21.09.11, 20:05
Decathlon: nowa kampania reklamowa
Dom mediowy PanMedia Western zaplanował i zakupił media dla najnowszej kampanii sklepów Decathlon – Urban Mobility.
Dom mediowy PanMedia Western zaplanował i zakupił media dla najnowszej kampanii sklepów Decathlon – Urban Mobility. Akcja odwołuje się organizowanego w dniach 16-22 września Europejskiego Tygodnia Mobilności oraz do obchodzonego 22 września Europejskiego Dnia bez Samochodu.
Główna grupa docelowa kampanii to rodziny korzystające z transportu publicznego lub chcące poruszać się bez swojego pojazdu, dzieci i studenci dojeżdżający do szkół i uczelni, dorośli poruszający się po mieście i do pracy.
Kampania Urban Mobility wykorzystuje radio (głównie RMF FM i lokalne rozgłośnie), Internet oraz reklamę na nośnikach zewnętrznych, w miastach, gdzie Decathlon ma swoje sklepy. Kampania potrwa do 2 października br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze