19.07.11, 19:22
Tomasz Lis dyrektorem w On Board PR
Tomasz Lis został dyrektorem praktyki komunikacji konsumenckiej w agencji On Board PR należącej do międzynarodowej sieci ECCO International Communications Network.
Tomasz Lis został dyrektorem praktyki komunikacji konsumenckiej w agencji On Board PR należącej do międzynarodowej sieci ECCO International Communications Network.
Tomasz Lis objął stanowisko dyrektora praktyki komunikacji konsumenckiej w On Board PR Ecco Network. W ramach obowiązków pokieruje zespołem konsultantów specjalizujących się w projektach dla branży Retail & FMCG. Nowy dyrektor odpowiada również za koordynację współpracy z obecnymi klientami oraz nawiązywanie nowych relacji biznesowych.
"Dołączam do silnej agencji, wzmacniając kompetencje z zakresu integrowania public relations z pozostałymi narzędziami komunikacji. A ta umiejętność będzie stanowiła o sile i skuteczności proponowanych przez nas rozwiązań z zakresu PR konsumenckiego. Dla obecnych i przyszłych klientów pragnę wdrożyć takie rozwiązania, które będą cechować się wysoką skutecznością oraz mierzalnością" – wyjaśnia Tomasz Lis.
Lis posiada ponad 11 lat doświadczenia w komunikacji marketingowej, które zdobywał w sieciowych jak i niezależnych agencjach takich jak Ogilvy Public Relations, Perspektywa Studio Architektury Marki, Euro RSCG Sensors oraz Business Communications Associates. W swojej karierze doradzał takim firmom, markom i instytucjom, jak: Absolut, Cemex, CowParade, Ford, Grycan, IBM, Orco Property Group, Pilsner Urquel, Lee, Nestle, Peroni Nastro Azzurro, PL.2012, PKO Bank Polski, Provident, Ministerstwo Finansów, Sharp, Sony, Unilever, Urząd Promocji M.st. Warszawy, Wrangler, Zelmer, Zebra Technologies. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i z tą dziedziną związał też swoje pierwsze kroki zawodowe pracując jako dziennikarz w TVP, wydawnictwie Bauer, Radiostacji, a także Wydawnictwie Literackim.
Komentarze