29.08.11, 17:54

Przedpremierowe wydanie Bloomberg Businessweek Polska

W numerze znajdą się wyłącznie reklamy Partnerów Premiery.

Do 50 tys. osób zwiększyła się liczba osób, głównie menadżerów i kadry zarządzającej średnich i dużych przedsiębiorstw, którzy otrzymają przedpremierowy numer magazynu "Bloomberg Businessweek Polska". W numerze znajdą się wyłącznie reklamy Partnerów Premiery.

Do współpracy przy promocji pisma, Platforma Mediowa Point Group -  wydawca magazynu - zaprosiła firmy i instytucje, których klienci lub członkowie są potencjalnymi czytelnikami magazynu. Partnerzy Premiery będą obecni zarówno w wydaniu przedpremierowym, jak i w pierwszym regularnym wydaniu pisma, które trafi do sprzedaży 19. września 2011 r. Wśród Partnerów Premiery są, m.in. Landskrone, Orange, PGE, T-Mobile oraz organizacje zrzeszające przedsiębiorców - PKPP Lewiatan i Pracodawcy RP.

Przedpremierowe wydanie Bloomberg Businessweek Polska będzie miało swoją oficjalną premierę podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju, które rozpoczyna się 7. września br. Ten numer nie trafi do regularnej sprzedaży, a zostanie rozdystrybuowany wyłącznie wśród osób, które zarejestrowały się na specjalnej platformie internetowej i potwierdziły chęć otrzymania egzemplarzy Bloomberg Businessweek Polska. Numer będzie spersonalizowany, co oznacza, że zdecydowana większość odbiorców otrzyma gazetę ze swoim nazwiskiem na okładce, a niektórzy – również ze swoim zdjęciem. Dzięki intensywnym działaniom promocyjnym oraz wsparciu Partnerów Premiery ponad 50 000 osób otrzyma zarówno wydanie przedpremierowe, jak i pierwszy regularny numer. Wydanie przedpremierowe trafi również do uczestników Forum Ekonomicznego w Krynicy nazywanej polskim Davos.

Sprzedaż powierzchni reklamowej w Bloomberg Businessweek Polska prowadzi Biuro Reklamy PMPG, które oferuje reklamodawcom współpracę począwszy od wydania premierowego. Oferta dla reklamodawców została udostępniona 16. sierpnia br. i od tego dnia odbywały się prezentacje u klientów i w domach mediowych.

"Bloomberg Businessweek Polska" to polska edycja magazynu znanego na całym świecie. Pismo początkowo będzie się ukazywało, jako dwutygodnik, docelowo ma być tygodnikiem. Wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy Bloomberg Businessweek. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu Businessweek przez Bloomberg w 2009 r. Redaktorem naczelnym Bloomberg Businessweek Polska jest Michał Kobosko.

Komentarze

Powiązane

19.03.25, 08:30
| prasa » informacje
Supermiasta i superregiony 2025. Polska rowerowa tematem szóstej edycji projektu Gazety Wyborczej
14 marca br., ruszyła kolejna odsłona akcji “Supermiasta i superregiony” organizowana przez lokalne redakcje “Gazety Wyborczej” oraz Wyborcza.pl. Głównym tematem tej edycji projektu jest Polska rowerowa.
19.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19  marca?
18.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 marca?
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
17.03.25, 14:49
| prasa » informacje
Czego lekarz Ci nie powie. Poradnik 50+ wydanie specjalne
Na rynku prasowym pokazało się wydanie specjalne miesięcznika „Poradnik 50+” pt. „Czego lekarz ci nie powie” (Wydawnictwo Bauer). Podobnie jak tytuł macierzysty, to magazyn skierowany do kobiet w wieku 50+ i starszych, zainteresowanych poradami zdrowotnymi.
17.03.25, 10:23
| prasa » ludzie
Joanna Lorynowicz powraca do Twojego Stylu
Joanna Lorynowicz, była redaktor naczelna miesięcznika „Elle” (Burda Media Polska), po ponad siedmiu latach ponownie dołączyła do redakcji „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer).
17.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 marca?
16.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 marca?
15.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 marca?
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.