25.04.11, 11:54

DEMO i Katarzyna Zielińska dla Województwa Podkarpackiego

Agencja DEMO Effective Launching, która w 2010 roku stworzyła strategię kreacji i promocji marki Województwa Podkarpackiego, będzie ponownie promowała region.

Agencja DEMO Effective Launching, która w 2010 roku stworzyła strategię kreacji i promocji marki Województwa Podkarpackiego, będzie ponownie promowała region. Tym razem w informacyjno – promocyjnej kampanii przygotowanej dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013

Podstawowym celem tworzonej przez DEMO kampanii jest promocja projektów realizowanych z udziałem środków z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013. Związane są one z dziedziną transportu, ekologii, zdrowia, szkolnictwa, przedsiębiorczości oraz turystyki i kultury. W kampanii zostanie zaprezentowanych dziesięć inwestycji RPO WP zrealizowanych w ramach każdego z przytoczonych obszarów. Działania promocyjne mają również zwrócić uwagę na ich kluczowe znaczenie dla rozwoju gospodarczego i społecznego w regionie.

Wszelkie działania realizowane w ramach kampanii będą oscylowały wokół przesłania: „Rozwija się! Podkarpackie po naszej myśli.” Hasło kampanii wskazuje na zmianę, jaka dokonuje się w regionie. Jest ona możliwa dzięki działaniom podejmowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, które pozytywnie wpływają na jego wygląd i funkcjonowanie. Wdrażane projekty determinują kierunek rozwoju województwa, zgodny z oczekiwaniami jego mieszkańców. W rezultacie Podkarpacie zmienia się i rozwija tak, jak chcą tego jego mieszkańcy.

Działania reklamowe kampanii będą obejmowały zarówno telewizję, prasę, radio, Internet, jak i outdoor. Pod koniec kwietnia w telewizji ukażą się dwa spoty prezentujące inwestycje współfinansowane z RPO WP – 20- i 45-sekundowe. Natomiast w radiu pojawi się spot 15-sekundowy. Kreacje nawiązujące do kampanii telewizyjnej i radiowej  ukażą się na billboardach oraz telebimach i ekranach LED. Ponieważ główną grupą docelową kampanii są bezpośredni beneficjenci projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, kampania swym zasięgiem obejmie całe województwo.

Twarzą kampanii jest zdobywczyni tegorocznej Telekamery, znana z serialu „Barwy Szczęścia” oraz popularnego programu TVP 2 – „Kocham cię Polsko” – Katarzyna Zielińska. Aktorka pojawi się ona w spotach telewizyjnych i radiowych, a także na billboardach promujących kampanię. Wizerunek Katarzyny Zielińskiej zostanie również wykorzystany w reklamie prasowej i Internetowej. Ze strony DEMO osobami odpowiedzialnymi za przygotowanie kampanii są: Anna Nowak – strategic planning manager, Maciej Turkawski – senior account executive i Bartosz Biernacki – senior copywriter.

Prace agencji nad kampanią trwają. Pierwszymi podjętymi krokami w jej ramach było nakręcenie spotu telewizyjnego oraz przygotowanie projektów billboardów. Kampania ruszy już 25 kwietnia 2011 roku i potrwa ponad dwa miesiące, do końca czerwca.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 11:45
| reklama & PR » informacje
Havas Media pracuje dla marki Melissa Primo Gusto
Agencja Havas Media zwyciężyła w zakończonym w styczniu br. przetargu na obsługę mediową marki Melissa Primo Gusto.
24.01.25, 10:15
| reklama & PR » ludzie
Jan Zagrodzki dołączył do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołączył do agencji Cut The Mustard i objął stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.