11.08.11, 20:08

PanMedia Western: TOP 10 Celebryci - lokomotywy reklamowe pierwszego półrocza

Którzy prowadzący i gospodarze telewizyjnych show zarobili w pierwszym półroczu tego roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów.  

Którzy prowadzący i gospodarze telewizyjnych show zarobili w pierwszym półroczu tego roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów.

Listę zwycięzców otwiera Robert Janowski, gospodarz programu „Jaka to melodia“ (TVP1), który w pierwszej połowie 2011 roku zarobił dla tej stacji 78,3 mln zł. Na drugim miejscu uplasowała się trójka jurorów, prowadząca „X Factor“ (TVN) (Kuba Wojewódzki, Czesław Mozil, Maja Sablewska) zarabiając dla TVN 58,4 mln zł. Trzecią lokatę zajmuje Ewa Drzyzga, gwiazda programu „Rozmowy w Toku” (TVN), która przysporzyła swojej stacji 47,6 mln zł. (wszystkie przychody wg wartości cennikowej, bez uwzględnienia rabatów). W pierwszej dziesiątce reklamowych lokomotyw znaleźli się także jurorzy innych muzycznych show (You Can Dance, Must Be The Music), Magda Gessler,  Anna Wesołowska, gwiazdy swoich show Szymon Majewski i Kuba Wojewódki oraz prowadzący Familiadę Karol Strasburger.

"Na czele rankingu znalazły się programy, które emitowane są kilka razy w tygodniu, stąd ich przewaga we wpływach nad programami emitowanymi rzadziej. Gdyby spojrzeć na wpływy stacji z pojedynczego breaku przy danym programie lub w jego trakcie (uśrednione przychody z jednej przerwy reklamowej) zdecydowanym liderem jest X Factor. Na kolejnych miejscach znajdują się You Can Dance, Tylko Muzyka (Must Be the Music), Tomasz Lis na Żywo,  Sprawa dla Reportera, Bitwa na Głosy i Szymon Majewski Show" – wyjaśnia Michał Bakalarczyk senior media planner z PanMedia Western.
   
TOP 10
1. Robert Janowski - 78,3 mln zł
2. Wojewódzki/Mozil/Sablewska - 58,4 mln zł
3. Ewa Drzyzga - 47,6 mln zł
4. Piróg/Rusin/Egurolla/ - 38,8 mln zł
5. Anna Wesołowska - 32,5 mln zł
6. Magda Gessler - 30,8 mln zł
7. Sztaba/Kora/Zapędowska/Łozowski - 29,4 mln zł
8. Szymon Majewski - 19,2 mln zł
9. Kuba Wojewódzki - 18,3 mln zł
 10. Karol Strasburger - 14,9 mln zł

Wśród TOP 10 najbardziej dochodowych show najwięcej za 30 sekundowy spot trzeba było zapłacić w blokach reklamowych stacji TVN (przy programie X Factor – średnio 83,9 tys zł, przy You Can Dance -  średnio 60,3 tys zł). Na trzecim miejscu znalazł się Must Be The Music (Polsat) – za 30 sekund przy tym programie trzeba było zapłacić średnio 39,7 tys zł.

RANKING  INVESTMENT BREAK (uśrednione przychody z jednej przerwy reklamowej):
1. X Factor (Wojewódzki/Mozil/Sablewska ) – 471 tys. zł
2. You Can Dance (Piróg/Rusin/Egurolla)  – 273 tys. zł
3. Must be The Music (Sztaba/Kora/Zapendowska/Łozowski )– 260 tys. zł
4. Tomasz Lis na Żywo  (Tomasz Lis)- 202,8 tys. zł
5. Sprawa dla Reportera (Elżbieta Jaworowicz) – 202,5 tys. zł
6. Bitwa na Głosy (Urbański, Kędzierski)– 178 tys. zł
7. Szymon Majewski Show (Szymon Majewski) – 172 tys. zł
8. Szansa na Sukces (Wojciech Mann) – 142 tys. zł
9. Kuchenne Rewolucje (Magda Gessler) - 131 tys. zł
10. Kocham Cię Polsko (Kurzajewski, Rogalska, Zielińska) – 111 tys. zł

ŚREDNI KOSZT EMISJI SPOTU 30 SEKUNDOWEGO:
1. X Factor (Wojewódzki/Mozil/Sablewska ) – 83,9 tys. zł
2. You Can Dance (Piróg/Rusin/Egurolla) – 60,3 tys. zł
3. Must be The Music (Sztaba/Kora/Zapendowska/Łozowski)  – 39,7 tys. zł
4. Szymon Majewski Show (Szymon Majewski) – 35,1 tys. zł
5. Kuchenne Rewolucje  (Magda Gessler) – 27,7 tys. zł
6. Bitwa na Głosy (Urbański, Kędzierski)  –  25,7 tys. zł
7. Jaka to Melodia (Robert Janowski) – 24,4 tys. zł
8. Tomasz Lis na Żywo  (Tomasz Lis) - 23,1 tys. zł
9. Sprawa dla Reportera (Elżbieta Jaworowicz) – 22,6 tys. zł
10. Kocham Cię Polsko (Kurzajewski, Rogalska, Zielińska) – 20,3 tys. zł

