzyczno-młodzieżowym w Polsce jest VIVA Polska.

Najpopularniejszym kanałem muzyczno-młodzieżowym w Polsce jest VIVA Polska - wynika z danych  Nielsen Audience Measurement przygotowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla Portalu Medialnego MediaFM.net za okres od 1 do 31 stycznia 2011 r.

Viva Polska w porównaniu ze styczniem 2010 r. zmniejszyła swój udział w rynku o niecały 1 proc. do poziomu 0,58 proc. Drugą stacją w zestawieniu jest 4fun.tv (wzrost o 27 proc.), a trzecią MTV Polska (spadek o 4 proc.).

W grupie 13-29 lat bezapelacyjnym liderem jest VIVA Polska (1,9 proc.; wzrost o 2,5 proc.), drugie miejsce zajmuje MTV Polska (1,07 proc., wzrost o 2 proc.), a trzecie 4fun.tv (wzrost o 24 proc.). Dobrze radzi sobie też Eska TV (0,27 proc.). Rebel.tv notuje zaledwie 0,01 proc. udziału w rynku.

Udział wybranych stacji telewizyjnych w rynku wśród osób 4+ (rok 2010 i 2011)

  wszyscy 4+
styczeń 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Viva Polska 41 754 0,586 41 582 0,582
4FunTv 16 104 0,226 20 608 0,288
MTV Polska 20 684 0,290 19 851 0,278
VH1 Polska 9 241 0,130 9 882 0,138
Eska TV     7 162 0,100
Rebel.tv     430 0,006

Udział wybranych stacji telewizyjnych w rynku wśród osób 13-29 lat (rok 2010 i 2011)

  wszyscy 13-29
styczeń 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Viva Polska 20 318 1,862 20 003 1,908
MTV Polska 11 427 1,047 11 213 1,070
4FunTv 7 277 0,667 8 644 0,825
VH1 Polska 3 503 0,321 3 235 0,309
Eska TV     2 802 0,267
Rebel.tv     145 0,014

Dane udostępnione dzięki uprzejmości At Media

Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kanałach telewizyjnych:  Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD, Canal+ Sport 2, ale kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.tv, Domo, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Travel Channel, AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Disney XD, 13th Street Universal, Fashion TV, Kino Polska, Extreme Sports, MTV Polska, VH1 Polska, Comedy Central, Viva Polska, Nickelodeon, Wedding TV, FOXlife, AXN HD, Movies 24, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC Knowledge, Tele 5, TVS, FilmBox, TCM, Universal Channel, Nat Geo Wild, Polsat JimJam, CBeebies, Orange sport, Orange sport info, ESKA TV, Sportklub oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn Axn.pl, Axncrime.pl, Axnscifi.pl, Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv, YUMMY.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl oraz serwisów dziecięcych Egmont Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska.

Komentarze

Powiązane

06.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Witwicki i Szubartowicz zadają Najważniejsze pytania w Polsat News
Od 10 lutego br. w każdy poniedziałek o 18.00 na antenie Polsat News pojawi się cykl programów – „Najważniejsze pytania” prowadzony przez Piotra Witwickiego i Przemysława Szubartowicza.
03.02.25, 14:19
| TV / VOD » informacje
Fundacja TBN zrealizuje film o zrównoważonych rozwiązaniach realizowanych na terenie Gdańska
Fundacja TBN Polska rozpoczęła realizację projektu „Gdański kurs w kierunku zrównoważonego rozwoju”. Przedsięwzięcie zostało docenione w konkursie EcoFuture i dofinansowane ze środków Gdańskiej Fundacji Rozwoju Gospodarczego.
03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP: ponad 1,1 mln widzów. Sygnał TVP w wielu stacjach na całym świecie
Nadawana w Telewizji Polskiej transmisja z obchodów 80. rocznicy wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz oraz wszystkie relacje z nią związane cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Zasięg skumulowany dla 15 emisji z 27 stycznia 2025 r. w TVP1, TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia wyniósł 4,9 mln osób.
30.01.25, 15:45
| TV / VOD » informacje | kultura » informacje
Na rynku pojawiła się kolekcjonerska moneta The Joker
29 stycznia br. swoją premierę miała nowa moneta kolekcjonerska, która powstała dzięki współpracy Mennicy Gdańskiej z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products.
30.01.25, 08:30
| TV / VOD » informacje
Dobry wieczór Polsko w Polsat News
1 lutego br., w ofercie kanału Polsat News zadebiutuje program publicystyczny oparty na sporze światopoglądowym „Dobry wieczór Polsko”. Jego gospodarzami będą Grzegorz Jankowski i Adamina Sajkowska.
28.01.25, 20:14
| TV / VOD » informacje
4. sezon Magii nagości. Polska w Zoom TV. Premierze towarzyszy kampania reklamowa formatu
„Pokochaj ludzką naturę” to hasło nowego sezonu programu „Magia nagości. Polska”, który 28 lutego br. powróci do ramówki Zoom TV.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.