05.09.11, 18:07
Nowe osoby w zanox
Firma zanox powiększa swój zespół. Tylko w ostatnim kwartale, polski oddział firmy zasiliło aż dziesięciu nowych pracowników, z czego czterech tylko w sierpniu 2011 roku.
Firma zanox powiększa swój zespół. Tylko w ostatnim kwartale, polski oddział firmy zasiliło aż dziesięciu nowych pracowników, z czego czterech tylko w sierpniu 2011 roku.
Do zespołu zanox w Polsce dołączyło aż 10 nowych pracowników, w tym: Sebastian Świderski, Head of Account Management (odpowiedzialny jest za obsługę i rozwijanie współpracy z klientami firmy w Europie Środkowej i Wschodniej; przez ostatnie 4,5 roku pracował dla portalu Money.pl na stanowisku E-Commerce & Sales Manager, a wcześniej przez ponad 6,5 lat w centrali LUKAS Banku); Natalia Koc (Key Account Manager Agency odpowiada za obsługę rynku agencyjnego, wcześniej była Account Managerem w BusinessClick); Krzysztof Silarow, Head of Sales Operations (czuwa nad prawidłowym przebiegiem procesów w zanox oraz planowaniem i realizacją projektów; doświadczenie zdobywał w sieci afiliacyjnej Online Media Group, gdzie był Project Managerem odpowiedzialnym za projekty dla kluczowych klientów); Paweł Grochowski, Key Account Manager Publishers (nadzoruje współpracę zanox z wydawcami na rynku Europy Centralnej i Wschodniej; przez ostatnie ostatnie lat był silnie związany z branżą turystyczną i e-commerce; pracował m.in. w Booking.com Polska, jako Account Manager oraz w Accor Hotels, jako Country E-commerce Manager); Michał Pachnik, Technical Sales Engineer (zajmuje się implementacją technologii zanox oraz uruchamianiem i nadzorowaniem przebiegu kampanii od strony technologicznej, wcześniej był związany z ARBOmedia); Natalia Królikowska, Account Manager (jest odpowiedzialna za klientów detalicznych, doświadczenie zdobywała w agencji badań rynku Synovate oraz w dziale marketingu Avon Cosmetics Polska); Alicja Borucińska, Account Manager Publisher (pełniła funkcję wydawcy programów afiliacyjnych w departamencie sprzedaży Comperia.pl); Weronika Sobolak, Sales Manager (odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów; przed podjęciem pracy w zanox, współpracowała z SUPERMEDIA Interactive, gdzie odpowiadała m.in. za wdrożenia serwisów WWW oraz aplikacji na portalu Facebook); Rafał Kostka, Account Manager (poprzednio pracował w Alior Banku, w dziale obsługi klienta indywidualnego i biznesowego); Anna Klasztorny, Finance Manager (odpowiada za aspekty finansowe kampanii oraz programów zanox, ukończyła studia licencjackie z zakresu w SGH na kierunku Finanse i Rachunkowość, specjalizuje się w bankowości inwestycyjnej).
Rozwój firmy zanox na polskim rynku związany jest także z pozyskaniem nowych klientów. Do grona reklamodawców zanox w ostatnim okresie dołączyli: Groupon, UPC Polska, Inteligo, Douglas, Deallx, ASOS, Fastdeal.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze