10.05.11, 20:26
Danielewicz w GoldenSubmarine
Tomasz Danielewicz dołączył do zespołu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine na stanowisko dyrektora kreatywnego.
Tomasz Danielewicz dołączył do zespołu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine na stanowisko dyrektora kreatywnego.
Danielewicz od 16 lat związany jest z branżą medialną, od 13 lat pracuje w reklamie. Dotychczas jako copywriter oraz szef zespołu kreacji pracował w agencjach CzteryCzwarte, EuroRSCG, TBWA\Warszawa, AHA. Był także autorem i producentem programów rozrywkowych dla Polskiego Radia oraz dziennikarzem telewizyjnym. Pracował dla takich klientów, jak: Adidas, Agros Nova, Australian Airlines, Bank Śląski, BRE Bank, Edipresse Polska, Epson, Gruner + Jahr, Honda, Kompania Piwowarska, Masterfoods, mBank, Nissan, Nivea, PKO BP, UCB Pharma, Unilever.
Tomasz Danielewicz na swoim koncie ma statuetki Effie, KTR oraz wyróżnienia w Międzynarodowym festiwalu New York Festivals. Z wykształcenia jest historykiem sztuki.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze