08.02.11, 20:21

Eurosport liderem kanałów sportowych w styczniu 2011 r.

Eurosport był bezapelacyjnym liderem wśród kanałów sportowych w styczniu br. Styczeń jednak był dobrym miesiącem przede wszystkim dla TVP Sport.

Eurosport był bezapelacyjnym liderem wśród kanałów sportowych w styczniu br.  - wynika z danych  Nielsen Audience Measurement przygotowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla Portalu Medialnego MediaFM.net za okres od 1 do 31 stycznia 2011 r. Jednak w porównaniu do stycznia 2010 r., udział stacji spadł o 17 proc. do 0,73 proc. (z 0,88 proc.). Drugą stacją w rankingu był Polsat Sport (spadek aż o 48 proc.), a trzecia TVP Sport (wzrost aż o 64,4 proc.). Duży wzrost odnotował także Canal+ Sport (wzrost o 37 proc.). Poniżej 0,1 proc. udziału w rynku znalazły się dwie stacje: ESPN Classic i Canal+ Sport 2. W targecie 16-49 lat podium wygląda identycznie.

Udział wybranych stacji telewizyjnych w rynku (rok 2010 i 2011)

  wszyscy 4+
styczeń 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Eurosport 62 597 0,879 52 159 0,730
Polsat Sport 52 830 0,742 27 381 0,383
TVP Sport 13 635 0,191 22 416 0,314
Polsat Sport Extra 11 888 0,167 8 404 0,118
Canal+ Sport 5 381 0,076 7 403 0,104
Eurosport 2 6 503 0,091 6 622 0,093
Extreme Sports 4 717 0,066 5 728 0,080
Sportklub 3 040 0,043 2 472 0,035
Orange Sport Info     1 555 0,022
Polsat Futbol 1 244 0,017 1 289 0,018
ESPN Classic 490 0,007 567 0,008
Canal+ Sport 2 936 0,013 468 0,007

Udział wybranych stacji telewizyjnych w rynku (rok 2010 i 2011)

  wszyscy 16-49
styczeń 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Eurosport 21 811 0,719 17 083 0,572
Polsat Sport 25 335 0,835 11 727 0,393
TVP Sport 5 382 0,177 9 631 0,323
Extreme Sports 3 243 0,107 3 770 0,126
Canal+ Sport 3 228 0,106 3 751 0,126
Polsat Sport Extra 5 541 0,183 3 008 0,101
Eurosport 2 3 003 0,099 2 801 0,094
Sportklub 1 561 0,051 1 348 0,045
Polsat Futbol 618 0,020 628 0,021
Orange Sport Info     487 0,016
ESPN Classic 207 0,007 288 0,010
Canal+ Sport 2 508 0,017 112 0,004

Dane udostępnione dzięki uprzejmości At Media

Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kanałach telewizyjnych:  Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD, Canal+ Sport 2, ale kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.tv, Domo, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Travel Channel, AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Disney XD, 13th Street Universal, Fashion TV, Kino Polska, Extreme Sports, MTV Polska, VH1 Polska, Comedy Central, Viva Polska, Nickelodeon, Wedding TV, FOXlife, AXN HD, Movies 24, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC Knowledge, Tele 5, TVS, FilmBox, TCM, Universal Channel, Nat Geo Wild, Polsat JimJam, CBeebies, Orange sport, Orange sport info, ESKA TV, Sportklub oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn Axn.pl, Axncrime.pl, Axnscifi.pl, Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv, YUMMY.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl oraz serwisów dziecięcych Egmont Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Telewizja Puls inwestuje we własne studio. Format Taki jest świat zmieni formułę
Telewizja Puls wprowadza zmiany w segmencie infotainment oraz Dziale Produkcji własnej.
12.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP
Telewizja Puls, Komenda Główna Policji oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”organizują trzecią edycję kampanii społeczną #DzielnicaBEZstrachu. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa i współpracy lokalnych społeczności z dzielnicowymi oraz wyłonienie #SuperDzielnicowego2025.
11.02.25, 07:15
| TV / VOD » seriale
Działkowcy. Trzeci sezon w Fokus TV
Kanał Fokus TV rozpoczął emisję III sezonu serialu dokumentalnego „Działkowcy” opowiadającego o perypetiach właścicieli Rodzinnych Ogródków Działkowych, których w polskich miastach istnieje ponad milion.
06.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Witwicki i Szubartowicz zadają Najważniejsze pytania w Polsat News
Od 10 lutego br. w każdy poniedziałek o 18.00 na antenie Polsat News pojawi się cykl programów – „Najważniejsze pytania” prowadzony przez Piotra Witwickiego i Przemysława Szubartowicza.
03.02.25, 14:19
| TV / VOD » informacje
Fundacja TBN zrealizuje film o zrównoważonych rozwiązaniach realizowanych na terenie Gdańska
Fundacja TBN Polska rozpoczęła realizację projektu „Gdański kurs w kierunku zrównoważonego rozwoju”. Przedsięwzięcie zostało docenione w konkursie EcoFuture i dofinansowane ze środków Gdańskiej Fundacji Rozwoju Gospodarczego.
03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP: ponad 1,1 mln widzów. Sygnał TVP w wielu stacjach na całym świecie
Nadawana w Telewizji Polskiej transmisja z obchodów 80. rocznicy wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz oraz wszystkie relacje z nią związane cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Zasięg skumulowany dla 15 emisji z 27 stycznia 2025 r. w TVP1, TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia wyniósł 4,9 mln osób.