26.09.11, 18:21
Kampania reklamowa Pulsu Biznesu
W nowej kampanii reklamowej "Puls Biznesu" informuje o zmianach w dzienniku. Za kreację kampanii odpowiada agencja Testardo Gram.
W nowej kampanii reklamowej "Puls Biznesu" informuje o zmianach w dzienniku. Za kreację kampanii odpowiada agencja Testardo Gram.
19. września br. rozpoczęła się kampania reklamowa promująca Puls Biznesu w nowej odsłonie. Dziennik został poszerzony o nowe sekcje – Puls Firmy oraz Puls Inwestora, oraz weekendowy magazyn społeczno-biznesowy „Puls Biznesu Weekend”, który otrzymują osoby prenumerujące dziennik. Oprócz rozszerzenia zawartości merytorycznej Puls Biznesu zmienił logotyp, szatę graficzną oraz czcionkę, odświeżył także serwis internetowy gazety oraz uruchomił pierwsze aplikacje mobilne na tablety i smartfony. Zmiany wsparte działaniami reklamowymi mają poszerzyć grupę czytelników Pulsu Biznesu o właścicieli i menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw.
„Głównym element kampanii jest rozkładówka gazety, w której layout wpisują się proste grafiki, symbolizujące korzyści jakie nowe sekcje „Pulsu Biznesu” dają przedsiębiorcom oraz ich firmom” - mówi Grzegorz Waliczek, Creative Director Testardo Gram.
Za stworzeniem kreacji kampanii stoi zespół kreatywny Testardo Gram: Creative Director - Grzegorz Waliczek, Senior Art Director - Beata Kotnowska – Bujak, Senior Copywriter - Piotr Zygmunt. Kampania obejmie prasę, radio, internet oraz outdoor. Produkcją kampanii wydawca zajął się we własnym zakresie.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze