12.09.11, 22:34

Kampania wizerunkowa na 10 lecie PKP Intercity

Spółka PKP Intercity w tym roku obchodzi swoje  10 urodziny. Z okazji jubileuszu 15. września br. rusza kampania promocyjna przewoźnika.

Spółka PKP Intercity w tym roku obchodzi swoje  10 urodziny. Z okazji jubileuszu 15. września br. rusza kampania promocyjna przewoźnika. Obejmie ona zarówno  prasę, Internet, radio, jak i reklamę zewnętrzną. Główną osią całej kampanii będzie konkurs organizowany na portalu społecznościowym.

Kampania wizerunkowa zorganizowana z okazji dekady obecności PKP Intercity na rynku, opierać się będzie na promowaniu profilu "Pociąg do miejsc" na portalu społecznościowym Facebook i konkursu, który zostanie tam przeprowadzony. W trakcie jego trwania PKP Intercity rozda ponad 3 650 biletów na przejazdy swoimi pociągami kategorii Express InterCity oraz Express. 

Głównym nośnikiem promującym jubileusz i związane z nim działania na portalu społecznościowym, będzie kampania odsłonowa prowadzona w Internecie. Zasięgiem obejmie zarówno duże portale, jak i mniejsze witryny, których odbiorcami są  studenci i biznes.
 
Poza Internetem kampania PKP Intercity pojawi się w ogólnopolskich i lokalnych  stacjach radiowych. Całość akcji uzupełni kampania outdoorowa, zlokalizowana w największych miastach Polski (Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Szczecinie, Poznaniu, Krakowie oraz aglomeracji katowickiej). Kreacje pojawią się również na łamach : Polityki, Forum, Angory i Newsweek.

Komentarze

Powiązane

22.07.24, 19:38
| reklama & PR » informacje
Havas PR Warsaw poprowadzi działania dla Saint-Gobain
Saint-Gobain rozpoczął współpracę z agencją Havas PR Warsaw, która przygotuje działania komunikacyjne firmy na rynek ukraiński. 
22.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia. Peppermint dla marki Heinz
Agencja Peppermint prowadzi kampanię promującą ketchup marki Heinz pod hasłem „Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia”. 
22.07.24, 10:07
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Magdalena Anisiewicz i Janusz Kotoński awansowali w OneMulti
Agencja OneMulti awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników - Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. 
22.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Najlepsza feta tylko z Favitą! Konkurs marki Favita z portfolio Mlekovity
15 lipca br. wystartował konkurs „Najlepsza feta tylko z Favitą!” promujący produkty marki Favita z portfolio Mlekovity. Za akcję odpowiada agencja First Line Polska sp. z o.o. 
21.07.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
TS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem Pogoni Szczecin. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/27.
21.07.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dolina Dobra rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”
Dolina Dobra ruszyła z akcją „ŚniadaTAK”. Kampania koncentruje się na sposobach przygotowywania śniadań.
20.07.24, 19:02
| reklama & PR » informacje
Marka Tygryski współpracuje z Grupą JuraPark w nowej akcji dla Lidla
Marka Tygryski stawia na multibranding. Producent chrupek kukurydzianych przygotował akcję dla sieci Lidl we współpracy z Grupą JuraPark. 
20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
19.07.24, 13:30
| reklama & PR » informacje
Vinted i UM nawiązały współpracę
UM wygrał przetarg Vinted. Pierwsza wspólna kampania rozpocznie się w okresie wakacyjnym.
19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 23.08.24

Do zdobycia komplet książek - "Agent. Zakładniczka" oraz "Agent. Okup".

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.