11.07.11, 13:58

Bartłomiej Brzoskowski szefem Digital One Social

Strategiczna agencja interaktywna Digital One wyodrębniła w swoich strukturach osobny dział, o roboczej nazwie Digital One Social. Managerem nowego działu został Bartłomiej Brzoskowski.

Strategiczna agencja interaktywna Digital One wyodrębniła w swoich strukturach osobny dział, o roboczej nazwie Digital One Social. Managerem nowego działu został Bartłomiej Brzoskowski.

Brzoskowski pracuje w Digital One od 2010 jako social media specialist. Obecnie obejmuje stanowisko social media manager i będzie zarządzał kilkuosobowym zespołem specjalizującym się w obszarze social mediów. Wcześniej przez wiele lat był copywriterem freelancerem, a równolegle pracował m.in. jako marketing manager w spółce Media PŁ i  redaktor w Galindia Sp. z o.o., największym wydawcy mediów elektronicznych na Warmii i Mazurach.

"Social media to od dłuższego czasu jeden z ważnych kierunków rozwoju agencji Digital One, stąd dość naturalna decyzja o uwzględnieniu wagi tego tematu w strukturach firmy. Elementem tych działań jest również monitoring, w którym wykorzystujemy Mobuzzera, nasze własne oprogramowanie monitorujące, którego używa całe Digital One Social. W sumie dla naszych klientów prowadzimy w sieci regularny dialog z ponad 330 tysiącami osób. Oczywiście nie zapominamy przy tym o strategicznym i holistycznym podejściu, charakterystycznym dla Digital One – social media to składnik całego marketing mixu brandów, dlatego nie skupiamy się wyłącznie na stworzeniu fan page’u czy profilu marki, tylko wbudowujemy social media w całościowe strategie e-marketingowe marek naszych klientów" – mówi Bartłomiej Brzoskowski, manager nowoutworzonego działu.

"Nie można zapominać, że social media to tylko ważny element układanki, całego „digitalowego ekosystemu” i jako taki musi być zsynchronizowany z innymi narzędziami, takimi jak strona www, działania afiliacyjne, kampanie reklamowe, aktywacje off-line itp. Digital One Social w strukturze naszej agencji jest jednostką całkowicie równorzędną dla kreacji czy technologii, a nie jakimś niezdefiniowanym bytem funkcjonującym „gdzieś obok”. Takie podejście gwarantuje, że marki dla których mamy przyjemność pracować w zakresie social media, jednocześnie mają pełne wsparcie kreacji, strategii czy technologii Digital One" – dodaje Olgierd Cygan, CEO & managing partner Digital One.

W ostatnich miesiącach Digital One w obszarze social media przygotowała m.in. wideo mini-serial przygotowany na Facebook dla sieci Super-Pharm; wprowadziła do internetu markę Lipton Ice Tea, budując dla niej od podstaw cały ekosystem, który w ciągu kilku miesięcy wygenerował ponad 2 mln interakcji z grupą docelową tej marki. Agencja przeprowadziła również szereg „aktywacji” kierowanych do ok. 100 tys. polskich fanów Pepsi w Facebooku, związanych z launchem „Jej Cytrynowości” i będących elementem szeroko zakrojonych działań w całej palecie mediów i „w realu”. Digital One Social pracuje według autorskiej metodologii Communicate + Activate. Pod koniec marca agencja uruchomiła komercyjną platformę Mobuzzer, która umożliwia marketerom monitoring kondycji ich brandów w social mediach.

Digital One  to jedna z najstarszych na polskim rynku agencji interaktywnych. Działa od 11 lat. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu Internetu do realizowania celów biznesowych największych brandów.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.