30.03.11, 23:44
Club TV promuje najnowszy sezon serialu Potyczki Amy
1. kwietnia 2011 r. rusza kampania reklamowa lifestyle'owego kanału telewizyjnego dla nowoczesnych kobiet - Club TV. Kampania promować będzie nowy sezon serialu Potyczki Amy, który od 4. kwietnia emitowany będzie na antenie stacji.
1. kwietnia 2011 r. rusza kampania reklamowa lifestyle'owego kanału telewizyjnego dla nowoczesnych kobiet - Club TV. Kampania promować będzie nowy sezon serialu "Potyczki Amy", który od 4. kwietnia emitowany będzie na antenie stacji w poniedziałki, o godz. 22.00, w ramach bloku programowego "Babskie Wieczory w Clubie".
Oparty na prawdziwej historii, serial "Potyczki Amy" przedstawia losy samotnej matki (w tej roli Amy Brenneman), która wyjeżdża z Nowego Jorku i wraca do Hartford w stanie Connecticut, gdzie zostaje sędzią sądu rodzinnego. Po rozstaniu z mężem tytułowa Amy samotnie wychowuje córkę Lauren (Karle Warren). Obie mieszkają z apodyktyczną matką Amy – Maxine (Tyne Daly), opiekunką społeczną, która często popada w konflikty ze swoim szefem Seanem (Timothy Omundson). Nowe, emitowane od kwietnia sezony serialu Potyczki Amy można będzie w Polsce oglądać wyłącznie na kanale Club TV.
Kampania potrwa miesiąc i obejmie billboardy w największych miastach Polski (6x3m) oraz miesięczniki lifestyle'owe (m.in. "Olivia", "Cosmopolitan", "Joy"). Kreację przygotowała agencja Czarno na Białym, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze