26.09.11, 18:21

Kampania reklamowa Pulsu Biznesu

W nowej kampanii reklamowej "Puls Biznesu" informuje o zmianach w dzienniku. Za kreację kampanii odpowiada agencja Testardo Gram.

W nowej kampanii reklamowej "Puls Biznesu" informuje o zmianach w dzienniku. Za kreację kampanii odpowiada agencja Testardo Gram.

19. września br. rozpoczęła się kampania reklamowa promująca Puls Biznesu w nowej odsłonie. Dziennik został poszerzony o nowe sekcje – Puls Firmy oraz Puls Inwestora, oraz weekendowy magazyn społeczno-biznesowy „Puls Biznesu Weekend”, który otrzymują osoby prenumerujące dziennik. Oprócz rozszerzenia zawartości merytorycznej Puls Biznesu zmienił logotyp, szatę graficzną oraz czcionkę, odświeżył także serwis internetowy gazety oraz uruchomił pierwsze aplikacje mobilne na tablety i smartfony. Zmiany wsparte działaniami reklamowymi mają poszerzyć grupę czytelników Pulsu Biznesu o właścicieli i menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw.

Głównym element kampanii jest rozkładówka gazety, w której layout wpisują się  proste grafiki, symbolizujące korzyści  jakie nowe sekcje „Pulsu Biznesu” dają przedsiębiorcom oraz ich firmom” - mówi Grzegorz Waliczek, Creative Director Testardo Gram.

Za stworzeniem kreacji kampanii stoi zespół kreatywny Testardo Gram: Creative Director - Grzegorz Waliczek, Senior Art Director - Beata Kotnowska – Bujak, Senior Copywriter - Piotr Zygmunt. Kampania obejmie prasę, radio, internet oraz outdoor. Produkcją kampanii wydawca zajął się we własnym zakresie.

Komentarze

Powiązane

04.12.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 grudnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 grudnia?
03.12.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 grudnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 grudnia?
02.12.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 grudnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 grudnia?
01.12.23, 15:51
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Michał Piasecki zastępcą redaktora naczelnego dziennika Fakt
Michał Piasecki w roli zastępcy redaktora naczelnego Faktu dołączył do redakcji 1 grudnia br. Nowy wicenaczelny ma odpowiadać za kwestie online oraz za dalszy rozwój serwisu Fakt.pl.
01.12.23, 11:02
| prasa » informacje
Małgorzatą Rozenek- Majdan na okładce magazynu Twój Styl - Kobieta w biznesie
1 grudnia br. na rynku prasowym ukaże się wydanie specjalne „Twojego Stylu” – „Kobieta w biznesie” (Wydawnictwo Bauer).
01.12.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 1 grudnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 1 grudnia?
30.11.23, 15:00
| prasa » informacje
Matematyka jest wszędzie. IX edycja Festiwalu Matematyki od Wyborczej
W sobotę, 2 grudnia br. w siedzibie Agory i „Wyborczej” w Warszawie (przy ulicy Czerskiej 8/10) matematyki odbędzie się dziewiąta edycja “Festiwalu Matematyki” skierowanego do dzieci, rodziców i nauczycieli. W tym roku impreza odbywać się będzie pod hasłem “Matematyka jest wszędzie”.
30.11.23, 13:48
| prasa » informacje
Grupa Bauer Media z nową identyfikację wizualną
Grupa Bauer Media wprowadziła 30 listopada br. nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać sposób, w jaki firma ewoluowała w czasie i ambicję dalszego przyspieszania jej transformacji.
30.11.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 30 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 30 listopada?
29.11.23, 20:57
| prasa » informacje
Mateusz Damięcki na okładce wydania specjalnego Twojego Stylu MAN
29 listopada br. na rynku prasowym ukazało się wydanie specjalne "Twojego Stylu" MAN (Wydawnictwo Bauer).