07.03.11, 19:42
Eurosport niezmiennym liderem kanałów sportowych w lutym 2011r.
Liderem kanałów sportowych pozostaje Eurosport, ale jego udział spadł aż o 47 proc. Na podium znalazły się też: Polsat Sport oraz TVP Sport.
Liderem kanałów sportowych pozostaje Eurosport, ale jego udział spadł aż o 47 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 28 lutego 2011 r.
Kolejne miejsca zajmują Polsat Sport (wzrost o 1,5 proc.), TVP Sport (spadek o 36,5 proc.), Canal+ Sport (wzrost o 46 proc.) oraz Polsat Sport Extra (wzrost o 21 proc.). O prawie 79 proc. wzrósł udział Orange Sport Info, ale wciąż do niskiego poziomu udziału w rynku (0,02 proc.).
W grupie 16-49 lat liderem został Polsat Sport (wzrost o 7 proc.). Na drugie miejsce spadł Eurosport (spadek o 61 proc.), a trzecie miejsce należy do TVP Sport (spadek o 40 proc.). W tej grupie również najwiekszy wzrost odnotował Orange Sport Info (o 200 proc.).
Udział w rynku wybranych stacji w grupie 4+ lat w lutym 2010 r. i 2011 r.
wszyscy 4+ | ||||
luty | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Eurosport | 89 293 | 1,313 | 48 356 | 0,698 |
Polsat Sport | 32 426 | 0,477 | 33 541 | 0,484 |
TVP Sport | 18 447 | 0,271 | 11 928 | 0,172 |
Canal+ Sport | 5 921 | 0,087 | 8 818 | 0,127 |
Polsat Sport Extra | 6 398 | 0,094 | 7 926 | 0,114 |
Eurosport 2 | 4 864 | 0,072 | 7 764 | 0,112 |
Extreme Sports | 4 352 | 0,064 | 4 985 | 0,072 |
Polsat Futbol | 1 509 | 0,022 | 1 877 | 0,027 |
Orange Sport Info | 920 | 0,014 | 1 755 | 0,025 |
Sportklub | 1 885 | 0,028 | 1 540 | 0,022 |
ESPN Classic | 521 | 0,008 | 632 | 0,009 |
Canal+ Sport 2 | 1 014 | 0,015 | 575 | 0,008 |
Udział w rynku wybranych stacji w grupie 16-49 lat w lutym 2010 r. i 2011 r.
wszyscy 16-49 | ||||
luty | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Polsat Sport | 14 006 | 0,491 | 15 043 | 0,526 |
Eurosport | 35 539 | 1,245 | 13 959 | 0,488 |
TVP Sport | 8 432 | 0,295 | 5 011 | 0,175 |
Canal+ Sport | 3 665 | 0,128 | 4 686 | 0,164 |
Eurosport 2 | 2 316 | 0,081 | 3 417 | 0,120 |
Extreme Sports | 3 055 | 0,107 | 3 296 | 0,115 |
Polsat Sport Extra | 2 968 | 0,104 | 3 195 | 0,112 |
Polsat Futbol | 717 | 0,025 | 863 | 0,030 |
Sportklub | 1 012 | 0,035 | 746 | 0,026 |
Orange Sport Info | 238 | 0,008 | 684 | 0,024 |
ESPN Classic | 255 | 0,009 | 325 | 0,011 |
Canal+ Sport 2 | 563 | 0,020 | 168 | 0,006 |
Dane udostępnione dzięki uprzejmości At Media.
Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kanałach telewizyjnych: Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD, Canal+ Sport 2, ale kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.tv, Domo, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Travel Channel, AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Disney XD, 13th Street Universal, Fashion TV, Kino Polska, Extreme Sports, MTV Polska, VH1 Polska, Comedy Central, Viva Polska, Nickelodeon, Wedding TV, FOXlife, AXN HD, Movies 24, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC Knowledge, Tele 5, TVS, FilmBox, TCM, Universal Channel, Nat Geo Wild, Polsat JimJam, CBeebies, Orange sport, Orange sport info, ESKA TV, Sportklub oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn Axn.pl, Axncrime.pl, Axnscifi.pl, Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv, YUMMY.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl oraz serwisów dziecięcych Egmont Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze