13.07.11, 19:27

Świat Wiedzy od Wydawnictwa Bauer

18 lipca br. ukaże się na rynku pierwszy numer nowego  magazynu popularnonaukowego "Świat Wiedzy".

18 lipca br. ukaże się na rynku pierwszy numer nowego  magazynu popularnonaukowego "Świat Wiedzy". Magazyn wydawany będzie na licencji miesięcznika "Welt der Wunder", który jest jednym z największych sukcesów Bauer Media Group na rynku niemieckim. Pismo jest liderem w swoim segmencie jeżeli chodzi o sprzedaż detaliczną. Sprzedaż tego magazynu wynosi obecnie 270 tysięcy egzemplarzy. Czyta go ponad 1,5 miliona osób.

Pierwszy numer polskiego magazynu ukaże się w cenie 4,99 zł, w nakładzie 200 tys. egz. i objętości 116 stron. Premierę Świata Wiedzy wspiera kampania reklamowa o ogólnopolskim zasięgu.  Za kreację spotu odpowiada redakcja i pion wydawniczy Bauera, za zakup mediów - MEC. Reklamy magazynu pojawią się w największych stacjach telewizyjnych w Polsce: TVP 1, TVP 2, TV Polonia, TVN i Polsat, Canal + oraz w kanałach tematycznie związanych z zagadnieniami poruszanymi na łamach magazynu (Discovery, National Geographic, BBC Knowledge, History Channel, Travel Channel, Planete i wiele innych). Ponadto czasopismo będzie reklamowane w radiu (RMF FM), Internecie (Interia) oraz w największych magazynach Wydawnictwa Bauer (między innymi Tele Tydzień, To & Owo, Tele Świat, Motor, Bravo, CD-Action, PC Format i w wielu innych).

"Świat Wiedzy" to magazyn nowej generacji. Po raz pierwszy zastosowana formuła zrywa z dotychczasowymi standardami obowiązującymi w segmencie prasy popularnonaukowej. Magazyn ma uczyć i bawić, wyjaśniać kompleksowe zagadnienia z wielu perspektyw, opatrując je tekstami oraz obficie ilustrując zdjęciami i nowoczesnymi infografikami. Tematyka takich działów jak „Świat i Natura", „Świat i Nauka", „Świat i Człowiek", „Świat i Historia" czy „Świat i Cywilizacja" ma być przedstawiona w przystępny i atrakcyjny sposób.

Dzięki różnorodności poruszanych tematów pismo zamierza dotrzeć do grupy czytelników między 14 a 49 rokiem życia i zaspokoić ich potrzeby związane z interesująco i nowatorsko podaną wiedzą.
O wysoki poziom merytoryczny czasopisma ma dbać doświadczony zespół redakcyjny kierowany przez Adama Szumilaka - wieloletniego redaktora czasopisma "CD-Action" i współpracujący z licznymi ekspertami naukowymi.

Komentarze

Powiązane

25.03.25, 12:30
| prasa » informacje
Kochać i Chronić. I edycja gali Do Rzeczy dla Rodziny
28 marca br. w Krakowie w gmachu Muzeum Lotnictwa Polskiego, które jest również partnerem wydarzenia, odbędzie się pierwsza edycja gali tygodnika „Do Rzeczy” dla Rodziny pt. „Kochać i Chronić”.
25.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 25 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 25 marca?
24.03.25, 10:12
| prasa » informacje
Grupa Agora z nową identyfikację wizualną. Jacek Utko autorem nowego logotypu
Grupa Agora zmienia identyfikację wizualną, która ma podkreślać transformację z wydawcy prasowego w nowoczesną grupę mediową.
24.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 24 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 24 marca?
23.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 23 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 23 marca?
22.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 marca?
21.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 marca?
20.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 20 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 20 marca?
19.03.25, 14:43
| prasa » informacje
Tygodnik Powszechny w prenumeracie z odbiorem w Paczkomatach InPost
„Tygodnik Powszechny” - pismo społeczno-kulturalne wydawane od 1945 r. w Krakowie, rozpoczął współpracę z InPost i uruchamia nową formę dystrybucji swojego papierowego wydania przez sieć maszyn Paczkomat.
19.03.25, 08:30
| prasa » informacje
Supermiasta i superregiony 2025. Polska rowerowa tematem szóstej edycji projektu Gazety Wyborczej
14 marca br., ruszyła kolejna odsłona akcji “Supermiasta i superregiony” organizowana przez lokalne redakcje “Gazety Wyborczej” oraz Wyborcza.pl. Głównym tematem tej edycji projektu jest Polska rowerowa.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.