21.09.11, 18:09
Kolejna odsłona kampanii Red8 Testy dla Zelmera
Zelmer kontynuuje kampanię „Testy“, stworzoną przez agencję Red8 Advertising i nagrodzoną m.in. Złotym Effie w 2007 r. W mediach pojawiły się nowe spoty przygotowane właśnie przez Red8, w których testowana będzie niezawodność kolejnych urządzeń marki.
Zelmer kontynuuje kampanię „Testy“, stworzoną przez agencję Red8 Advertising i nagrodzoną m.in. Złotym Effie w 2007 r. W mediach pojawiły się nowe spoty przygotowane właśnie przez Red8, w których testowana będzie niezawodność kolejnych urządzeń marki. Kampania trafi również na inne rynki, początkowo m.in. na rynek ukraiński.
Nowa odsłona kampanii powstała w oparciu o znany już z poprzednich lat insight „Wiemy dokładnie co robicie z naszymi produktami, dlatego poddajemy je wyczerpującym testom na niezadowność“. W ramach rozszerzania portfolio producenta o nowe produkty, w bieżącej kampanii wykorzystano maszynkę do mięsa i handblender – są to kategorie produktowe istotne dla Zelmera biznesowo i takie, gdzie marka ma już silną pozycję, którą obecna kampania ma za zadanie dodatkowo umocnić.
W ramach prowadzonych działań przewidziane zostało intensywne wsparcie telewizyjne (jako medium budującego zasięg i wiarygodność w grupie docelowej) oraz działania w miejscach sprzedaży. Pojawią się również działania w internecie
Agencja Red8 Advertising współpracuje z Zelmerem nie tylko na rynku polskim, ale jest również odpowiedzialna za koordynowanie jego działań komunikacyjnych na innych europejskich rynkach. Obecność reklamy w innych krajach uzależniona jest od planów sprzedażowych klienta.
Na rynku polskim pojawi się spot „Handblender“, a na rynkach zagranicznych pojawi się dodatkowo spot „Maszynka do mięsa“. Oba komunikują najistotniejszą z punktu widzenia marki cechę czyli niezawodność, wspartą szeroko rozumianą funkcjonalnością, jaką niesie ze sobą używanie produktów Zelmera.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze