13.03.11, 14:25
Nowa kampania elektronarzędzi z linii profesjonalnej Bosch
On Board PR Ecco Network rozpoczęła realizację nowej kampanii dla elektronarzędzi z linii profesjonalnej firmy Bosch. Projekt ma na celu wzmocnienie znajomości elektronarzędzi z linii niebieskiej przeznaczonej dla profesjonalistów.
On Board PR Ecco Network rozpoczęła realizację nowej kampanii dla elektronarzędzi z linii profesjonalnej firmy Bosch. Projekt ma na celu wzmocnienie znajomości elektronarzędzi z linii niebieskiej przeznaczonej dla profesjonalistów.
On Board PR Ecco Network we współpracy z niemiecką agencją Jeschenko MedienAgentur Berlin GmbH jest odpowiedzialna za koordynację na terenie Polski międzynarodowej kampanii promującej elektronarzędzia z linii profesjonalnej Bosch. Celem kampanii jest wsparcie komunikacyjne dla nowych produktów wprowadzanych na rynek.
Kampania w 2011 r. została podzielona na trzy etapy: działania media relations dla wprowadzanych na polski rynek nowości produktowych, Tool Box – obejmujący niestandardowe działania komunikacyjne oraz program „1000 narzędzi dla 1000 testerów” umożliwiający aktywne przetestowanie i opiniowanie przez profesjonalistów elektronarzędzi z linii profesjonalnej. Za realizację wszystkich etapów kampanii odpowiada zespół Doroty Ciszek, który od wielu lat realizuje projekty komunikacyjne dla firmy Bosch.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze