15.06.11, 18:29

Nikon startuje z nową kampanią reklamową

Nikon Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: "JESTEM NIKON". Działania obejmą telewizję, prasę oraz Internet.

Nikon Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: "JESTEM NIKON". Działania obejmą telewizję, prasę oraz Internet. Celem kampanii jest budowa wizerunku firmy Nikon jako producenta wysokiej klasy aparatów fotograficznych, umożliwiających uwiecznienie zarówno codziennych, jak i wyjątkowych chwil w życiu.

W kampanii wykorzystywane są wariacje głównego hasła "JESTEM NIKON" nawiązujące do emocji przeżywanych przez fotografujących i obrazujące sytuacje, w jakich aparaty cyfrowe mogą towarzyszyć użytkownikom każdego dnia. Kampania jest kolejnym etapem europejskich działań promocyjnych firmy Nikon, które rozpoczęły się w 2010 r. W tegorocznej odsłonie reklamowane są lustrzanka D5100 oraz aparat kompaktowy COOLPIX S3100.

"Pragnąc kontynuować ogromny sukces naszych wcześniejszych kampanii prowadzonych pod hasłem "JESTEM…", w których wystąpili m.in. Robbie Williams i Jamie Oliver, chcieliśmy jeszcze bardziej zagłębić się w ludzkie emocje i zachowania związane z robieniem zdjęć. Wierzymy, że dzięki humorowi i elementom zaskoczenia wykorzystanym w kreacjach, zdołaliśmy uchwycić piękno i autentyczność chwil fotografowania" - mówi Giuseppe Puglisi, Advertising Manager w Nikon Europe BV. "Najnowsza edycja kampanii reklamowej "JESTEM…" jest edycją najbardziej personalną. Kreacje nawiązują do emocji naszych odbiorców, wiążących się z fotografowaniem. Mamy nadzieję, że zostanie ona odebrana równie pozytywnie, jak poprzedzające ją kampanie" - dodaje Birgitta Olson, General Manager of Marketing w Nikon Europe.

Kampania obejmie największe stacje telewizyjne oraz kanały tematyczne, m.in. TVN, Polsat, TVP. Kreacje reklamowe pojawią się także w prasie fotograficznej oraz IT. Działania online będą prowadzone na portalach należących m.in. do grupy Polskapresse, Ringier Axel Springer Polska, o2.pl, ipla.pl, MTV, komunikatorze Gadu-Gadu oraz wybranych portalach fotograficznych. Kampania wspierana będzie materiałami POS w sklepach.

Komentarze

Powiązane

30.11.23, 10:58
| reklama & PR » informacje
Cukier Królewski akcję ramach akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się uruchamia lodówki społeczne
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” i. „Królewski” w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.
30.11.23, 09:35
| reklama & PR » informacje
Wafelki Góralki będą dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to czwarty rok współpracy między marką a agencją.
30.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
SEM House z Grupy RTB House debiutuje na rynku digital marketingu
Globalna spółka MarTech, RTB House, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się głównie na planowaniu i realizacji usług marketingu w przeglądarkach internetowych.
29.11.23, 18:43
| reklama & PR » informacje
Starcom wygrywa przetarg Amnesty International
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) wygrała przetarg mediowy i rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska – organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka.
29.11.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
ORLEN przedłuża na trzy kolejne lata współpracę z Robertem Kubicą
Robert Kubica przez kolejne trzy lata będzie kontynuować współpracę z ORLENEM jako jeden z głównych ambasadorów marki koncernu.
29.11.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
DDB Warsaw wygrywa w przetargu Allegro na obsługę strategiczną i kreatywną
Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Allegro wygrała agencja DDB Warsaw. Podmiot będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo również na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
29.11.23, 13:30
| reklama & PR » informacje
Mars Wrigley promuje limitowaną świąteczną ofertę produktów
Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów marek M&M’s oraz Maltesers. Dodatkowo w telewizji oraz mediach społecznościowych można zobaczyć dedykowaną reklamę M&M’s.
29.11.23, 09:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięzcą przetargu na dwie kampanie dla Purina
Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację dwóch projektów dla marki Purina. W ramach wygranego przetargu agencja odpowiada za realizację kampanii influencer marketingowych dla specjalistycznych linii produktów Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat Sterilised.
29.11.23, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy TVP przeprowadzi aukcję na sponsoring aplikacji TVP Sport
Biuro Reklamy TVP przedstawiło zasady aukcji w aplikacjach TVP SPORT. Licytacja odbędzie się w dniach 12-14 grudnia br., a jej przedmiotem będzie sponsoring aplikacji na wyłączność.
29.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Marka kosmetyków Gisada klientem oLIVE media
Szwajcarska marka luksusowych kosmetyków Gisada, dostępnych w sieci Douglas, powierzyła obsługę działań PR na polskim rynku agencji oLIVE media.