08.02.11, 20:21
Eurosport liderem kanałów sportowych w styczniu 2011 r.
Eurosport był bezapelacyjnym liderem wśród kanałów sportowych w styczniu br. Styczeń jednak był dobrym miesiącem przede wszystkim dla TVP Sport.
Eurosport był bezapelacyjnym liderem wśród kanałów sportowych w styczniu br. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla Portalu Medialnego MediaFM.net za okres od 1 do 31 stycznia 2011 r. Jednak w porównaniu do stycznia 2010 r., udział stacji spadł o 17 proc. do 0,73 proc. (z 0,88 proc.). Drugą stacją w rankingu był Polsat Sport (spadek aż o 48 proc.), a trzecia TVP Sport (wzrost aż o 64,4 proc.). Duży wzrost odnotował także Canal+ Sport (wzrost o 37 proc.). Poniżej 0,1 proc. udziału w rynku znalazły się dwie stacje: ESPN Classic i Canal+ Sport 2. W targecie 16-49 lat podium wygląda identycznie.
Udział wybranych stacji telewizyjnych w rynku (rok 2010 i 2011)
wszyscy 4+ | ||||
styczeń | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Eurosport | 62 597 | 0,879 | 52 159 | 0,730 |
Polsat Sport | 52 830 | 0,742 | 27 381 | 0,383 |
TVP Sport | 13 635 | 0,191 | 22 416 | 0,314 |
Polsat Sport Extra | 11 888 | 0,167 | 8 404 | 0,118 |
Canal+ Sport | 5 381 | 0,076 | 7 403 | 0,104 |
Eurosport 2 | 6 503 | 0,091 | 6 622 | 0,093 |
Extreme Sports | 4 717 | 0,066 | 5 728 | 0,080 |
Sportklub | 3 040 | 0,043 | 2 472 | 0,035 |
Orange Sport Info | 1 555 | 0,022 | ||
Polsat Futbol | 1 244 | 0,017 | 1 289 | 0,018 |
ESPN Classic | 490 | 0,007 | 567 | 0,008 |
Canal+ Sport 2 | 936 | 0,013 | 468 | 0,007 |
Udział wybranych stacji telewizyjnych w rynku (rok 2010 i 2011)
wszyscy 16-49 | ||||
styczeń | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Eurosport | 21 811 | 0,719 | 17 083 | 0,572 |
Polsat Sport | 25 335 | 0,835 | 11 727 | 0,393 |
TVP Sport | 5 382 | 0,177 | 9 631 | 0,323 |
Extreme Sports | 3 243 | 0,107 | 3 770 | 0,126 |
Canal+ Sport | 3 228 | 0,106 | 3 751 | 0,126 |
Polsat Sport Extra | 5 541 | 0,183 | 3 008 | 0,101 |
Eurosport 2 | 3 003 | 0,099 | 2 801 | 0,094 |
Sportklub | 1 561 | 0,051 | 1 348 | 0,045 |
Polsat Futbol | 618 | 0,020 | 628 | 0,021 |
Orange Sport Info | 487 | 0,016 | ||
ESPN Classic | 207 | 0,007 | 288 | 0,010 |
Canal+ Sport 2 | 508 | 0,017 | 112 | 0,004 |
Dane udostępnione dzięki uprzejmości At Media
Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kanałach telewizyjnych: Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD, Canal+ Sport 2, ale kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.tv, Domo, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Travel Channel, AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Disney XD, 13th Street Universal, Fashion TV, Kino Polska, Extreme Sports, MTV Polska, VH1 Polska, Comedy Central, Viva Polska, Nickelodeon, Wedding TV, FOXlife, AXN HD, Movies 24, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC Knowledge, Tele 5, TVS, FilmBox, TCM, Universal Channel, Nat Geo Wild, Polsat JimJam, CBeebies, Orange sport, Orange sport info, ESKA TV, Sportklub oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn Axn.pl, Axncrime.pl, Axnscifi.pl, Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv, YUMMY.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl oraz serwisów dziecięcych Egmont Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze