08.02.11, 20:06

Kanały tematyczne produkowane przez Canal+Cyfrowy w 2010 r. rozszerzyły dystrybucję

W 2010 roku wszystkie kanały tematyczne należące do spółki CANAL+ Cyfrowy zwiększyły dystrybucję w sieciach kablowych. Średni łączny wzrost wyniósł ok. 20 proc.

W 2010 roku wszystkie kanały tematyczne należące do spółki CANAL+ Cyfrowy zwiększyły dystrybucję w sieciach kablowych. Średni łączny wzrost wyniósł ok. 20 proc. "Wzrost zasięgu naszych kanałów tematycznych w sieciach kablowych świadczy o tym, że są to marki silne, rozpoznawalne i cieszące się wśród widzów rosnącą popularnością. Od 1996 roku jesteśmy obecni w pakietach analogowych, natomiast dzięki postępującej cyfryzacji rynku kablowego w Polsce, sukcesywnie powiększa się nam liczba odbiorców pakietów cyfrowych" - mówi Ewa Zamojska, Dyrektor ds. Dystrybucji Kanałów TV.

Obecnie łączny zasięg poszczególnych kanałów na platformie CYFRA+ i w sieciach kablowych wynosi:
ale kino! – 3,6 mln gospodarstw domowych,
PLANETE – 3,4 mln gospodarstw domowych,
ZigZap / Hyper – 3,4 mln gospodarstw domowych,
MiniMini – 4,3 mln gospodarstw domowych,
Kuchnia.tv – 3,2 mln gospodarstw domowych,
Domo.tv – 2,7 mln gospodarstw domowych.

Wszystkie kanały tematyczne produkowane przez spółkę CANAL+ Cyfrowy można znaleźć wyłącznie w ofercie platformy CYFRA+ i wybranych sieci kablowych.

Komentarze

Powiązane

13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
13.03.25, 11:37
| TV / VOD » ludzie
Konrad Szczęsny zastępcą kierownika ds. kontaktów z mediami i członkiem polskiej delegacji na Konkurs Piosenki Eurowizji 2025
Konrad Szczęsny, prezes OGAE Polska, został zastępcą kierownika ds. kontaktów z mediami i członkiem polskiej delegacji na Konkurs Piosenki Eurowizji 2025.
13.03.25, 08:30
| TV / VOD » badania rynku
Prawie 1,1 mln widzów Awantury o kasę
Dobre wyniki oglądalności zanotował w miniony weekend teleturniej „Awantura o kasę” (Polsat) prowadzony przez Krzysztofa Ibisza.
13.03.25, 07:15
| TV / VOD » badania rynku
Grupa TVP wygrywa weekend. Sanatorium miłości dalej hitem TVP1
W miniony weekend grupa TVP z udziałem na poziomie 20,5 proc., wyprzedziła pozostałe grupy nadawców. Sporą popularnością cieszą się nowe sezony programów „The Voice Kids” i „Sanatorium miłości”.
12.03.25, 16:00
| TV / VOD » seriale
Sprawiedliwi. Trójmiasto. Czwórka liderem w paśmie serialu
Bardzo dobre wyniki i pozycję lidera w swoim paśmie przyniósł Czwórce pierwszy tydzień emisji nowego serialu „Sprawiedliwi. Trójmiasto”.
12.03.25, 14:22
| TV / VOD » badania rynku
Spore zainteresowanie premierowym odcinkiem formatu Must Be The Music w Polsacie
Po dziewięciu latach przerwy na antenę Polsatu powrócił talent show „Must Be The Music”. Premierowy odcinek spotkał się ze sporym zainteresowaniem odbiorców. 
12.03.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
10 marca TVP2 liderem anten. Spore zainteresowanie ceremonią wręczania Orłów
W poniedziałek, 10 marca br., grupa TVP osiągnęła łącznie 22,6 proc. udziału w rynku, wyprzedzając pozostałych nadawców. Liderem wśród kanałów została TVP2 z wynikiem 7,9 proc., a drugie miejsce zajęła TVP1, osiągając 7,3 proc. udziału (dane: Nielsen Media).
12.03.25, 08:45
| TV / VOD » informacje
Światowe premiery koprodukcji TVP na festiwalu w Salonikach
11 marca 2025 r. podczas 27. Międzynarodowego Festiwalu Filmów Dokumentalnych w Salonikach odbyła się premiera filmu „My Sunnyside” w reżyserii Matyldy Kawki. Dzień później zadebiutuje film „Dziecko z pyłu” („Child of Dust”) Weroniki Mliczewskiej. Obydwa dzieła to nowe koprodukcje dokumentalne Telewizji Polskiej. 
11.03.25, 19:30
| TV / VOD » informacje
Puls na żądanie. Nowa funkcja w Telewizji Puls
Telewizja Puls oraz Emitel S.A. wprowadzają nową funkcjonalność do usługi HbbTV PlayPuls – „Puls na żądanie”. Aplikacja, opracowana przez Emitela na zlecenie Telewizji Puls, ułatwia widzom korzystanie z treści na żądanie, dostępnych na kanałach TV Puls i PULS 2. 
11.03.25, 08:53
| TV / VOD » informacje
CNN #MyFreedomDay. Tegoroczna edycja inicjatywy dotyczy obrony „Prawa do nauki”
11 marca br., po raz dziewiąty, odbędzie się #MyFreedomDay. Jest to jednodniowa akcja organizowana przez CNN, w której uczniowie z całego świata angażują się w mediach społecznościowych, w celu zwiększenia świadomości na temat współczesnego niewolnictwa.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.