08.09.11, 17:32

Agencja Incentive Concept Poland wygrała dwa przetargi

Agencja Incentive Concept Poland wygrała dwa przetargi, w ramach których zorganizuje wyjazdy typu FAM trip dla Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Polskiej Organizacji Turystycznej. Agencja zdobyła również kontrakt na organizację roadshow dla Izby Turystyki Jordanii.

Agencja Incentive Concept Poland wygrała dwa przetargi, w ramach których zorganizuje wyjazdy typu FAM trip dla Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Polskiej Organizacji Turystycznej. Agencja zdobyła również kontrakt na organizację roadshow dla Izby Turystyki Jordanii.

W pierwszej połowie września agencja zorganizuje roadshow dla Izby Turystyki Jordanii. Podczas dwóch dni spotkań warsztatowych w Warszawie i Krakowie firmy z Polski będą miały okazję spotkac się z tour operatorami z Jordani: Petra Travel and Tourism, Dakkak Travel and Tourism oraz Friends Tour, którzy liczą na nawiązanie współpracy z naszą branżą turystyczną. Swój udział w spotkaniach potwierdziła Minister Sportu Jordanii – Dr Haifa Abu Ghazaleh oraz Dyrektor Izby Turystki Jordanii – Pan Nayef Al Fayez. Warsztaty będą doskonałą okazją do nawiązania długotrwałych relacji z rzetelnymi partnerami biznesowymi Jordanii, co może zaowocować rozwojem turystyki w obu krajach. PR projektu obsługuje agencja magnifiCo.

W drugiej połowie września, na zlecenie Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, agencja zorganizuje FAM Trip oparty o autorski scenariusz po Warmii i Mazurach dla event managerów z Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii i krajów Beneluksu. Będzie to okazja do zaznajomienia się uczestników z ofertą konferencyjną oraz incentive tego pięknego regionu. Incentive Concept Poland została wybrana w drodze przetargu, a lokalnym partnerem jest agencja Bartbo.

ICP Group wygrało również przetarg zorganizowany przez Polską Organizację Turystyczną, w ramach którego agencja zorganizuje FAM trip dla event managerów z Europy Zachodniej, którzy odkryją nietypowe oblicze Warszawy realizując scenariusz przygotowany przez Poland Convention Bureau. Goście odwiedzą Stadion Narodowy i starą Pragę, ale będą mogli również zobaczyć jak wygląda nocne życie stolicy.

Komentarze

Powiązane

23.03.23, 11:36
| reklama & PR » informacje
Lubella podkreśla, że w makaronach wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla makaronów jajecznych Lubella. Produkty będą widoczne zarówno w TV, jak i na VOD, YouTube oraz nośnikach OOH.
23.03.23, 09:47
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Teodorczyk Dyrektorem Zarządzającym Channel Factory Polska
W marcu br. nastąpiła zmiana na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla.
23.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
iCEA Group oLIVE rozpoczynają współpracę
Agencje iCEA Group i oLIVE media rozpoczynają współprace partnerską, dzięki czemu mają poszerzyć zakres oferowanych usług.
23.03.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Media Ready wyprodukowała spoty do kampanii Enterol Forte
Agencja Media Ready przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii TV i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
22.03.23, 20:32
| reklama & PR » informacje
Krakus na Wielkanoc. Marka promuje żurek
W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na wielkonocny żurek.
22.03.23, 17:44
| reklama & PR » informacje
KENWOOD rozszerza współpracę z LoveBrands Group
Marka KENWOOD działająca w sektorze sprzętu drobnego AGD, związana jest z agencją strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group od kilku lat. W tym roku współpraca z KENWOOD rozszerzona została o kompleksowe działania z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu.
22.03.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
VeloBank sponsorem tytularnym wyścigów kolarskich VeloBank VIA Dolny Śląsk
VeloBank rozpoczął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy, stowarzyszeniem kultury fizycznej i sportu, organizatorem największego cyklu kolarskich wyścigów szosowych dla amatorów i kolarzy masters VIA Dolny Śląsk.
22.03.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Plan na spokój wg firmy Provident w wiosennej odsłonie kampanii
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała wiosenną odsłonę kampanii firmy pożyczkowej Provident, która będzie prowadzona pod hasłem „Mam plan”. 
22.03.23, 14:29
| reklama & PR » informacje
Czekolady E.Wedel w nowych opakowaniach
E.Wedel wprowadza na rynek czekolady, które przeszły design. Nowa identyfikacja ma wydobywać charakter marki, z jakim kojarzona jest od lat przez Polaków oraz akcentować to, co konsumenci cenią zdaniem firmy w Wedlu najbardziej – pełnię czekoladowego smaku.
22.03.23, 13:49
| reklama & PR » informacje
Bardzo prosty przepis. Wielkanocna aktywacja konsumencka Dan Cake
Pod hasłem „Otwórz, połóż, odpoczywaj” marka Dan Cake zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, skorzystali z prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie tym samym czas na więcej chwil dla siebie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.