13.07.11, 19:28
Disney Junior w ofercie Atmedia
Do portfolio kanałów dziecięcych Atmedia już we wrześniu br. dołączy Disney Junior należący do rodziny The Walt Disney Company.
Do portfolio kanałów dziecięcych Atmedia już we wrześniu br. dołączy Disney Junior należący do rodziny The Walt Disney Company. Oferta stacji skierowana jest do dzieci w wieku 2-7 lat oraz ich rodziców. Oferta reklamowa Disney Junior będzie obejmowała m.in. kampanie spotowe, pakiety GRP, sponsoringi, akcje specjalne z wykorzystaniem pozostałych kanałów The Walt Disney Company (Disney XD i Disney Channel), a także komunikację poprzez serwis internetowy www.disney.pl.
Jak szacuje Atmedia, Disney Junior wzmocni udział w rynku pakietu Atkids o ok. 13 proc. do poziomu 32 proc. w grupie 4-12 lat. Disney Junior będzie ósmym kanałem dziecięcym w portfolio Atmedia, obok Disney Channel, Disney XD, CBeebies, MiniMini, Nickelodeon, Polsatu JimJam i ZigZap. Portfolio telewizji dziecięcych, Atmedia uzupełnia pakiet witryn @kids, w którym łączą siły serwisy obsługiwanych nadawców oraz zewnętrznych wydawców (np. wydawnictwa Egmont). Po uruchomieniu sprzedaży reklam w Disney Junior portfolio Atmedia będzie liczyło łącznie 56 stacji.
Komentarze