10.05.11, 21:33

Konkurs Biuletynów Firmowych 2011 rozpoczęty

Ruszyła 11. edycja najstarszego i najbardziej prestiżowego konkursu custom publishing w Polsce. Prace zgłoszone w tym roku będą rywalizować w pięciu kategoriach. Udział w Konkursie jest bezpłatny, a termin zgłaszania prac mija 22 czerwca br.

Ruszyła 11. edycja najstarszego i najbardziej prestiżowego konkursu custom publishing w Polsce. Prace zgłoszone w tym roku będą rywalizować w pięciu kategoriach. Udział w Konkursie jest bezpłatny, a termin zgłaszania prac mija 22 czerwca br.

W Konkursie Biuletynów Firmowych 2011 pojawiło się kilka zmian. Dotyczą one przede wszystkim kryteriów oceny prac oraz ich wagi. Dotychczasowe kryteria oceny zostały połączone i zmienione. Pojawił się również nowy pakiet doradczy – Konsultacje osobiste po rozstrzygnięciu Konkursu, dzięki któremu uczestnicy Konkursu będą mogli spotkać się po ogłoszeniu wyników z członkami Jury  i omówić wyniki Konkursu w kontekście biuletynu zgłoszonego przez firmę.

"Zmiany kryteriów oceny mają na celu poprawę czytelności i uproszczenie procedury oceny. Dlatego zamiast sześciu kryteriów, będą teraz cztery, ale za to pojemniejsze. Mamy nadzieję, że dodatkowy pakiet doradczy umożliwi uczestnikom Konkursu jeszcze lepsze zrozumienie oceny i pomoże w poprawie jakości publikacji" – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape i przewodniczący Jury Konkursu.

Prace w tegorocznej edycji Konkursu oceni Jury w składzie: Dorota Chruściel-Dziekańska - Corporate&Brand PR Unit Head Agencji Alert Media; Zofia Kościelna - właściciel firmy dziennikarskiej WENA; Tomasz Kościelny - dyrektor zarządzający Agencji Agape, przewodniczący Jury; Łukasz Lelonkiewicz - projektant wydawniczy, Wydawnictwo Przekrój; Agnieszka Madej-Biernat - menedżer ds. kluczowych klientów Agencji Agape; Dariusz Majgier - fotograf, fotoreporter; Łukasz Rzewuski - Business Development Manager SARE; Zuzanna Sandomierska-Moroz - infografik prasowy, Prószyński Media; Jadwiga Święcicka-Stępak - dyrektor, Związek Firm Public Relations; Katarzyna Woźniak - redaktor Agencji Agape; Małgorzata Żurniewicz-Turno - grafik Agencji Agape. Regulamin Konkursu i wszystkie informacje, niezbędne do zgłoszenia prac na Konkurs, znajdują się na stronie Konkursu Biuletynów Firmowych.

Konkurs wspierają:
Patron honorowy: Związek Firm Public Relations (ZFPR) – reprezentuje branżę profesjonalnych usług PR w Polsce i zrzesza 34 agencje członkowskie.
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) – reprezentuje branżę marketingu bezpośredniego w Polsce, m.in. określając i promując standardy oraz poziom usług dla marketingu bezpośredniego.
Partner: Centrum Jakości Prasy Firmowej – miejsce, gdzie mierzy się jakość prasy firmowej i wskazuje standardy profesjonalizmu custom publishingu w Polsce.

Sponsorzy:
SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP.
Tor Gokartowy imola&more… w Piasecznie – organizuje jazdy gokartowe dla klientów indywidualnych oraz imprezy dla grup – zapraszamy na najszybsze imprezy w mieście! 
Moc&Art Studio – specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze fotograficznej firm, agencji i klientów indywidualnych.
Pozdruk – drukarnia cyfrowa z Poznania, która oferuje profesjonalne usługi druku i oprawy materiałów firmowych.

Patroni medialni: Biuletyn o Biuletynach, Proto, Marketing przy Kawie, Signs.pl, Wortal DTP, Marketingowiec.pl, Marketer+, Vidart, mediafm.net, Media2.pl, PrintPartner i Komunikat.

Komentarze

Powiązane

30.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 30 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 30 listopada?
29.11.22, 15:00
| prasa » informacje
Tele Tydzień Ekstra o Bożym Narodzeniu
30 listopada br. ukaże się specjalne wydanie „Tele Tygodnia” poświęcone tradycjom Świąt Bożego Narodzenia i Adwentu.
29.11.22, 14:00
| prasa » ludzie
Monika Tutak-Goll szefową wszystkich redakcji marki Wysokie Obcasy
Redakcje “Wysokich Obcasów” – tygodnika, serwisu Wysokieobcasy.pl oraz miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra” będą mieć nową naczelną. Od 1 grudnia br. szefową marki będzie Monika Tutak-Goll związana z redakcją pisma od 12 lat.
29.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada?
28.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 28 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 28 listopada?
27.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 27 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 27 listopada?
26.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 26 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 26 listopada?
25.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 24 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 25 listopada?
24.11.22, 18:00
| prasa » informacje | reklama & PR » informacje
VIVA! i ITAKA stworzyły katalog turystyczny Premium. Maria Dębska ambasadorka projektu
Magazyn „VIVA!” i Biuro Podróży Itaka rozpoczynają współpracę, w ramach której powstał katalog turystyczny premium, którego premiera odbyła się 24 listopada br. Ambasadorką projektu została aktorka Maria Dębska.
24.11.22, 09:30
| prasa » informacje
Życie Na Gorąco Ekstra tym razem o Bożym Narodzeniu
24 listopada br. na rynku prasowym ukazało się ”Życie Na Gorąco Ekstra – Boże Narodzenie” (Wydawnictwo Bauer).
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.