07.03.11, 19:42

Eurosport niezmiennym liderem kanałów sportowych w lutym 2011r.

Liderem kanałów sportowych pozostaje Eurosport, ale jego udział spadł aż o 47 proc. Na podium znalazły się też: Polsat Sport oraz TVP Sport.

Liderem kanałów sportowych pozostaje Eurosport, ale jego udział spadł aż o 47 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 28 lutego 2011 r.

Kolejne miejsca zajmują Polsat Sport (wzrost o 1,5 proc.), TVP Sport (spadek o 36,5 proc.), Canal+ Sport (wzrost o 46 proc.) oraz Polsat Sport Extra (wzrost o 21 proc.). O prawie 79 proc. wzrósł udział Orange Sport Info, ale wciąż do niskiego poziomu udziału w rynku (0,02 proc.).

W grupie 16-49 lat liderem został Polsat Sport (wzrost o 7 proc.). Na drugie miejsce spadł Eurosport (spadek o 61 proc.), a trzecie miejsce należy do TVP Sport (spadek o 40 proc.). W tej grupie również najwiekszy wzrost odnotował Orange Sport Info (o 200 proc.).

Udział w rynku wybranych stacji w grupie 4+ lat w lutym 2010 r. i 2011 r.

  wszyscy 4+
luty 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Eurosport 89 293 1,313 48 356 0,698
Polsat Sport 32 426 0,477 33 541 0,484
TVP Sport 18 447 0,271 11 928 0,172
Canal+ Sport 5 921 0,087 8 818 0,127
Polsat Sport Extra 6 398 0,094 7 926 0,114
Eurosport 2 4 864 0,072 7 764 0,112
Extreme Sports 4 352 0,064 4 985 0,072
Polsat Futbol 1 509 0,022 1 877 0,027
Orange Sport Info 920 0,014 1 755 0,025
Sportklub 1 885 0,028 1 540 0,022
ESPN Classic 521 0,008 632 0,009
Canal+ Sport 2 1 014 0,015 575 0,008

Udział w rynku wybranych stacji w grupie 16-49 lat w lutym 2010 r. i 2011 r.

  wszyscy 16-49
luty 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Polsat Sport 14 006 0,491 15 043 0,526
Eurosport 35 539 1,245 13 959 0,488
TVP Sport 8 432 0,295 5 011 0,175
Canal+ Sport 3 665 0,128 4 686 0,164
Eurosport 2 2 316 0,081 3 417 0,120
Extreme Sports 3 055 0,107 3 296 0,115
Polsat Sport Extra 2 968 0,104 3 195 0,112
Polsat Futbol 717 0,025 863 0,030
Sportklub 1 012 0,035 746 0,026
Orange Sport Info 238 0,008 684 0,024
ESPN Classic 255 0,009 325 0,011
Canal+ Sport 2 563 0,020 168 0,006

Dane udostępnione dzięki uprzejmości At Media.

Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kanałach telewizyjnych:  Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport HD, Canal+ Sport 2, ale kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.tv, Domo, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality, National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Travel Channel, AXN, AXN Sci-Fi, AXN Crime, Disney XD, 13th Street Universal, Fashion TV, Kino Polska, Extreme Sports, MTV Polska, VH1 Polska, Comedy Central, Viva Polska, Nickelodeon, Wedding TV, FOXlife, AXN HD, Movies 24, BBC Entertainment, BBC Lifestyle, BBC Knowledge, Tele 5, TVS, FilmBox, TCM, Universal Channel, Nat Geo Wild, Polsat JimJam, CBeebies, Orange sport, Orange sport info, ESKA TV, Sportklub oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn Axn.pl, Axncrime.pl, Axnscifi.pl, Disney.pl, Disneyxd.pl, Nick.com.pl, MiniMini.pl, ZigZap.tv, YUMMY.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl oraz serwisów dziecięcych Egmont Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Telewizja Puls inwestuje we własne studio. Format Taki jest świat zmieni formułę
Telewizja Puls wprowadza zmiany w segmencie infotainment oraz Dziale Produkcji własnej.
12.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP
Telewizja Puls, Komenda Główna Policji oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”organizują trzecią edycję kampanii społeczną #DzielnicaBEZstrachu. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa i współpracy lokalnych społeczności z dzielnicowymi oraz wyłonienie #SuperDzielnicowego2025.
11.02.25, 07:15
| TV / VOD » seriale
Działkowcy. Trzeci sezon w Fokus TV
Kanał Fokus TV rozpoczął emisję III sezonu serialu dokumentalnego „Działkowcy” opowiadającego o perypetiach właścicieli Rodzinnych Ogródków Działkowych, których w polskich miastach istnieje ponad milion.
06.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Witwicki i Szubartowicz zadają Najważniejsze pytania w Polsat News
Od 10 lutego br. w każdy poniedziałek o 18.00 na antenie Polsat News pojawi się cykl programów – „Najważniejsze pytania” prowadzony przez Piotra Witwickiego i Przemysława Szubartowicza.
03.02.25, 14:19
| TV / VOD » informacje
Fundacja TBN zrealizuje film o zrównoważonych rozwiązaniach realizowanych na terenie Gdańska
Fundacja TBN Polska rozpoczęła realizację projektu „Gdański kurs w kierunku zrównoważonego rozwoju”. Przedsięwzięcie zostało docenione w konkursie EcoFuture i dofinansowane ze środków Gdańskiej Fundacji Rozwoju Gospodarczego.
03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP: ponad 1,1 mln widzów. Sygnał TVP w wielu stacjach na całym świecie
Nadawana w Telewizji Polskiej transmisja z obchodów 80. rocznicy wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz oraz wszystkie relacje z nią związane cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Zasięg skumulowany dla 15 emisji z 27 stycznia 2025 r. w TVP1, TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia wyniósł 4,9 mln osób.