13.02.11, 13:03

Nokia zaprezentowała akcesoria na sezon wiosna - lato 2011

Wśród wybranych znalazły się m.in. rowerowa ładowarka oraz bezprzewodowa słuchawka niwelująca szum otoczenia.

Nokia zaprezentowała swoje wybrane akcesoria na sezon wiosna - lato 2011. Wybrane gadżety skierowane są przede wszystkim do osób aktywnych, spędzających czas poza domem.

Zestaw rowerowy do ładowania Nokia DC-14 to nieoceniona pomoc podczas długich wycieczek na dwóch kółkach. Umożliwia on darmowe pobieranie energii i ładowanie telefonu bez potrzeby dostępu do tradycyjnego źródła prądu i przy takiej samej wydajności, jak w przypadku tradycyjnej ładowarki. Łatwy w obsłudze, wytrzymały na kurz i wilgoć, kompatybilny z wieloma urządzeniami zestaw marki Nokia sprawia, że nie trzeba się martwić o to, czy podczas dalekiej wyprawy bateria będzie naładowana. Produkt dostępny jest na rynku od stycznia.

Pas Bluetooth monitorujący pracę serca Nokia LS-14 to prawdziwa gratka dla miłosników joggingu, ale również dla wszystkich, którzy chcą kontrolować pracę serca podczas wysiłku fizycznego. Urządzenie jest kompatybilne z szeroką gamą urządzeń Nokia wyposażonych w aplikację Sports Tracker lub Endomondo. Pas jest lekki (55g) i wygodny, więc w żaden sposób nie krępuje ruchów. Wymienne baterie o wydajności ok. 150 godzin, jak również szeroka tolerancja temperatur, w których urządzenie może działać spawiają, że można je zabrać zarówno na wspinaczkę w góry, jak i na intensywny spacer brzegiem morza. Urządzenie własnie pojawia się w sprzedaży.

Przenośny zestaw głośnomówiący Nokia HF-210 to rozwiązanie dla kierowców. Dzięki dogodnemu, intuicyjnemu rozmiesczeniu klawiszy i wysokiej jakości dźwiękowi, prowadzący pojazd może wykonywać połączenia bez używania rąk, co umożliwia zgodne z prawem korzystanie z telefonu podczas kierowania samochodem. Prosty kształt klawiszy do regulacji głośności (wklęsły-wypukły) ułatwia użytkowanie bez odrywania wzroku, a podświetlany klawisz odbierania i zakończenia połączenia przychodzącego pozwala szybko zlokalizować zestaw. Ładowarka Nokia DC4 obecna w opakowaniu umożliwia ładowanie zestawu w samochodzie. Urządzenie jest już dostępne w sprzedaży.

Bezprzewodowa słuchawka Nokia Bluetooth BH-609 (na zdjęciu) posiada zaawansowaną funkcję redukcji szumu i odgłosów wiatru (DSP) wspartą dwoma wbudowanymi mikrofonami, co zapewnia wyraźny dźwięk, izolując hałas z otoczenia. Dodatkowymi atutami tego urządzenia jest smukły i elegancki design połączony z zaawansowanymi funkcjami słuchawki. Użytkownik może skorzystać z zaczepu na ucho, który został idealnie dopracowany podczas testów ergonomicznych. Warto również wspomnieć o funkcji łączności wielopunktowej Multi-Point, dzięki której możliwe jest równoczesne połączenie z dwoma telefonami. Produkt dostępny na rynku od stycznia.

Z kolei w kwietniu na rynku pojawi się nowa słuchawka Nokia Bluetooth BH-806. Oprócz nowoczesnego, prostego w formie wzornictwa i ergonomicznego kształtu urządzenie oferuje wiele użytecznych funkcji. Wyróżnikiem słuchawki jest panel dotykowy, który umożliwia łatwe i efektywne zarządzanie połączeniami poprzez dotyk. Zestaw posiada także specjalny uchwyt, dzięki któremu można w pełni korzystać z rozwiązania Always Ready. By odebrać lub zakończyć połączenie wystarczy wyjąć lub włożyć słuchawkę z lub do uchwytu. Funkcja ta działa do 3 miesiecy w trybie czuwania. Zastosowana w modelu Nokia BH-806 technologia DSP sprawia, że użytkownik może cieszyć się wysokiej jakości dźwiękiem podczas rozmów. Doskonały komfort korzystania ze słuchawki jest możliwy dzięki wkładkom dousznym w dwóch kształtach i trzech rozmiarach. Słuchawkę można bardzo szybko naładować – 15 minut podłaczenia do źródła prądu pozwala na dwugodzinną rozmowę, zaś godzinne ładowanie umożliwia całkowite uzupełnienie baterii. Słuchawka jest również wyposażona w funkcję łączności wielopunktowej Multi-Point, dzięki której możliwe jest równoczesne połączenie z dwoma telefonami.

