21.09.11, 18:09

Kolejna odsłona kampanii Red8 Testy dla Zelmera

Zelmer kontynuuje kampanię „Testy“, stworzoną przez agencję Red8 Advertising i nagrodzoną m.in. Złotym Effie w 2007 r. W mediach pojawiły się nowe spoty przygotowane właśnie przez Red8, w których testowana będzie niezawodność kolejnych urządzeń marki.

Zelmer kontynuuje kampanię „Testy“, stworzoną przez agencję Red8 Advertising i nagrodzoną m.in. Złotym Effie w 2007 r. W mediach pojawiły się nowe spoty przygotowane właśnie przez Red8, w których testowana będzie niezawodność kolejnych urządzeń marki. Kampania trafi również na inne rynki, początkowo m.in. na rynek ukraiński.

Nowa odsłona kampanii powstała w oparciu o znany już z poprzednich lat insight „Wiemy dokładnie co robicie z naszymi produktami, dlatego poddajemy je wyczerpującym testom na niezadowność“. W ramach rozszerzania portfolio producenta o nowe produkty, w bieżącej kampanii wykorzystano maszynkę do mięsa i handblender – są to kategorie  produktowe istotne dla Zelmera biznesowo i takie, gdzie marka ma już silną pozycję, którą obecna kampania ma za zadanie dodatkowo umocnić.

W ramach prowadzonych działań przewidziane zostało intensywne wsparcie telewizyjne (jako medium budującego zasięg i wiarygodność w grupie docelowej) oraz działania w miejscach sprzedaży. Pojawią się również działania w internecie

Agencja Red8 Advertising współpracuje z Zelmerem nie tylko na rynku polskim, ale jest również odpowiedzialna za koordynowanie jego działań komunikacyjnych na innych europejskich rynkach. Obecność reklamy w innych krajach uzależniona jest od planów sprzedażowych klienta.

Na rynku polskim pojawi się spot „Handblender“, a na rynkach zagranicznych pojawi się dodatkowo spot „Maszynka do mięsa“. Oba komunikują najistotniejszą z punktu widzenia marki cechę czyli niezawodność, wspartą szeroko rozumianą funkcjonalnością, jaką niesie ze sobą używanie produktów Zelmera.

Komentarze

Powiązane

17.09.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Carat (dentsu Polska) zwycięzcą przetargu mediowego Dr Gerard
Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku.
17.09.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Sebastian Górski przechodzi z Polsat Media do iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Sebastian Górski. Wcześniej przez blisko osiem lat był związany z Polsat Media.
16.09.24, 23:32
| reklama & PR » informacje
Smak pełen wspomnień. Konkurs marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) rozpoczęła aktywację prowadzoną pod hasłem „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs dla konsumentów. Akcja potrwa przez cały wrzesień.
16.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Spokojnie, to HAMMER. Kampania wizerunkowa polskiej marki telefonów
Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa polskiej marki HAMMER, promująca wytrzymałość, dostarczanych przez firmę, telefonów wzmocnionych oraz programy wspierające klientów.
16.09.24, 12:53
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Socha polską ambasadorką gamy kosmetyków ANTI-ÂGE GLOBAL od Yves Rocher. Nowe logo marki
Gama kosmetyków do pielęgnacji twarzy - ANTI-ÂGE GLOBAL od francuskiej marki Yves Rocher - ma swoją polską ambasadorkę. Została nią aktorka, Małgorzata Socha. Jednocześnie marka wprowadza zmiany w swojej.
16.09.24, 12:19
| reklama & PR » informacje
ORLEN oficjalnym sponsorem ZAKSY. Logotyp marki pojawi się na koszulkach meczowych
ORLEN został oficjalnym sponsorem drużyny ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. W ramach współpracy, logotyp koncernu zostanie wyeksponowany na froncie koszulki klubu.
16.09.24, 09:28
| reklama & PR » informacje
Smakujemy z JemyJemy. Profi rusza z akcją akcja cashback zup JemyJemy
10 września br. ruszyła promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”.
16.09.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Performance Media zmienia się w Performance Group. Rebranding i nowa identyfikacja wizualna
Agencja Performance Media, po ponad 20 latach, nową wprowadza nową nazwę i identyfikację wizualną. Rozszerza także portfolio oferowanych produktów i usług. Od tej pory agencja będzie działać pod nazwą Performance Group.
15.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami. Kampania marki Venus z udziałem influencerek
Trwa kampania reklamowa marki Venus z portfolio (Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
14.09.24, 12:28
| reklama & PR » informacje
Halowe Mistrzostwa w Kaufland. Kampania promująca pracę w logistyce
Siec Kaufland ruszyła z kampanią „Halowe Mistrzostwa”, która promuje akcję rekrutacyjną w centrach dystrybucyjnych. Bohaterami kampanii, którzy prezentują zalety pracy w logistyce, są sami pracownicy magazynów.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.