20.07.11, 18:04

Digital One dla Estēe Lauder

Agencja Digital One przygotowała dla marki kosmetyków selektywnych Estēe Lauder strategię komunikacji w obszarze social media.

Agencja Digital One przygotowała dla marki kosmetyków selektywnych Estēe Lauder strategię komunikacji w obszarze social media. W ramach pierwszego etapu jej realizacji agencja zaprojektowała i wdrożyła profil na portalu społecznościowym Facebook dla tej marki, wraz z aplikacjami i szeregiem działań aktywizujących społeczność. Ważnym elementem projektu jest współpraca marki Estēe Lauder nawiązana z Bohoboco - warszawskim duetem projektantów mody.

Celem Estēe Lauder jest nawiązanie regularnej komunikacji za pośrednictwem social mediów (a w szczególności serwisu Facebook) z grupą docelową marki, czyli kobietami w wieku 30+. Zadaniem agencji Digital One było stworzenie wspólnie z zespołem Estee Lauder Poland całościowej strategii działań i jej wdrożenie, którego pierwszym krokiem jest wprowadzenie Estēe Lauder do serwisu społecznościowego Facebook, oraz wyróżnienie się tam na tle innych marek kosmetycznych docierających w ten sposób do swoich konsumentów.

Wprowadzenie marki Estēe Lauder do społeczności Facebook  wsparte zostało dedykowaną aplikacją i akcją promocyjną. Na potrzeby akcji marka Estēe Lauder podjęła współpracę z firmą Bohoboco, czyli duetem uznanych projektantów: Kamilem Owczarkiem i Michałem Gilbertem Lachem - to właśnie zaprojektowane przez nich kreacje wykorzystane zostały w aplikacji "Kolor i styl".

Aplikacja "Kolor i styl" umożliwia użytkowniczkom stworzenie własnego kolażu prezentującego ich indywidualny styl. Tworzenie kolażu odbywa się poprzez dobór kolejnych elementów - produktów makijażowych marki Estēe Lauder (pomadka/błyszczyk, cienie do powiek, lakier do paznokci), a następnie elementów ubioru (sukienka, bluzka i spódnica lub spodnie oraz dodatki i buty). Efektem jest kolaż prezentujący wybrane elementy makijażu i stroju, zdjęcie użytkowniczki (zdjęcie profilowe automatycznie zaciągane do aplikacji) oraz opis stworzonego przez nią projektu (który powstaje poprzez odpowiedzi na zdefiniowane pytania). Wśród zgłoszonych prac co dwa tygodnie wybierane są trzy zwycięskie, których autorki zostaną nagrodzone kosmetykami Estēe Lauder oraz akcesoriami modowej marki Bohoboco. Dodatkowo, po 12 tygodniach jedna z 18 zwyciężczyń poszczególnych etapów konkursu zostanie nagrodzona kosmetykami Estēe Lauder, profesjonalną sesją zdjęciową, a także kreacją dobraną specjalnie dla niej przez projektantów Bohoboco.
 
"Zanim aplikacja została uruchomiona, na profilu prowadzone były działania teaserowe, obejmujące stopniowe odkrywanie przed użytkowniczkami planowanych aktywności.  Działania teserowe skoncentrowane były na prezentowaniu specjalnie przygotowanych materiałów wideo, w których stopniowo ujawniano coraz więcej informacji o planowanej współpracy marki Estēe Lauder oraz Bohoboco"  – mówi Izabela Zajfert, account manager w Digital One.

W momencie uruchomienia profilu na Facebooku strona marki została wzbogacona o mechanizmy udostępniane przez Facebook, umożliwiające korzystanie z funkcji takich jak "Like" z poziomu strony. Od momentu uruchomienia profil Estēe Lauder był wspierany za pomocą kampanii na Facebooku, a przed uruchomieniem aplikacji dodatkowo skorzystano z oferowanych przez serwis Facebook tzw. Premium Ads. W ramach Premium Ads wykorzystano formaty umożliwiające polubienie profilu z poziomu reklamy, wykorzystujące angażujący mechanizm ankiety oraz materiał wideo.

"W rezultacie działań przygotowanych i prowadzonych z Digital One nasza marka z dużą gracją i werwą weszła w obszar social mediów. Co więcej, w ciągu pierwszych dwóch miesięcy obecności w Facebooku Estēe Lauder zyskała ponad 14 tysięcy fanek z grupy docelowej, aktywnie uczestniczących w działaniach prowadzonych przez markę"  – mówi  Klaudia Kielanowska, Corporate Online Manager Estee Lauder Poland.

Komentarze

Powiązane

06.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Dawtona prowadzi działania wizerunkowe w programie MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef” (TVN). Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpoczęła się 1 września br.
06.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Nikt nie powinien być w zawieszeniu. Kampania Pracuj.pl
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
06.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Loteria marki M&M’s. Do wygrania wyjazdy do Disneylandu w Paryżu
Do 29 września br. potrwa loteria marki M&M’s w której jej uczestnicy mogą wygrać wyjazdy do Disneylandu w Paryżu.
06.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu sponsorem Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET
OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).
05.09.24, 09:09
| reklama & PR » informacje
Profi odświeża wizerunek i zapowiada szeroko zakrojoną kampanię
Marka Profi działająca na rynku pasztetów w Polsce od 1993 roku, odświeżyła swój wizerunek. Dodatkowo firma wprowadza nowości w swojej ofercie.
04.09.24, 18:26
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
Marta Jończyk Dyrektorką Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat. Sławomir Gołębiowski odchodzi
Od września br. stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Co to jest DPD Pickup. Loteria i kampania promocyjna DPD Polska
DPD Polska rusza z loterią skierowaną do konsumentów. Wartość nagród w akcji wynosi ponad 620 tys. zł.
04.09.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza. Małgorzata Socha ambasadorką produktów Olimp Collagen
Aktorka Małgorzata Socha została ambasadorką linii produktów Olimp Collagen znajdujących się w portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs.
03.09.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Back to School. ONE House kontynuuje współpracę z marką Sinsay przy kampanii na dwóch rynkach
Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.