21.06.11, 20:11

Polskie miasta i regiony rozpoczęły walkę o Złote Formaty

157 projektów promocyjnych zgłosiło 67 samorządów reprezentujących wszystkie województwa Polski do V edycji konkursu Złote Formaty – najważniejszego i najbardziej prestiżowego konkursu związanego z dziedziną promocji miejsc.

157 projektów promocyjnych zgłosiło 67 samorządów reprezentujących wszystkie województwa Polski do V edycji konkursu Złote Formaty – najważniejszego i najbardziej prestiżowego konkursu związanego z dziedziną promocji miejsc. W lipcu ogłoszona zostanie lista nominowanych, natomiast 21. września lista laureatów. Na zwycięzców czekają m.in. ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz kampanie w warszawskim metrze na nowoczesnych nośnikach Infoscreen.

Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w Warszawie. Festiwal Promocji Miast i Regionów to największe w Polsce, a także w Europie wydarzenie dedykowane szeroko pojętej promocji miejsc. Konkurs Złote Formaty stanowi przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów oraz weryfikację postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. Dotychczas, do czterech edycji Konkursu, 240 samorządów przesłało ponad 600 projektów.

Prestiżowa statuetka Złote Formaty jest cennym wyróżnieniem dla uczestników Konkursu i potwierdzeniem wysokiego poziomu realizowanych przez nich przedsięwzięć promocyjnych. "Z roku na rok rosną wymagania wobec zgłaszanych projektów. Kategorie konkursowe ewoluują, oceniana jest większa kompleksowość zgłaszanych projektów. Konkurs Złote Formaty rozwija się wraz z potencjałem, zdobywaną wiedzą i doświadczeniem samorządów jak również wyznacza pewne standardy realizowanych przez miasta i regiony działań promocyjnych" – mówi Anna Proszowska-Sala, Dyr. Zarządzający Citybell Consulting, Opiekuna merytorycznego Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Uczestnicy Konkursu ubiegają się o tytuł Złotego Formatu w pięciu kategoriach: Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat, event, wydawnictwo promocyjne, kampania reklamowa oraz kampania public relations/public relations on-line.

Na zwycięzców, oprócz prestiżowej statuetki Złote Formaty, czekają atrakcyjne nagrody, między innymi ogólnopolskie kampanie outdoorowe i kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen w warszawskim Metrze, ufundowane przez organizatora Konkursu i Festiwalu, Grupę Ströer. Łączna wartość kampanii to 100 tys. zł brutto w każdej z pięciu kategorii konkursowych. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z cennych Nagród Specjalnych przyznawanych przez Patronów i Partnerów Festiwalu – Związek Miast Polskich, magazyny Elle i Brief for Poland oraz portal PRoto.pl.

Projekty napłynęły z każdego regionu Polski, przy czym rekordową liczbę, 44 projekty, zgłosiło województwo warmińsko-mazurskie. Na drugim miejscu znalazł się lider poprzednich edycji Konkursu, województwo śląskie, które zgłosiło 24 projekty.

Projekty oceni Jury składające się z ekspertów w zakresie budowania marek miast, komunikacji społecznej i marketingowej oraz przedstawicieli środowisk akademickich. Funkcję audytora, czuwającego nad prawidłowością przebiegu obrad Jury pełni Ernst & Young.

Komentarze

Powiązane

18.03.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
LANCERTO i Paranienormalni ogłaszają kontynuację współpracy
LANCERTO przedłużyło współpracę z Kabaretem Paranienormalni do 2024 r. Polski producent odzieży premium będzie dbać o profesjonalny wizerunek zespołu podczas występów estradowych i innych wydarzeń kulturalnych.
18.03.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Linkleaders dla mLeasingu o kwasach i zasadach w obsłudze klientów
“Teoria kwasów i zasad, czyli o dobrej chemii w kontaktach z klientami” - to projekt, którego celem jest wypracowanie i wdrożenie jednolitych zasad obsługi klientów mLeasingu (spółki z grupy mBanku). Kampania realizowana przez Linkleaders ma być przykładem na to, jak aktywacje komunikacji wewnętrznej przekładają się na wyniki biznesowe.
18.03.23, 09:36
| reklama & PR » informacje
Przenieś raty i odzyskaj rytm. Bank Pekao S.A. promuje pożyczkę konsolidacyjną
Bank Pekao S.A. w najnowszej kampanii promuje pożyczkę konsolidacyjną na atrakcyjnych warunkach z RRSO 12,54% . Jej autorem jest agencja Leo Burnett.
17.03.23, 16:23
| reklama & PR » informacje
Samsung. Przygotowany na zmiany. Kampania inteligentnych urządzeń AGD od Samsung
W pierwszej odsłonie kampanii Samsung prezentuje inteligentne urządzenia AGD do zabudowy. Rozpoczęciu kampanii towarzyszy również akcja cashback na zabudowę.
17.03.23, 14:52
| reklama & PR » ludzie
Anna Mazur i Magdalena Sajpel awansowały w zespole Creative Studio LiquidThread
Magdalena Sajpel awansowała na stanowisko Senior Creative Designerki, a Anna Mazur została Creative Designerką w zespole Creative Studio LiquidThread.
17.03.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
#LoteriaProcenta. Kampania społeczna pod hasłem Pomagamy, wspieramy, wygrywamy
#LoteriaProcenta to kampania społeczna pod hasłem „Pomagamy, wspieramy, wygrywamy” promująca postawę darczyńcy. Podatnik, który przekazał w rozliczeniu rocznym PIT 1,5% podatku na dowolną organizację pożytku publicznego, może zarejestrować się na stronie loteriaprocenta.pl i wziąć udział w losowaniu nagród.
17.03.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Amiblu Polska rozszerza współpracę z Public Dialog
Od lutego br. doradztwo w komunikacji Amiblu Polska prowadzi Public Dialog. W ramach współpracy agencja odpowiada za realizację kompleksowej strategii w obszarze komunikacji korporacyjnej i prowadzenie kanałów social media spółki.
16.03.23, 18:38
| reklama & PR » ludzie
Michał Kazubek dołączył do Big Picture
Michał Kazubek to ekspert PR związany z branżą od 10 lat. W zespole komunikacji korporacyjnej Big Picture objął stanowisko Senior PR Consultanta, odpowiada on za prowadzenie działań oraz dalszy rozwój biznesu w sektorze nowych technologii, fintechu oraz branży motoryzacyjnej.
16.03.23, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Anna Majchrzak dołączyła do Httpool
Anna Majchrzak dołączyła do zespołu Httpool i Aleph Group (spółka-matka Httpool), obejmując w strukturach globalnych grupy stanowisko Data & Programmatic Director in Google.
16.03.23, 13:36
| reklama & PR » ludzie
Małgorzata Bochenek kierowniczką Działu Digital w IKEA Retail w Polsce
W marcu br. Małgorzata Bochenek przejęła odpowiedzialność za Dział Digital w IKEA Retail w Polsce. Tym samym, jako Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu i Transformacji, będzie kierowała zarówno dotychczasowym obszarem, jak i działem Digital.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.