13.09.11, 21:44
Foodcare rozpoczyna promocję napoju Black
Pod hasłem „Oryginalny smak w nowej puszce” ruszyła kampania telewizyjna produkowanego przez Foodcare napoju Black. Za jej kreację, podobnie jak za kreację kampanii wizerunkowej, która od początku lipca widoczna jest na nośnikach zewnętrznych, odpowiedzialne jest krakowskie studio projektowe CREOO Brand Design.
"Konsumenci podczas badań wskazali smak jako najważniejszy element decyzji zakupowych dla kategorii napojów energetyzujących. Dlatego kampania marki Black akcentuje fakt, iż w nowych puszkach dostają to, do czego są przyzwyczajeni od lat: oryginalny i niepowtarzalny smak napoju, który wcześniej znajdowali w puszkach z napisem Tiger. Matowa aksamitna farba podkreśla charakter napoju pozycjonowanego jako Premium, a dodatkowo optymalizuje powierzchnię chłodzenia napoju i doskonale leży w dłoni" – wyjaśnia Mariusz Kowalczyk, dyrektor kreatywny CREOO Brand Design.
Kampania telewizyjna marki Black potrwa będzie do końca września. Spoty reklamowe emitowane będą w TV Polsat, Canal+ Sport, MTV, VIVA, ESKA TV, Comedy Central, Comedy Central Family, FOX, FOX Life i Extreme Sports.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze