24.08.11, 23:33
Discovery Channel z nowa oprawa antenową
Discovery Networks Central &Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA), oddział Discovery Communications, zaprezntował plany dotyczące nowej oprawy antenowej kanału Discovery Channel, wprowadzanej 29 sierpnia br. w 105 krajach, w tym w Polsce.
Discovery Networks Central &Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA), oddział Discovery Communications, zaprezntował plany dotyczące nowej oprawy antenowej kanału Discovery Channel, wprowadzanej 29 sierpnia br. w 105 krajach, w tym w Polsce.
Nowa oprawa to wynik analizy wszystkich kanałów oferowanych przez Discovery, prowadzonej w ciągu kilku ostatnich miesięcy przez zespółpod kierunkiem PaulaWellinga, SVP Head of Channels w Discovery Networks CEEMEA. Odświeżenie wizerunku Discovery Channel ma promować tagline Life Unlimited (Życie bez ograniczeń), oddający nową tożsamość marki.
„OdświeżeniewizerunkuDiscovery Channel w regionie CEEMEA potwierdza zaangażowanie Discoveryw to, by oferować widzom programy spójnez ich stylem życia. Nowa oprawa odpowiada świeżemu, nowoczesnemu sposobowi komunikacji i potwierdzanaszą obietnicę dostarczania wyjątkowych, ciekawych i inspirujących programów” – komentuje nową identyfikację Paul Welling.
W nowej koncepcji Discovery Channel buduje tożsamość marki w oparciu o bohaterów kanału, którzy mają otwierać oczy widzów na fascynujące, często niedostępne światy i wydarzenia. Nową koncepcję oprawy antenowej opracował Stephen Royle,Creative Director w Discovery Networks CEEMEA. Jej filary to odważniejsza i bogatsza paleta barw, szybko zmieniające się grafiki, a także nowe ikony i menu w nowej szacie graficznej, animowane podobnie, jak menu na ekranach iPoda czy iPhone’a.
„Moim celem było stworzenie oryginalnej, odważnej i przede wszystkim dynamicznej oprawy – czegoś, co będzie odzwierciedlało ewoluującą pozycję naszej marki. Discovery Channel zawsze zaspokajał ciekawość i jest doskonałym źródłem wiedzy. Chcemy pokazać, że jednocześnie potrafi on zapewnić świetnąrozrywkę, zabawę i emocje. Cieszę się, że udało się nam opracować nową identyfikację kanału z tak dynamiczną paletą barw, z wykorzystaniem wizerunku największych gwiazd Discovery Channel oraz blokowym układem graficznym” – podsumowuje Stephen Royle.
Premiera nowej oprawy antenowej w Polsce i na Węgrzech będzie miała miejsce 29 sierpnia, następnie 1 września – w Rumunii i na Bałkanach, 5 września – w RPA, na Bliskim Wschodzie i w Turcji oraz 7 września – w Rosji i na Ukrainie. Odświeżoną identyfikację będzie też można zobaczyć w kampanii reklamowej prowadzonej w całym regionie.
Komentarze