22.08.11, 17:59

ARBOinteractive wprowadza Time Banner

Time Banner jest niestandardową formą reklamową o wymiarach 940 x 300 pikseli, która, po załadowaniu strony, na 10 sekund pojawia się w formie rozwiniętej do rozmiarów 940 x 500 pikseli.

Time Banner jest niestandardową formą reklamową o wymiarach 940 x 300 pikseli, która, po załadowaniu strony, na 10 sekund pojawia się w formie rozwiniętej do rozmiarów 940 x 500 pikseli. Kampania testowa pokazała, że aż 64% użytkowników obejrzało całą dziesięciosekundową kreację.

Time Banner jest autorską formą reklamową stworzoną przez ARBOinteractive, dostępną na większości witryn z portfolio Grupy oraz we wszystkich sieciach reklamowych wchodzących w jej skład. Po załadowaniu strony, przez 10 sekund wyświetla się rozwinięta odsłona kreacji, następnie Time Banner zwija się i w takiej formie pozostaje, chyba, że internauta kliknie „rozwiń”. Forma zawiera dwie kreacje flashowe – jedną emitowaną podczas, gdy baner jest rozwinięty i jedną, gdy jest zwinięty. Aby umożliwić Klientowi ocenę skuteczności kampanii, szczególnie w kontekście celów brandingowych, ARBOinteractive emitując Time Banner korzysta z technologii pozwalającej mierzyć zaangażowanie użytkownika. Polega ona na podpięciu odpowiednich kodów mierzących, rejestrujących czas, który użytkownik poświęcił na oglądanie rozwiniętej kreacji. Wyniki kampanii testowej emitowanej w okresie od 27 lipca do 10 sierpnia pokazują, że aż 64% użytkowników w całości obejrzało kreację wyświetlaną na rozwiniętej formie.

Time Banner jest bardzo dobrze widoczną formą reklamową, która przykuwa uwagę internautów co umożliwia przeprowadzenie ciekawych i skutecznych działań brandingowych. Duża powierzchnia Time Bannera daje nieograniczone możliwości prezentacji kreacji. Ponadto fakt, że kreacja w formie rozwiniętej nie zasłania serwisu i widoczna jest jedynie przez dziesięć sekund, znacznie zmniejsza jej inwazyjność. Już podczas emisji testowej kreacji, mimo braku oficjalnego komunikatu, otrzymaliśmy wiele zapytań od Klientów, których zainteresowała nowa forma” – mówi Wojciech Kałużny, Board Advisor of Display Advertising, ARBOinteractive.

Według Raportu Strategicznego IAB „Internet 2010”, reklama display jest najczęściej wykorzystywanym formatem reklamy w Polsce, a wydatki na nią sięgają 700 mln złotych, co stanowi 45% ogółu wydatków na reklamę online. Obecnie widoczny jest także trend emitowania kampanii na coraz większych, ale także coraz mniej inwazyjnych formach (źródło: IAB AdEx 2010).

Komentarze

Powiązane

17.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Zuzanna Kraus i Katarzyna Warzecha z DevaGroup
Zuzanna Kraus, SEM Specialist oraz Katarzyna Warzecha (Content & Marketing Manager) z DevaGroup podsumowują dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
16.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Muzyka łączy, tak jak bycie na TY. Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii Wojciecha Manna oraz Radzimira Dębskiego.
16.01.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Podsumowanie 2024 roku: Krzysztof Koczorowski (KARAT-e i SLOWoTWÓRCY)
Rok 2024 w branży - Krzysztof Koczorowski, prezes zarządu, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e, właściciel Agencji Reklamowej SLOWoTWÓRCY, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
15.01.25, 21:00
| reklama & PR » informacje
Karol Kłos ambasadorem Nice To Fit You
Nice To Fit You rozszerza współpracę z Polską Ligą Siatkówki o współpracę ambasadorską z jednym z najbardziej rozpoznawalnych siatkarzy w Polsce - Karolem Kłosem. Kłos to jeden z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy ostatnich lat, reprezentant Polski, mistrz świata z 2014 roku, olimpijczyk z Rio de Janeiro (2016).
15.01.25, 13:56
| reklama & PR » ludzie
Michał Brzeczkowski awansował w VML
Od początku 2025 r. Michał Brzeczkowski objął stanowisko Account Director w agencji VML.
15.01.25, 10:55
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Tomasz Ćwiąkała ambasadorem marki Betclic
Tomasz Ćwiąkała, dziennikarz, komentator sportowy oraz youtuber, autor wielu formatów poświęconych piłce nożnej dołączył do grona ambasadorów marki Betclic.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.