29.09.11, 17:42

Rusza platforma aukcyjna Rabbid.pl

Na polskim rynku e-commerce debiutuje platforma aukcyjna Rabbid.pl, adresowana do osób zainteresowanych kupnem nowego samochodu.

Na polskim rynku e-commerce debiutuje platforma aukcyjna Rabbid.pl, adresowana do osób zainteresowanych kupnem nowego samochodu. Nowością jest wdrożenie w proces zakupu grupowania w jednym koszyku  nawet kilkunastu samochodów. Koszyk, staje się  przedmiotem licytacji Dealerów z całej Polski. Aukcje mają sie odbywać cyklicznie, co 2-3 tygodnie dla każdej z najpopularniejszych marek.

Rabbid.pl to realizacja projektu pomysłodawców z Trójmiasta, którzy zarazili swoją ideą fundusz zalążkowy Business Angels Seedfund, związany z osobami Macieja Grabskiego i Jacka Kawalca. Twórcy i inwestorzy Rabbid.pl  są przekonani, że rynek dojrzał do tego, by taka platforma sprzedaży nowych aut odniosła sukces. "Dotychczas internauci robili  w Internecie zakupy na małe kwoty, oszczędzając tym samym odpowiednio małe sumy. Ich doświadczenie i zaufanie do tej formy zakupów wzrosło na tyle, że są już gotowi, by kupować przez Internet również towary i usługi o dużej wartości. Kupno auta za pośrednictwem Rabbid.pl zagwarantuje sporą, często kilkutysięczną oszczędność" – przekonuje Marek Rybacki, Prezes Zarządu Rabbid S.A.

Rabbid.pl funkcjonuje jako połączenie platformy aukcyjnej z modelem zakupów grupowych. Zainteresowany kupnem nowego samochodu może dodać do koszyka aukcyjnego auto skonfigurowane  dokładnie według swoich potrzeb i upodobań, przy wykorzystaniu dostępnego w serwisie narzędzia. Po dokonaniu konfiguracji Użytkownik dodaje „zbudowany” przez siebie samochód do koszyka aukcyjnego. Koszyk jest przedmiotem aukcji dealerów wybranej marki z całej Polski. W transparentnej dla klientów aukcji wygrywa ten dealer, który zaoferuje najwyższy rabat na cały koszyk.

Zaletą grupowania aut w jednym koszyku ma być możliwość uzyskania od dealerów zainteresowanych licytacją rabatu zazwyczaj nieosiągalnego dla klientów indywidualnych. Dealerzy, mając możliwość sprzedaży wielu aut w jednym czasie, gotowi są licytować jak najniższe stawki za cały koszyk, a użytkownicy portalu Rabbid.pl mają uzyskać już na starcie gwarancję sprzedaży za cenę dużo korzystniejszą niż cennikowa.

Komentarze

Powiązane

04.09.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu. Nowy program Strefy Biznesu
Redakcja serwisu „Strefa Biznesu” (Polska Press Grupa), rozpoczęła emisję nowego programu wideo "Obserwator Gospodarczy Strefy Biznesu".
03.09.24, 20:15
| radio » informacje | internet » informacje
ESKA Reakcje. Trzy pokolenia bohaterami nowej serii prowadzone przez Michała Hanczaka
W nowej odsłonie serii „ESKA Reakcje” na kanale YouTube Radia ESKA bohaterami zostali przedstawiciele trzech pokoleń: Gez Z, Millenialsów i Seniorów. W każdym odcinku komentują i oceniają m.in. teledyski czy fragmenty filmów.
02.09.24, 17:45
| internet » ludzie
Maciej Wernio na czele serwisu NOIZZ
Maciej Wernio z serwisem NOIZZ (Ringer Axel Springer Polska) jest związany od prawie dziewięciu lat, od 2024 r. objął stanowisko p.o. redaktora naczelnego serwisu. Jest także współautorem nowego podcastu kulturalnego „TOPKA”.
02.09.24, 13:13
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Grupa ZPR Media uruchamia pierwsze trzy kanały TV w modelu FAST. Są pomysły na kolejne
30 sierpnia br., Grupa ZPR Media uruchomiła pierwsze trzy kanały telewizyjne Grupy ZPR Media w modelu FAST – bezpłatne stacje tematyczne oferowane w streamingu: Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV. 
02.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia przedstawiła jesienną ofertę podcastów i programów video
Dziennikarze Polsatu i Interii (m.in. Piotr Witwicki, Alicja Resich, Katarzyna Zdanowicz i Przemysław Białkowski) pojawią się w ofercie portalu z podcastami video. Interia będzie kontynuowała piłkarski format video „Gramy dalej”, weekendowy magazyn Tygodnik Interii oraz cykl „Interia Bliżej Świata. Przegląd mediów zagranicznych”.
02.09.24, 09:00
| internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media startuje z serwisem NewsMed.pl
PMPG Polskie Media uruchamia nowy projekt wydawniczy o profilu medycznym. Serwisem eksperckim NewsMed.pl pokieruje Katarzyna Pinkosz.
01.09.24, 11:59
| radio » informacje | internet » informacje
wojna1939.pl – najnowsza superprodukcja Audioteki z podróżą w czasie
1 września br., w dniu 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej, zadebiutowała superprodukcja Audioteki – „wojna1939.pl”. Audioserial ma przenieść słuchaczy do czasów II wojny światowej, w których współczesne wojska stawią czoła przeciwnikowi. Produkcja powstała na podstawie scenariusza Marcina Ciszewskiego.
29.08.24, 15:20
| internet » informacje
Grupa WP w I półroczu 2024 r.: blisko 719 mln zł przychodów gotówkowych
Przychody gotówkowe ze sprzedaży Wirtualna Polska Holding S.A. w I półroczu 2024 roku wyniosły prawie 719 mln zł. To oznacza wzrost o ponad 9 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł prawie 183 mln zł, po wzroście o 3,7 proc.
24.08.24, 19:06
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Gazeta.pl wspiera Męskie Granie
Portal Gazeta.pl został oficjalnym patronem „Męskiego Grania”. Projekt świętuje w tym roku swoje 15-lecie.
24.08.24, 16:00
| radio » informacje | internet » informacje
Nieświęta Trójca. Nowa superprodukcja o nietypowych dylematach wyjątkowych zakonnic w Audiotece
„Nieświęta Trójca” to najnowsza produkcja oryginalna Audioteki realizowana w gwiazdorskiej obsadzie. W rolach głównych można usłyszeć, m.in. Katarzynę Herman, Katarzynę Dąbrowską i Janusza Chabiora.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.