25.04.11, 11:54
DEMO i Katarzyna Zielińska dla Województwa Podkarpackiego
Agencja DEMO Effective Launching, która w 2010 roku stworzyła strategię kreacji i promocji marki Województwa Podkarpackiego, będzie ponownie promowała region.
Agencja DEMO Effective Launching, która w 2010 roku stworzyła strategię kreacji i promocji marki Województwa Podkarpackiego, będzie ponownie promowała region. Tym razem w informacyjno – promocyjnej kampanii przygotowanej dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013
Podstawowym celem tworzonej przez DEMO kampanii jest promocja projektów realizowanych z udziałem środków z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013. Związane są one z dziedziną transportu, ekologii, zdrowia, szkolnictwa, przedsiębiorczości oraz turystyki i kultury. W kampanii zostanie zaprezentowanych dziesięć inwestycji RPO WP zrealizowanych w ramach każdego z przytoczonych obszarów. Działania promocyjne mają również zwrócić uwagę na ich kluczowe znaczenie dla rozwoju gospodarczego i społecznego w regionie.
Wszelkie działania realizowane w ramach kampanii będą oscylowały wokół przesłania: „Rozwija się! Podkarpackie po naszej myśli.” Hasło kampanii wskazuje na zmianę, jaka dokonuje się w regionie. Jest ona możliwa dzięki działaniom podejmowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, które pozytywnie wpływają na jego wygląd i funkcjonowanie. Wdrażane projekty determinują kierunek rozwoju województwa, zgodny z oczekiwaniami jego mieszkańców. W rezultacie Podkarpacie zmienia się i rozwija tak, jak chcą tego jego mieszkańcy.
Działania reklamowe kampanii będą obejmowały zarówno telewizję, prasę, radio, Internet, jak i outdoor. Pod koniec kwietnia w telewizji ukażą się dwa spoty prezentujące inwestycje współfinansowane z RPO WP – 20- i 45-sekundowe. Natomiast w radiu pojawi się spot 15-sekundowy. Kreacje nawiązujące do kampanii telewizyjnej i radiowej ukażą się na billboardach oraz telebimach i ekranach LED. Ponieważ główną grupą docelową kampanii są bezpośredni beneficjenci projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, kampania swym zasięgiem obejmie całe województwo.
Twarzą kampanii jest zdobywczyni tegorocznej Telekamery, znana z serialu „Barwy Szczęścia” oraz popularnego programu TVP 2 – „Kocham cię Polsko” – Katarzyna Zielińska. Aktorka pojawi się ona w spotach telewizyjnych i radiowych, a także na billboardach promujących kampanię. Wizerunek Katarzyny Zielińskiej zostanie również wykorzystany w reklamie prasowej i Internetowej. Ze strony DEMO osobami odpowiedzialnymi za przygotowanie kampanii są: Anna Nowak – strategic planning manager, Maciej Turkawski – senior account executive i Bartosz Biernacki – senior copywriter.
Prace agencji nad kampanią trwają. Pierwszymi podjętymi krokami w jej ramach było nakręcenie spotu telewizyjnego oraz przygotowanie projektów billboardów. Kampania ruszy już 25 kwietnia 2011 roku i potrwa ponad dwa miesiące, do końca czerwca.
Komentarze