31.03.11, 20:26
Nowe głosy Radia Zet, nowa kampania
1 kwietnia br. startuje nowa dwuetapowa kampania wizerunkowo-produktowa Radia ZET. Towarzyszą jej zmiany w ramówce.
1 kwietnia br. startuje nowa dwuetapowa kampania wizerunkowo-produktowa Radia ZET. Towarzyszą jej zmiany w ramówce. Od 11 kwietnia br. swoje autorskie programy na antenie będą mieli Maciej Maleńczuk, Rafał Rutkowski i Martyna Wojciechowska. Gwiazdy będą walczyć o głosy słuchaczy.
Wiosenna kampania to kontynuacja działań wizerunkowych, która ma podkreślać cechy, którymi stacja wyróżnia się na tle konkurencji. Do nich zdaniem stacji należą przede wszystkim różnorodność tematyczna, inteligencja, dystans do siebie i poczucie humoru. Ich uosobieniem mają być gwiazdy, które występują w kampanii – Maciek Maleńczuk, Rafał Rutkowski i Martyna Wojciechowska.
„Wiosenna kampania reklamowa Radia ZET to kolejny etap działań zmierzających do zmiany pozycjonowania stacji. Konsekwentnie realizujemy założenia, które przyjęliśmy pod koniec zeszłego roku. Tym razem nie tylko komunikujemy cechy wyróżniające markę, ale również oddajemy decyzje programowe w ręce słuchaczy i zachęcamy do wspólnej zabawy” – mówi Agnieszka Radawiec, Dyrektor Promocji Radia ZET.
We wstępnym etapie kampanii gwiazdy zapowiedzą swoje autorskie programy. Będzie można ich słuchać od 11 kwietnia. W tym momencie kampania przejdzie w swoją drugą fazę. Każdy będzie mógł decydować, czyj program powinien na dłużej utrzymać się na antenie Radia ZET. Głosowanie odbędzie się za pomocą specjalnej podstrony Radia Zet. Głosowanie potrwa do 8 maja. Zwycięski program zagości na antenie do końca wiosennej ramówki
Od 11 kwietnia Maciek Maleńczuk, muzyk i wokalista, poprowadzi „Mikrofon Maleńczuka”, w którym opowie o muzyce swojego życia. Rafał Rutkowski - aktor, doradzi „Jak zostać królem dowcipu”. Z kolei Martyna Wojciechowska – podróżniczka, dziennikarka i pisarka – poprowadzi szkołę przetrwania, czyli audycję „Martyna Extremalna”. Nowych programów będzie można słuchać codziennie od poniedziałku do piątku o różnych porach dnia. Zakończenie cyklu przewidziane jest na 8 maja.
Spoty reklamowe, które towarzyszą kampanii, będą emitowane w telewizjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat, w stacjach pakietu TVN oraz w większości stacji tematycznych. Wraz z kampanią telewizyjną rusza kampania prasowa i internetowa. Reklamy ukażą się m.in. w "Gazecie Wyborczej", "Rzeczpospolitej", "Newsweeku", "Polityce", "Gali" i "Vivie", a także w Onecie i Wirtualnej Polsce. Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest Agencja Brasil. Spoty reżyserował Maciej Kowalczuk Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith Optimedia Group.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze