10.05.11, 21:09
Nickelodeon z najwiekszym wzrostem wśród stacji dziecięcych w kwietniu 2011 r.
Liderem kanałów dziecięcych pozostał Disney Channel, ale jego popularność nieznacznie spadła - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 30 kwietnia 2011 r.
Liderem kanałów dziecięcych pozostał Disney Channel, ale jego popularność nieznacznie spadła - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży At Media dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 30 kwietnia 2011 r.
Disney Channel w grupie ogólnej zanotował 1,07 proc. udziału w rynku (spadek w porównaniu z kwietniem 2010 r. o 8 proc.). Drugie miejsce zajął Disney XD (spadek o 9 proc.). Na trzecie miejsce awansował Nickelodeon (wzrost aż o 153 proc.). Na czwarte spadł Cartoon Network, a piąte zajmuje Playhouse Disney (0,55 proc. udziału w rynku, kanał badany jest od niedawna). Szóste miejsce zajął kanał MiniMini (spadek o 38 proc.). Kolejne miejsca zajęły kanały: Polsat JimJam (wzrost o 1,4 proc.), Boomerang (wzrost o o 6,3 proc.), ZigZap/Hyper (spadek o 39 proc.), i BBC CBeebies (spasdek o 87 proc.).
W targecie 4-15 lat liderem także pozostaje Disney Channel (spadek o 14 proc.), drugie miejsce należy do Disney XD (spadek o 12 proc.), a trzecie do Cartoon Network (spadek o 21 proc.). Kolejne miejsca zajmują: Nickelodeon (wzrost o 100 proc.) i Playhouse Disney (3,17 proc. udziałów w rynku). Największe spadki dotknęły: MiniMini (spadek o 50 proc.), ZigZap/Hyper (spadek o 48 proc.),BBC CBeebies (o 85 proc.).
Udział wybranych stacji w rynku TV w kwietniu 2010 i 2011 r. w grupie 4+
wszyscy 4+ | ||||
kwiecień | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Disney Channel | 72 769 | 1,158 | 63 626 | 1,067 |
Disney XD | 58 425 | 0,929 | 50 358 | 0,844 |
Nickelodeon | 18 778 | 0,299 | 45 134 | 0,757 |
Cartoon Network | 58 308 | 0,928 | 44 124 | 0,740 |
Playhouse Disney | 33 019 | 0,554 | ||
MiniMini | 51 908 | 0,826 | 30 675 | 0,514 |
Polsat JimJam | 17 973 | 0,286 | 17 320 | 0,290 |
Boomerang | 16 089 | 0,256 | 16 211 | 0,272 |
ZigZap/Hyper | 8 250 | 0,131 | 4 782 | 0,080 |
BBC CBeebies | 30 540 | 0,486 | 3 884 | 0,065 |
Udział wybranych stacji w rynku TV w kwietniu 2010 i 2011 r. w grupie 4-15
wszyscy 4-15 | ||||
kwiecień | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Disney Channel | 40 355 | 7,772 | 35 095 | 6,701 |
Disney XD | 35 829 | 6,900 | 31 925 | 6,096 |
Cartoon Network | 35 959 | 6,925 | 25 134 | 4,799 |
Nickelodeon | 11 867 | 2,285 | 23 892 | 4,562 |
Playhouse Disney | 16 634 | 3,176 | ||
MiniMini | 25 900 | 4,988 | 13 047 | 2,491 |
Boomerang | 8 315 | 1,601 | 7 921 | 1,512 |
Polsat JimJam | 7 707 | 1,484 | 7 313 | 1,396 |
ZigZap/Hyper | 3 941 | 0,759 | 2 070 | 0,395 |
BBC CBeebies | 10 864 | 2,092 | 1 590 | 0,304 |
Dane udostępnione dzięki uprzejmości At Media. Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych (m.in. w Canal+, ale kino!, MiniMini, Kuchnia.tv, AXN, Disney XD, 13th Street Universal) oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn (m.in. w Axn.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl) oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska.
Komentarze