01.09.11, 20:53
Newsweek Polska z nową szatą graficzną
W poniedziałek, 5 września br. z okazji 10. urodzin tygodnik "Newsweek Polska" zaprezentuje swoim czytelnikom nową szatę graficzną.
W poniedziałek, 5 września br. z okazji 10. urodzin tygodnik "Newsweek Polska" zaprezentuje swoim czytelnikom nową szatę graficzną. Pojawi się nowe logo "Newsweeka", spójne z wydaniem amerykańskim. Tygodnik rozszerzył otwarcia artykułów i zwiększył powierzchnie ilustracyjne. Zmieniły się także czcionki tytułów i leadów, zaś sam tekst został "rozluźniony" przez zmniejszenie liczby liter w jednym wierszu. Dzięki temu tygodnik stanie się jeszcze bardziej przejrzysty i przyjazny w odbiorze.
"Nie boimy się zmian i lubimy nowości. Jestem przekonany, że w obecnej szacie graficznej Newsweek jest najnowocześniejszym i najatrakcyjniejszym wizualnie polskim czasopismem w swoim segmencie rynku" - mówi redaktor naczelny Wojciech Maziarski. Urodzinowe wydanie magazynu ukaże się w zwiększonej objętości i niższej cenie 3,90 zł.
Urodzinowe wydanie "Newsweeka" wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne), radiu (Radio Zet, Chilli Zet, Radio Eska, PR3, RMF, Złote Przeboje, RMF) i prasie (Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Focus, Zwierciadło, National Geographic, Olivia, Press, Cosmopolitan oraz tytuły Ringier Axel Springer Polska), na nośnikach zewnętrznych , w internecie (onet.pl, wp.pl, bankier.pl) oraz w kinach (Multikino i Cinema City). Kreację przygotował Dział Marketingu tygodnika Newsweek Polska we współpracy z agencją BBDO Warszawa.
Komentarze