06.09.11, 18:27

Tina wprowadza nowe działy

Wydawca dwutygodnika „Tina" (Bauer) od numeru 20 (na rynku 7 września 2011) rozszerza objętość magazynu i wprowadza trzy  nowe działy w unikalnych formułach.

Wydawca dwutygodnika „Tina" (Bauer) od numeru 20 (na rynku 7 września 2011) rozszerza objętość magazynu i wprowadza trzy  nowe działy w unikalnych formułach.

Kuchnia - jeden z najważniejszych działów w magazynie - zmienia formę i formułę. Dział ten zyskuje niepowtarzalną na polskim rynku formę specjalnej 12- stronicowej książki kulinarnej wystającej ponad grzbiet Tiny (format: 225x305 mm), w której zamieszczane będą wyłącznie najlepsze, nigdy wcześniej niepublikowane, przepisy kulinarne. Nowe strony kulinarne zostały podzielone na dania sezonowe, szybkie obiady, dania na co dzień i słodkie specjały, zamieszczono też więcej przepisów pokazujących krok po kroku metody wykonania.  Dział kulinarny ma także atrakcyjniejszy layout, duże wyraziste zdjęcia potraw i praktyczną, przyjazną infografikę.

W każdym numerze dwutygodnika znajdzie się nowy, ekspercki dział: „Extraporady".  W najnowszym wydaniu na  czterech stronach przygotowano 66 użytecznych porad eksperckich dotyczących niemal każdej dziedziny życia, m.in.  kulinaria, prawo, finanse, itd.

Dodatkowo redakcja przygotowała nowy dział  „Szczupła i piękna" poświęcony odchudzaniu. „Szczupła i piękna" wspiera i wspomaga kobiety pragnące zgubić zbędne kilogramy prezentując prawdziwe historie czytelniczek, które wygrały z nadwagą oraz skuteczne zasady zdrowego odchudzania, diety i porady dietetyków.

Dzięki powyższym zabiegom "TINA" zdaniem Wydawnictwa Bauer jest obecnie najbogatszym merytorycznie dwutygodnikiem w segmencie, o największej objętości, różnorodności tematycznej oraz  użyteczności poradniczej. Cena egzemplarzowa 20. wydania Tiny wynosi 1.20 zł. Wydanie to będzie także dostępne w wersji z dodatkiem kulinarnym "Nowe przepisy na dania z kapustą". Cena tej wersji wynosi 2,99 zł.

"Tina" (nr 20) ma 76 stron. Wprowadzeniu zmian towarzyszyć będzie kampania reklamowa. Numer 20 i 21 „Tiny" wspierany jest reklamą w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz w TVN 7 i Puls, a także w radiu RMF FM oraz w czasopismach wydawnictwa Bauer. Kreację spotu przygotowała agencja Happy Hours, media zaplanował i zakupił dom mediowy MEC.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem "Tiny" za okres styczeń - maj 2011 wynosi 460 741 egzemplarzy (dane ZKDP).

Komentarze

Powiązane

15.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
14.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
13.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
12.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 12 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 12 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
11.07.24, 06:30
| prasa » informacje
Czułość. Wolność. Równowaga. Akcja społeczna Wysokich Obcasów i Wyborczej
Rozpoczęta 5 lipca br. nowa akcja społeczna „Czułość. Wolność. Równowaga” to inicjatywa „Wysokich Obcasów” i „Wyborczej”. Akcja potrwa rok.
11.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 11 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 11 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
10.07.24, 11:00
| prasa » informacje
Forbes Women rozpoczyna akcję 50 po 50
„Forbes Women” rozpoczyna inicjatywę „50 po 50”. W kolejnym numerze magazynu zostanie opublikowana lista kobiet po 50. roku życia, które odniosły sukcesy w różnych dziedzinach. Redakcja czeka na zgłoszenia.
10.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
09.07.24, 16:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Złap urlop od codzienności czyli Wyborcza na wakacje
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. Specjalnej ofercie prenumeraty na wakacje towarzyszą działania redakcyjne: cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czekać będzie Biuro Interwencji Turystycznej.
09.07.24, 07:30
| prasa » informacje
Grupa PMPG Polskie Media nowym wytycza kierunek rozwoju do 2026 roku
Holding mediowy PMPG Polskie Media, opublikował materiał informacyjny o kierunku rozwoju, który jest efektem zakończonego w marcu przeglądu opcji strategicznych.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.