Komentarze

Powiązane

29.05.24, 14:30
| telewizja / VOD » informacje | biznes i technologie » informacje
Grupa Polsat Plus w I kwartale 2024 r.: 184 mln zł zysku netto
Cyfrowy Polsat skupia się w ostatnim czasie, m.in. na zwiększaniu zasięgu sieci 5G Plusa, ale także na inwestycjach w zieloną energię. Spółka podsumowała wyniki finansowe obejmujące I kwartał 2024 r.
28.05.24, 14:35
| biznes i technologie » informacje
Auchan Polska i Intermarché chcą zawiązać sojusz zakupowy
Sieci handlowe Auchan Polska i Intermarché nawiązały współpracę partnerską, której celem jest utworzenie długoterminowego sojuszu zakupowego na polskim rynku. Wyrazem zawartego porozumienia jest podpisany list intencyjny, w którym obie sieci uzgodniły zamiar powołania wspólnych struktur zakupowych na najbliższych 10 lat.
25.05.24, 13:23
| biznes i technologie » informacje
Żabka uruchomi w tym roku ponad 140 sklepów sezonowych
W tym roku Żabka będzie miała ponad 140 sklepów sezonowych, czyli o blisko 20 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Pierwsze z nich zostały otwarte przed majówką.
21.05.24, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Fast foody odbijają się od dna. Wzrost ruchu o 4,7 proc.
W I kw. br. ruch w restauracjach typu fast food zwiększył się o 4,7 proc. rdr. Przy tym pizzerie rok do roku odnotowały o ponad połowę mniejszy wzrost niż lokale oferujące kanapki i dania z kurczaka. Jednocześnie liczba klientów wszystkich badanych placówek była o 4,2 proc. większa niż rok wcześniej.
16.05.24, 06:30
| biznes i technologie » informacje
SIXT Polska nawiązuje współpracę z Clear Communication Group
Firma SIXT Polska, dostawca usług mobilnych, rozpoczęła w maju br. współpracę z agencją PR Clear Communication Group. W ramach tego partnerstwa, CCG będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami oraz wsparcie bieżących działań public relations, które obejmują zarówno komunikację korporacyjną, jak i produktową.
14.05.24, 19:30
| biznes i technologie » informacje
Agencja Lightscape partnerem IAB Polska. Współpraca na rzecz rozwoju branży marketingu cyfrowego
Z początkiem lutego br. agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z IAB Polska. To największa organizacja z branży marketingu cyfrowego w kraju, zrzeszająca niemal 250 firm.  Agencja Lightscape odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań z zakresu Digital PR i media relations. 
08.05.24, 06:30
| biznes i technologie » informacje
Polacy coraz chętniej sięgają po marki własne
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 p.p. rdr. i w 2023 r. przekroczyła aż 50 mld zł. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych sześciu miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. 
03.05.24, 20:48
| biznes i technologie » informacje
Polpharma i marka Metafen stawiają na komunikację do młodych
Polska firma Polpharma, która specjalizuje się w produkcji leków, stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
03.05.24, 10:20
| biznes i technologie » informacje
Pierwsza kolejowa makieta Lego na dworcu w Legnicy
Kończą się obchody jubileuszu 15-lecia dolnośląskiego przewoźnika - Kolei Dolnośląskich. 29 kwietnia br. w holu dworca w Legnicy odsłonięto pierwszą w Polsce makietę kolejową wykonaną w całości z klocków Lego. To wspólna inicjatywa KD i PKP S.A.
27.04.24, 11:00
| biznes i technologie » informacje
Dostęp do szybkiego internetu w Polsce: Orange Polska podpisuje umowy na inwestycje
W ramach naborów KPO i FERC, zapewniających dostęp do bardzo szybkiego internetu, Orange Polska podpisał łącznie umowy na realizację inwestycji w 28 obszarach. Dzięki temu ok. 155 tys. gospodarstw domowych i ponad 22 tys. przedsiębiorstw może zostać objętych zasięgiem sieci szerokopasmowej. Wkrótce ruszą pierwsze prace.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.