27.07.11, 22:16
Celebrycki ranking magazynu Forbes wsparty kampanią promocyjną
Kto jest najcenniejszą gwiazdą polskiego show-biznesu? Kogo najchętniej agencje reklamowe widziałyby w roli twarzy swoich kampanii? Już po raz szósty magazyn „Forbes” przygotował zestawienie polskich celebrytów.
Kto jest najcenniejszą gwiazdą polskiego show-biznesu? Kogo najchętniej agencje reklamowe widziałyby w roli twarzy swoich kampanii? Już po raz szósty magazyn „Forbes” przygotował zestawienie polskich celebrytów.
Ranking ukazał się wraz z wydaniem magazynu „Forbes” zawierającym obok czołowej setki polskich gwiazd show-biznesu także zestawienie amerykańskich celebrytów. Magazyn wydany został w nakładzie 70 tys. egzemplarzy.
Wydanie będzie promowane w radiu (m.in. Radio Zet, Chilli ZET, RMF, RMF Classic, Radio Złote Przeboje, PR3), prasie ("Dziennik Gazeta Prawna" i "Puls Biznesu") oraz w serwisach internetowych: (bankier.pl, wp.pl, onet.pl, dziennik.pl) jak również w tytułach wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska. Kreację przygotował Dział Marketingu miesięcznika "Forbes".
Komentarze