23.08.11, 20:21

TVP w ipla

Telewizja Polska wybrała telewizję internetową ipla jako partnera do dystrybucji w internecie swoich programowych hitów z nowego sezonu.

Telewizja Polska wybrała telewizję internetową ipla jako partnera do dystrybucji w internecie swoich programowych hitów z nowego sezonu. Widzowie mogą liczyć zarówno na archiwalne produkcje, jak i przedpremierowe odcinki seriali emitowanych tej jesieni na antenie TVP1 i TVP2.

Telewizja internetowa ipla staje się platformą dystrybucji treści multimedialnych dla coraz większej liczby stacji telewizyjnych. Ipla obecnie oferuje programy znane ze stacji: Polsat, TVP, TV4, TV Biznes, Polsat News, Superstacja, Polsat Cafe, Wedding TV, 4FunTV, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Play.

"Na naszej współpracy wygrywają przede wszystkim widzowie i użytkownicy Internetu. Dzięki podpisanej umowie zdecydowanie zwiększy się dostępność kontentu TVP. Jako nadawcy publicznemu zależy nam na tym, żeby widzowie mogli niemal bez ograniczeń korzystać z naszych produkcji. Stąd decyzja o tworzeniu kolejnych kanałów dystrybucji, poszerzaniu zasięgu oraz systematycznym ułatwianiu dostępu" – wyjaśnia Marcin Oziewicz, dyrektor Ośrodka iTVP-HD.

Pierwszym krokiem ma być zniesienie opłat za większość materiałów odtwarzanych bezpośrednio na stronach Telewizji Polskiej. Od jesieni największe serialowe hity oraz większość programów znanych z anten Telewizji Polskiej można oglądać za darmo w serwisie vod.tvp.pl. Kolejne działania dotyczą rozwijania współpracy z największymi na rynku platformami vod.

"Chcemy ułatwić widzom korzystanie z telewizji w modelu VOD. Dążymy do tego, aby wszystkie interesujące ich treści mogli znaleźć w jednym miejscu" – mówi Jarosław Rawicki, Pełnomocnik Zarządu Redefine ds. Pozyskiwania Treści. "Podpisanie umowy z TVP jest dla nas ważnym krokiem w budowaniu zaufania zarówno internautów traktujących ipla jako centrum rozrywki w internecie, jak i stacji telewizyjnych, które coraz chętniej korzystają z możliwości, jakie oferuje im ipla" – dodaje Rawicki.

Na mocy umowy z TVP w telewizji internetowej ipla udostępnione zostaną najpopularniejsze seriale TVP, programy publicystyczne, rozrywkowe, programy dla dzieci. Wśród seriali znajdą się takie tytuły, jak: „Glina”, „Glina 2”, „Oficer”, „Oficerowie”, „Pitbull”, „Tajemnica twierdzy szyfrów”, „Trzeci oficer”, „Fałszerze – Powrót Sfory”, „Instynkt”, „Złotopolscy”, „Klan”, „Plebania”, „Czas honoru”, „Apetyt na życie”, „Sprawiedliwi”, „Bulionerzy”, „Apetyt na miłość”, „Ja wam pokażę!”, „Hotel pod żyrafą i nosorożcem”. Pierwsze tytuły dostępne będą już 24 sierpnia br.

Telewizja internetowa ipla oferuje swoim widzom transmisje na żywo w wysokiej jakości oraz największą w Polsce legalną bazę treści telewizyjnych, w tym dziesiątki tysięcy odcinków seriali, programów telewizyjnych i największych wydarzeń sportowych. Dostęp do zasobów telewizji ipla, dzięki dedykowanym aplikacjom, mają już użytkownicy komputerów (Windows, Linux, Mac OS), smartfonów (iPhone, Android, Symbian), urządzeń multimedialnych (iPod Touch), tabletów (iPad, Samsung Galaxy Tab), telewizorów z dostępem do internetu (Panasonic Viera, Samsung, Sony, LG Smart TV, Philips, TV kablowa TOYA) oraz konsol (PlayStation 3). Ipla oferuje kilka kanałów tematycznych, takich jak iplaFILM, iplaSPORT, iplaMINI czy iplaNEWS. Autorem i właścicielem aplikacji jest firma Redefine powołana przez właściciela Telewizji POLSAT w celu wprowadzania formatów telewizyjnych do internetu.

Komentarze

Powiązane

23.07.24, 06:00
| telewizja / VOD » informacje
Marcin Bisiorek w Szkle Kontaktowym
Marcin Bisiorek, dziennikarz związany z Radiem 357, pojawił się pierwszy raz w "Szkle Kontaktowym" (TVN24). 
22.07.24, 22:54
| telewizja / VOD » seriale
Ruszyły zdjęcia do Furiozy 2. Film Netflixa zadebiutuje w 2025 roku
Rozpoczęły się zdjęcia do "Furiozy 2", kontynuacji filmu sensacyjnego, który zadebiutuje w 2025 r. na platformie Netflix.
22.07.24, 11:41
| telewizja / VOD » informacje
Piłkarki. Dziewczyny z boiska jesienną w TTV
Serial dokumentalny "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" zadebiutuje jesienią w ramówce TTV. Produkcja śledzi rozrywki piłkarskie oraz pokazuje codzienne życie ośmiu kobiecych amatorskich drużyn z całej Polski.
22.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
#ineaczej. INEA z nową kampanią wizerunkową
Do 15 października br. potrwa kampania wizerunkowa firmy INEA. W nowej akcji wykorzystano motyw ucznia i mistrza.  
21.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na Eurosport w Vectrze
Widzowie będą mogli oglądać transmisje Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na dziesięciu kanałach Eurosport dostępnych w ofercie Vectry. 
20.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia i Polsat partnerami Polskiego Komitetu Olimpijskiego i reprezentacji Polski
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz Olimpijską Reprezentacją Polski. Umowa została zawarta na cztery lata z opcją jej przedłużenia. 
19.07.24, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat Box zaproponuje osiem dodatkowych kanałów Eurosport na IO Paris 2024
Abonenci Polsat Box i użytkownicy Polsat Box Go zyskają bezpłatny dostęp do 8 dodatkowych kanałów Eurosport poświęconych Letnim Igrzyskom Olimpijskim. 
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.