28.05.11, 21:52
AMS rozszerza zasięg CityINFOtv w Warszawie
Od maja 2011 r. oferta CityINFOtv, telewizji kontentowo-reklamowej należącej do AMS, rozszerza się o ekrany w 100 autobusach obsługujących miejskie linie w Warszawie.
Od maja 2011 r. oferta CityINFOtv, telewizji kontentowo-reklamowej należącej do AMS, rozszerza się o ekrany w 100 autobusach obsługujących miejskie linie w Warszawie. CityINFOtv w warszawskich autobusach i metrze to jedyna w Polsce systemowa sieć ekranów LCD, dostarczająca pasażerom informacje i reklamę w czasie podróży.
"Do tej pory oferta CityINFOtv składała się z ponad 900 ekranów LCD w 198 wagonach metra. Poszerzając zasięg CityINFOtv o ekrany w 100 autobusach obsługujących 40 linii w Warszawie możemy docierać do kolejnych osób, które interesują reklamodawców. Według danych TGI 700 tys. warszawiaków podróżuje autobusami miejskimi co najmniej raz w tygodniu. Łącząc ofertę metra i autobusów otrzymaliśmy równomiernie rozproszoną sieć ekranów w całym mieście" – mówi Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS, odpowiedzialny za projekt CityINFOtv.
Na ekranach CityINFOtv prezentowany jest serwis tworzony specjalnie dla użytkowników metra i autobusów, z treściami dostosowanymi do pory dnia i średniego czasu podróży. Serwis posiada też część reklamową. Przekaz przygotowany jest w nowoczesnej i dynamicznej formie. Po wprowadzeniu CityINFOtv w autobusach oferta AMS w tym zakresie obejmuje blisko 1200 ekranów. AMS wprowadził CityINFOtv na rynek w 2008 roku.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze