29.09.11, 17:42
Rusza platforma aukcyjna Rabbid.pl
Na polskim rynku e-commerce debiutuje platforma aukcyjna Rabbid.pl, adresowana do osób zainteresowanych kupnem nowego samochodu.
Na polskim rynku e-commerce debiutuje platforma aukcyjna Rabbid.pl, adresowana do osób zainteresowanych kupnem nowego samochodu. Nowością jest wdrożenie w proces zakupu grupowania w jednym koszyku nawet kilkunastu samochodów. Koszyk, staje się przedmiotem licytacji Dealerów z całej Polski. Aukcje mają sie odbywać cyklicznie, co 2-3 tygodnie dla każdej z najpopularniejszych marek.
Rabbid.pl to realizacja projektu pomysłodawców z Trójmiasta, którzy zarazili swoją ideą fundusz zalążkowy Business Angels Seedfund, związany z osobami Macieja Grabskiego i Jacka Kawalca. Twórcy i inwestorzy Rabbid.pl są przekonani, że rynek dojrzał do tego, by taka platforma sprzedaży nowych aut odniosła sukces. "Dotychczas internauci robili w Internecie zakupy na małe kwoty, oszczędzając tym samym odpowiednio małe sumy. Ich doświadczenie i zaufanie do tej formy zakupów wzrosło na tyle, że są już gotowi, by kupować przez Internet również towary i usługi o dużej wartości. Kupno auta za pośrednictwem Rabbid.pl zagwarantuje sporą, często kilkutysięczną oszczędność" – przekonuje Marek Rybacki, Prezes Zarządu Rabbid S.A.
Rabbid.pl funkcjonuje jako połączenie platformy aukcyjnej z modelem zakupów grupowych. Zainteresowany kupnem nowego samochodu może dodać do koszyka aukcyjnego auto skonfigurowane dokładnie według swoich potrzeb i upodobań, przy wykorzystaniu dostępnego w serwisie narzędzia. Po dokonaniu konfiguracji Użytkownik dodaje „zbudowany” przez siebie samochód do koszyka aukcyjnego. Koszyk jest przedmiotem aukcji dealerów wybranej marki z całej Polski. W transparentnej dla klientów aukcji wygrywa ten dealer, który zaoferuje najwyższy rabat na cały koszyk.
Zaletą grupowania aut w jednym koszyku ma być możliwość uzyskania od dealerów zainteresowanych licytacją rabatu zazwyczaj nieosiągalnego dla klientów indywidualnych. Dealerzy, mając możliwość sprzedaży wielu aut w jednym czasie, gotowi są licytować jak najniższe stawki za cały koszyk, a użytkownicy portalu Rabbid.pl mają uzyskać już na starcie gwarancję sprzedaży za cenę dużo korzystniejszą niż cennikowa.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze