07.06.11, 18:52

Ostatnie dni zgłaszania prac do Konkursu Biuletynów Firmowych 2011

Już tylko kilkanaście dni zostało, aby zgłosić prace do 11. edycji najstarszego i najbardziej prestiżowego konkursu custom publishing w Polsce – termin mija 22 czerwca br. W tym roku jest pięć kategorii. Udział w Konkursie jest bezpłatny.

Już tylko kilkanaście dni zostało, aby zgłosić prace do 11. edycji najstarszego i najbardziej prestiżowego konkursu custom publishing w Polsce – termin mija 22 czerwca br. W tym roku jest pięć kategorii. Udział w Konkursie jest bezpłatny.

Kolejna edycja Konkursu niesie ze sobą nowości. W tym roku związane są one przede wszystkim z nowymi kryteriami oceny prac. Dotychczasowe kryteria zostały połączone i zmienione. Uczestnicy Konkursu będą mieli do dyspozycji nowy pakiet doradczy – Konsultacje osobiste po rozstrzygnięciu Konkursu, dzięki któremu uczestnicy po rozstrzygnięciu tej edycji będą mogli spotkać się z członkami Jury na specjalnym spotkaniu i omówić wyniki Konkursu w kontekście biuletynu zgłoszonego przez firmę.

Prace w tegorocznej edycji Konkursu oceni Jury w składzie:
Dorota Chruściel-Dziekańska, Corporate&Brand PR Unit Head Agencji Alert Media,
Zofia Kościelna, właściciel firmy dziennikarskiej WENA,
Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape, przewodniczący Jury,
Łukasz Lelonkiewicz, projektant wydawniczy, Wydawnictwo Przekrój,
Agnieszka Madej-Biernat, menedżer ds. kluczowych klientów Agencji Agape,
Dariusz Majgier, fotograf, fotoreporter,
Łukasz Rzewuski, Business Development Manager SARE,
Zuzanna Sandomierska-Moroz, infografik prasowy, Prószyński Media,
Jadwiga Święcicka-Stępak, dyrektor, Związek Firm Public Relations,
Katarzyna Woźniak, redaktor Agencji Agape,
Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape.
Aby zgłosić pracę, należy wysłać pakiet konkursowy składający się z wypełnionego formularza i zgłaszanych publikacji. Szczegóły zgłoszenia, a także regulamin Konkursu i wszystkie inne informacje, związane z Konkursem, znajdują się na stronie Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie jest bezpłatny.

Konkurs wspierają
Patron honorowy:
Związek Firm Public Relations (ZFPR) – reprezentuje branżę profesjonalnych usług PR w Polsce i zrzesza 34 agencje członkowskie.
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) – reprezentuje branżę marketingu bezpośredniego w Polsce, m.in. określając i promując standardy oraz poziom usług dla marketingu bezpośredniego.
Partner:
Centrum Jakości Prasy Firmowej – miejsce, gdzie mierzy się jakość prasy firmowej i wskazuje standardy profesjonalizmu custom publishingu w Polsce.

Sponsorzy:
SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP.
Tor Gokartowy imola&more… w Piasecznie – organizuje jazdy gokartowe dla klientów indywidualnych oraz imprezy dla grup – zapraszamy na najszybsze imprezy w mieście! 
Moc&Art Studio – specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze fotograficznej firm, agencji i klientów indywidualnych.
Pozdruk – drukarnia cyfrowa z Poznania, która oferuje profesjonalne usługi druku i oprawy materiałów firmowych.

Patroni medialni:
„Biuletyn o Biuletynach”, „Proto”, „Marketing przy Kawie”, „Signs.pl”, „Wortal DTP”, „Marketingowiec.pl”, „Marketer+”, „Vidart”, "Media2.pl”, „PrintPartner” i „Komunikat” oraz portal medialny mediafm.net.

Komentarze

Powiązane

12.07.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Hochland z billboardem sponsorskim. Ma dotrzeć do prawie 8 mln osób w grupie docelowej
Hochland w lipcu i sierpniu br. zamierza promować swoje produkty, wykorzystując do tego billboard sponsorski.
12.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Kampania pieczywa BIO Piekarni Cukierni Putka na EKO wiatach AMS
Do swojej kampanii sieć piekarni Putka wykorzystuje certyfikowane EKO wiaty AMS na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie i Łodzi.
12.07.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Jakub Zajdel w zespole New Business Development Committee IPREX
Jakub Zajdel, CEO more communications agency dołączył do New Business Development Committee w globalnej sieci IPREX. W latach 2020-2022 pełnił on funkcję EMEA President organizacji.
11.07.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Miej na to Magne B6 Forte. Kampania Sanofi ma skupiać się na edukacji zdrowotnej
Sanofi, we współpracy z FCB Health Spark, uruchomiło nową kampanię „Miej na to Magne B6 Forte”. Akcja ma skupiać się na edukacji zdrowotnej.
11.07.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Alior Bank nawiązał współpracę z Narodową Drużyną Esportową
Alior Bank staje się oficjalnym sponsorem Narodowej Drużyny Esportu. Wcześniej bank wspierał akademickie eventy.
11.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP przygotowała kampanię dla Compeed
Agencja ASAP&ASAP opracowała kampanię dla marki Compeed, (Perrigo Poland). Akcja potrwa dwa miesiące.
11.07.24, 14:45
| reklama & PR » informacje
Streetcom przygotuje kampanie dla 4 marek BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec i Smakowita
Streetcom przygotuje i zrealizuje kampanie influencerskie dla czterech marek BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach umowy, agencja ma przeprowadzić akcje do końca 2024 r.
11.07.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Weber Shandwick promuje stolicę Łotwy
Agencja Weber Shandwick Poland została wybrana przez Agencję Inwestycji i Turystyki Rygi do zrealizowania kampanii promującej Rygę.
11.07.24, 11:00
| reklama & PR » informacje
No-Spa Max z kampanią „Bycie kobietą nie musi boleć” od Publicis Worldwide
Publicis Worldwide przygotowała kampanię dla No-Spa Max, która ruszyła 1 lipca br. Hasło akcji to „Bycie kobietą nie musi boleć”.
11.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
ONE House wygrywa przetarg na obsługę dwóch marek Dr Wolff Group
ONE House i Dr Wolff Group rozpoczęły współpracę. Agencja będzie odpowiedzialna za strategie marketingowe dla marek Alpecin i Plantur 39.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.