Komentarze

Powiązane

27.03.23, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Energa Basket Liga dalej w kanałach sportowych Polsatu aż do 2030 roku
Telewizja Polsat i Polska Liga Koszykówki przedłużyły umowę licencyjną na transmisje Energa Basket Ligi do końca sezonu 2029/2030. Na mocy nowego porozumienia, kanały sportowe Polsatu w każdym sezonie pokażą na żywo około 200 spotkań ligowych, pucharowych oraz w formule koszykówki 3x3.
24.03.23, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Lex Pilot. Zdaniem branży ustawa w proponowanym kształcie osłabi telewizje lokalne
Lokalne telewizje są ważne dla polityków wszystkich ugrupowań, ponieważ zapraszani są oni do programów polityczno-publicystycznych, które zajmują nawet 40 proc. czasu antenowego - takie wnioski płyną z ankiety Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej wśród telewizji lokalnych. Lex Pilot spowoduje, że dalsze funkcjonowanie lokalnych telewizji będzie zagrożone.
23.03.23, 19:21
| telewizja / VOD » seriale | internet » informacje
Wielka woda (Netflix) tryumfuje w plebiscycie Top Seriale Wirtualnej Polski
22 marca br., odbyła się uroczysta gala plebiscytu Top Seriale w Teatrze Capitol. Po raz pierwszy wręczono statuetki w 11 kategoriach oraz w kategorii specjalnej. Wyróżniono najlepsze seriale, aktorów oraz przedstawicieli polskich i zagranicznych platform streamingowych. Serial „Wielka woda” produkcji Netflixa zwyciężył w trzech kategoriach, a najlepszą aktorką roku została Agnieszka Żulewska, grająca w nim główną rolę.
23.03.23, 10:58
| telewizja / VOD » informacje
Do ostatniej kropli. Premiera dokumentu Ewy Ewart w TVN24
„Do ostatniej kropli” to najnowszy dokument znanej reżyserki i producentki Ewy Ewart, którego koproducentem jest TVN24.
Emisja w TVN24 i TVN24 GO zaplanowana została na 26 kwietnia br. (niedziela) o godz. 20:00.
23.03.23, 00:17
| telewizja / VOD » informacje
Zmarł Andrzej Zarębski
Nie żyje Andrzej Zarębski - polityk i przedsiębiorca, poseł na Sejm I kadencji, w latach 1993 - 1999 członek i sekretarz Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
22.03.23, 12:42
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Studio Biznes. Karolina Hytrek-Prosiecka gospodynią programu wideo Gazeta.pl w nowej odsłonie
Od środy, 22 marca br. „Studio Biznes” (program wideo Gazeta.pl) emitowany jest w nowej szacie graficznej. Od marca br. jego gospodynią jest Karolina Hytrek-Prosiecka.
22.03.23, 11:29
| telewizja / VOD » badania rynku
Widownia Love Island. Wyspa miłości rośnie w Czwórce
Reality show „Love Island. Wyspa miłości” zyskuje widzów z tygodnia na tydzień. Nowy sezon emitowany jest przez po raz pierwszy przez Czwórkę.
22.03.23, 06:30
| telewizja / VOD » seriale
Arnold Boczek i Marian Paździoch dzięki technologii deepfake w specjalnym odcinki serialu Świat według Kiepskich
Platforma Polsat Box Go udostępniła specjalny odcinek „Świata według Kiepskich”, w którym dzięki technologii deepfake pojawili się Arnold Boczek i Marian Paździoch. Odcinek poświęcony pamięci aktorów grających te postaci Dariusza Gnatowskiego i Ryszarda Kotysa trafił do pakietu Polsat Box Go Premium.
21.03.23, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Grupa Kino Polska ze wstępnymi wynikami za 2022 r.: przychody wzrosły o 11 proc.
Grupa Kino Polska opublikowała wstępne skonsolidowane wyniki finansowe za 2022 rok. Grupa odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży rok do roku i wyższy zysk z działalności operacyjnej.
21.03.23, 09:51
| telewizja / VOD » seriale | telewizja / VOD » badania rynku
Premiera serialu Polowanie na ćmy z ogromną widownią
Pierwszy odcinek nowego polskiego serialu „Polowanie na ćmy” oglądało aż 2,4 mln widzów.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.