20.09.11, 18:25

Rusza kampania reklamowa Domów Towarowych Wars Sawa Junior

Nowa kampania Wars Sawa Junior prezentuje odświeżony, młodzieżowy wizerunek Domów Towarowych. W rolach modelek występują amatorki – laureatki castingu zorganizowanego przez Wars Sawa Junior. 

19 września br. rozpoczęła się kampania wizerunkowa warszawskich Domów Towarowych Wars Sawa Junior, w której występują modelki „amatorki” wyłonione podczas castingu na twarz Wars Sawa Junior, przeprowadzonego na profilu Facebook Magazynu Domów Towarowych Wars Sawa Junior. Magazyn Wars Sawa Junior to internetowe medium, poświęcone modzie, życiu kulturalnemu Warszawy oraz nowościom związanym z ofertą najemców. Kampania, przewrotnym hasłem: „Grzeczne dziewczynki siedzą w domach" ma podkreslać młodzieżowy i miejski charakter Domów Towarowych, w których swoje sklepy mają najbardziej popularne odzieżowe marki sieciowe na świecie.

Do produkcji kampanii został zaangażowany fotograf Jacek Kołodziejski jeden z najbardziej cenionych na polskim rynku fotografów reklamowych. Dzięki jego oryginalnej technice obróbki zdjęć plakaty reklamowe cechuje wyjątkowa intensywność kolorów, co nawiązuje do trendów mody lansowanych tegorocznej jesieni. Sesja zdjęciowa kampanii odbyła się w Marks & Spencer w DT Wars Sawa Junior, gdzie twórcy mieli do dyspozycji powierzchnię największego salonu tej sieci w regionie.

Do końca roku na nośnikach reklamowych wykorzystana zostanie pierwsza odsłona kampanii. Pozostałe dwie będzie można zobaczyć w dużym formacie w roku 2012. Twórcą kampanii jest agencja Grey Warszawa w składzie: Dyrektorzy Kreatywni - Katarzyna Sośnierz i Grzegorz Waliczek, Senior Art Director – Agnieszka Stypa i Magdalena Zalewska. Autorem zdjęć do kampanii jest Jacek Kołodziejski.Kampania swoim zasięgiem obejmie nośniki w wagonach oraz na stacjach metra.

Komentarze

Powiązane

21.07.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dolina Dobra rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”
Dolina Dobra ruszyła z akcją „ŚniadaTAK”. Kampania koncentruje się na sposobach przygotowywania śniadań.
20.07.24, 19:02
| reklama & PR » informacje
Marka Tygryski współpracuje z Grupą JuraPark w nowej akcji dla Lidla
Marka Tygryski stawia na multibranding. Producent chrupek kukurydzianych przygotował akcję dla sieci Lidl we współpracy z Grupą JuraPark. 
20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
19.07.24, 13:30
| reklama & PR » informacje
Vinted i UM nawiązały współpracę
UM wygrał przetarg Vinted. Pierwsza wspólna kampania rozpocznie się w okresie wakacyjnym.
19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.